Vierailija

Häpeilee hiukan tuota harrastustaan ja sanoo ettei ymmärrä niistä papereistakaan mitään mitä tulee kotiin, joissa kerrotaan sijoituksen arvo jne. Aika hyvin oli kuitenkin sijoittanut kun yli 12%-tuottoa saanut. Sanoo sijoittaneensa vain sen takia kun pankissa oli ollut niin mukava ihminen neuvomassa!

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

Ikivanha sääntö: Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä opetan! Alkujaan tämä oli juoppojen ja irstaiden pappien sääntö, mutta soveltuu hyvin myös rikkauksia tavoitteleviin sosialisteihin.

Vierailija

No vasemmistoliiton puolueohjelmassa tuskin mitenkään tuomitaan sijoittamista sinänsä, piti kyllä lisätä tähän vielä. Terv. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ex-taistolainen se Nallekin.Ehkä sukulaisestasikin kuoriutuu kapitalisti kun varallisuus karttuu.12%tuotto on jo kova!

Vierailija

Maassa maan tavalla tai maasta pois. Tyhmähän hän olisi, jos ei eläisi Tässä yhteiskunnassa. Ja vaikka itse ajattelen kommunismin olevan hyvä. En odota sitä laajassa skaalassa. Eli se toimii pienissä kommuneissa, joissa kaikki jakavat saman ideologian. Niin olen kommunisti sydämestäni, mutta elän Tässä maailmassa. Miten joku kuvittelee ihmisten olevan ääri-jotain? Tiettyjä arvoja voi kannattaa ilman vallankumoustakin.
Joo ja enpä usko tyypin häpeilevän. Rahan teko kuuluu kommunismiinkin. Vaikka se jaetaan erilailla. Voisin kuvitella sijoittavani ja laottavani tuoton vaikka hyväntekeväisyyteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.