Miksi työpaikan kahvitauon pesijä kiitää aina sarkastisesti?
Meillä on yksi työntekijä, joka pesee kaikkien kupit päivän viimeisen kahvitauon päätyttyä. Hän aloittaa pesemisen jo silloin kun kuppeja on vielä käytössä, kun haluaa tyynysäästää aikaa. Mutta sitten kun vien hänelle kupin, kuulen ivallisen ”Kiitos.” Miksi hän sitten pesee ne kupit, jos ei pidä siitä? Miksi ei nainensuoraan sano että ei halua pestä? Tuollaiseen vihjailuja on vaikea vastata.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvitauko pestään?
Sarkastisesti kiitäen, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap:n ei yhtään kannata haikailla astianpseudokoneen perään. Siitä ei ole tässä tilanteessa mitään oikeaa apua.
Pseudokone voisi mahtua budjettiin. Luulisi, että on halvempi.
Kai sitä sarkastisesti kiitää tiskipöydän ääreen, kun ei pääse kahvitauolla tyynylleen lepäämään, vaan joutuu pesemään tusinoittain kahvikuppeja. Ainoa myönteinen seikka tässä on tyynyn säästyminen eläkevuosien lepohetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviesti oli tietysti täysin paska mutta nämä kommentit parasta hupia pitkään aikaan!
Kuka haluaa arvata mikä on alkuperäinen sana, jonka autocorrect on nussinut "tyynysäästämiseksi"??
"kun haluaa tyynysäästää aikaa"
Itse sanoisin että sana on ollut "säästää" mutta jotain muutahan siinä on ollut pakko olla koska mistä tuo "tyyny" muuten siihen tuli?
No täähän on ihan klassisen provon merkki ettei ap enää palaa keskusteluun. Siksipä mun veikkaus onkin että ap on vain keksinyt sanan tyynysäästäminen omasta päästään (kyseessä ei siis autocorrect tai typo), jotta mammat täällä hädissään kyselee että mitä se tarkoittaa :D
Kyllä hän palasi puhumaan asian vierestä. Tyynysäästämisestä ei inahtanutkaan. :/
Possusäästäminen on sitä, että pannaan rahaa säästöpossuun. Tyynysäästäminen tarkoittaa sitä, että täytetään tyynyä rahalla. Kuinkahan paljon tarvitsisi seteleitä, että saisi mukavan kokoisen tyynyn?
On sanonta, että hyvä omatunto on paras päänalunen. Ehkä rahatyynykin rauhoittaisi. Mutta viitaten tuohon omatuntojuttuun, pitäisi kyllä olla ihan rehellistä verotettua rahaa. Pimeä/harmaa raha olisi varmaan huonompi päänalusena?
Rahanpesua sitten vaan. Miten olisi paras tehdä se rahanpesu?
Jos vaan tyynyn täytteenä aikoo käyttää, klorinilla valkaisu varmaan hyvä. Rahana on varmaan käyttökelvotonta sen jälkeen. Mutta jos ei ole enää rahaa, vaan puhdasta paperia, voisi se omatunto antaa paremmat unet.
Mutta ei sitten mitään huuhteluainetta. Se on rahan tuhlausta, ainakin Comfort.
Onkohan Irmelillä taostelukoira? Munsalan kansallispukuhan sillä ainakin on. :D
Olisi kiva tietää lisää tästä kiitäjästä. Vaikuttaa sympaattiselta hahmolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviesti oli tietysti täysin paska mutta nämä kommentit parasta hupia pitkään aikaan!
Kuka haluaa arvata mikä on alkuperäinen sana, jonka autocorrect on nussinut "tyynysäästämiseksi"??
Itse sanoisin että sana on ollut "säästää" mutta jotain muutahan siinä on ollut pakko olla koska mistä tuo "tyyny" muuten siihen tuli?
No täähän on ihan klassisen provon merkki ettei ap enää palaa keskusteluun. Siksipä mun veikkaus onkin että ap on vain keksinyt sanan tyynysäästäminen omasta päästään (kyseessä ei siis autocorrect tai typo), jotta mammat täällä hädissään kyselee että mitä se tarkoittaa :D
Kyllä hän palasi puhumaan asian vierestä. Tyynysäästämisestä ei inahtanutkaan. :/
Possusäästäminen on sitä, että pannaan rahaa säästöpossuun. Tyynysäästäminen tarkoittaa sitä, että täytetään tyynyä rahalla. Kuinkahan paljon tarvitsisi seteleitä, että saisi mukavan kokoisen tyynyn?
Mutta se pesijähän tyynysäästi aikas. Miten se aika sinne tyynyyn sullotaan? 🤔
Aika on rahaa, kyllähän sen kaikki on kuulleet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Irmelillä taostelukoira? Munsalan kansallispukuhan sillä ainakin on. :D
Olisi kiva tietää lisää tästä kiitäjästä. Vaikuttaa sympaattiselta hahmolta.
Niin, jos se harrastaa kansantanssia, niin se kiitäminen voisi olla jotakin vauhdikasta polkka tms. etenemistä. Tähän asti ollut mielikuva jostakin ilmassa kiitävästä tyypistä. Miettinyt vain, että meneekö lattian lähellä vai lähempänä kattoa.
Onkohan tämä innokas tiskari ja sarkastinen kiitäjä mahdollisesti sama henkilö, joka kesäisillä kutsuilla liikkuu viehkeästi ja sulavasti? Jos on niin hänellä on selvästi liikunnallisia mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä innokas tiskari ja sarkastinen kiitäjä mahdollisesti sama henkilö, joka kesäisillä kutsuilla liikkuu viehkeästi ja sulavasti? Jos on niin hänellä on selvästi liikunnallisia mieltymyksiä.
Kyllä olisi niissä hommissa huippu. Mukitkin on pessyt jo ennen niiden tyhjenemistä. Näin minä tämän tarinan ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi niissä hommissa huippu. Mukitkin on pessyt jo ennen niiden tyhjenemistä. Näin minä tämän tarinan ymmärsin.
Miksi hän on jossain työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on jossain työpaikalla?
Koska aktiivimalli?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla. Sarkastinen kiitäminen ei voi olla mitenkään viehkeää.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on melkein yhtä huvittavaa kuin maistraatissa voihkiminen, mutta ap, kerro nyt jo mikä se tyynysäästäminen on, muuten en saa yöllä nukuttua kun mietin sitä.
Apua, kuolen nauruun. Multa on mennyt kokonaan ohi toi maistraatissa voihkiminen. Harmi sinänsä, kun itsekin just osallistuin maistraattivoihkimiseen, enkä luultavasti oikein osannut käyttäytyä etiketin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on melkein yhtä huvittavaa kuin maistraatissa voihkiminen, mutta ap, kerro nyt jo mikä se tyynysäästäminen on, muuten en saa yöllä nukuttua kun mietin sitä.
Apua, kuolen nauruun. Multa on mennyt kokonaan ohi toi maistraatissa voihkiminen. Harmi sinänsä, kun itsekin just osallistuin maistraattivoihkimiseen, enkä luultavasti oikein osannut käyttäytyä etiketin mukaan.
Tämä Irmeli voisi olla maistraatissa töissä. Ripeästi voihkaisisi parin ja tarjoilisi kakkukahvit siihen päälle. Ja jos tilaisuus alkaisi klo 13, olisi valmista jo 12.50
Siinä hippulat vinkuisi...
Mitä aineita aloittaja on ottanut?
Miksi ihmiset eivät oikolue kirjoittamaansa ennen lähetänapin painamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se pesijähän tyynysäästi aikas. Miten se aika sinne tyynyyn sullotaan? 🤔
Aika on rahaa, kyllähän sen kaikki on kuulleet.
Kumpupäälliköltä ei heru enempää rahaa! Herra ei halua, koska astianpesukone vie pois tuloksesta, ja Hän haluaa mahdollisimman ison tuloksen. Juuri kun olin tullut työajalle, kuulin että olin muka myöhässä. Siis eräänö päivänä. Siksi tämä vaje paikataan lisähankinojen nolla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä provo kuitenkin. Hyvin on saanut nauraa.
Ei tosin ap:n ansiosta, vaan mammojen.
Kyseessä on ehkä tyynytehdas?
Pesijä säästää aikaa kiitääkseen pesemään tyynyjä.
Istuskelijat huikkaavat kahvinsa tyynykoneen käynnistyessä ehtiäkseen siirtelemään tyynyjä hihnalla eteenpäin.
Miten kahvitauko pestään?