Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapussa lukee hiihtoa mutta lapsi muisti aamulla yhtäkkiä, että olikin sanottu olevan sisäliikuntaa ja kysyi kaverilta vielä viestillä, joka vastasi että olisi luistelua. Minulle liian monimutkaista.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Yläkoululainen:
Saanut Wilmaan listan kurssin sisällöstä, eli millä viikolla mitäkin koko kurssin aikana. Edellisellä liiksatunnilla on myös oppilaille kerrottu, mitä seuraavalla kerralla. Minä kuulen lapseltani asiasta, mikäli kysyn.

Alakoululainen:
Liikunnanope laittaa edellisenä iltana viestiä tavaroista. Esim. Eilen klo 18 tuli viesti että hiihtoa tänään. Edellisellä viikolla ei kuulemma ollut asiasta mitään puhetta tunnilla.

Vierailija

Olisin laittanut opelle tekstarin aamulla klo 6 (töihin lähtiessäni) ja pyytänyt selkeämpää tietoa. Kavereiden sanaan en usko yhtään.

Meillä on kyllä wilma toiminut näissä asioissa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pitää varmaan kaikkien alkaa kysymään suoraan siltä opettajalta, että minne päin tuuliviiri mahtaa aamulla osoittaa.

Vierailija

Ope kertoo oppilaille viimeistään edellisenä päivänä, ja lapset on huolehtineet asiasta ihan itse. Vain esim. uintiviikoista tulee erikseen infoa kotiin. Molemmat alakoulussa.