Vierailija

Ja muistat sen vieläkin.
Olin yläasteella seiskaluokalla 2007 ja olin ylipainoinen. Luokkalainen poika sanoi "kukaan ei rakasta yli 60 kiloista". Muistan vieläkin sen äänensävynkin millä hän sen sanoi.

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Pahintahan tässä on se, että luulit että se mitä hän sanoi oli totta.

Mutta oikeasti paha on, jos joku sanoo jotain sellaista, mitä ei pysty kiistämään. Siinähän on sitten jo mietittävä, josko pitäisi muuttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahintahan tässä on se, että luulit että se mitä hän sanoi oli totta.

Mutta oikeasti paha on, jos joku sanoo jotain sellaista, mitä ei pysty kiistämään. Siinähän on sitten jo mietittävä, josko pitäisi muuttua.

Ja hah hah😂 eipä tuo ollut totta millään muotoa. Kyllä mulla ollut jo monta vuotta avomies. Harrastan nykyään bodyfitnnesiä ja paino on 70-75kg kisakausilla kiristellään sinne 60kg asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Paino tosiaan riippuu elintavoista, jos vaikka kisaa jossain painonnostossa tai fitnessin parissa niin paino voi olla esim 70kg niin että kroppa näyttää hyvältä.

Vierailija

"Sulla on ärrävika!"
Joo, otin raskaasti ja uhriuduin moneksi vuodeksi tämän takia ja pidin sitä oikeasti kiusaamisena, melkein masennuin enkä halunnut mennä eskariin tuon takia. :DD
Välillä tuntuu, että monet ottaa tuollaisetkin jutut niin tosissaan, ettei oikeaankaan kiusaamiseen haluta puuttua.

Vierailija

Yläasteella lähestyin paria ihastustani ja vastaus oli kaikilta sama: "olet ruma/olet hirveän näköinen." Tämä tapahtui yläasteella ja olen nyt 29-vuotias. Muistan nuo kommentit joka päivä ja vaikka nykyään joku mies kehuisikin mun ulkonäköä, en voi enää uskoa niitä. Uskon vain nuo yläasteella saamani kommentit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yläasteella lähestyin paria ihastustani ja vastaus oli kaikilta sama: "olet ruma/olet hirveän näköinen." Tämä tapahtui yläasteella ja olen nyt 29-vuotias. Muistan nuo kommentit joka päivä ja vaikka nykyään joku mies kehuisikin mun ulkonäköä, en voi enää uskoa niitä. Uskon vain nuo yläasteella saamani kommentit.

Parin ylimielisen tyypin takia ajattelet noin.. mitä järkeä?

Vierailija

"Luulen, että olen rakastunut" Mies siis ei ihan varma, mutta luultavasti siis rakastunut naispuoliseen työkaveriinsa. Meillä 3 pientä lasta. Joo tiedän väärin valittu mies lasten isäksi. Mites tästä eteenpäin? Jaksanko taistella miehen takaisin perheen pariin vai luovuta jo suosiolla? Pystynkö edes enää kunnioittamaan tuota ääliötä?

Vierailija

Tuo on se mikä on parhaiten jäänyt mieleen näistä muista,

"Läski tapa ittes"
"Ryömi koloos"
"Jouduks käyttää raskaushousuja"
"V*tun plussapallo"

AP

Vierailija

Minulle ei ole mitään kovin pahaa sanottu, mutta tämä jäi mieleen. Vedin kerran häissä hääleikin enkä ole kovin hyvä sellaisessa, en saanut ihmisiä oikein mukaan ja kuka nyt muutenkaan hirveästi innoistuisi hölmöistä hääleikeistä. Kun jälkeenpäin valittelin nihkeää tunnelmaa, kumppanini sanoi että miehet olisivat kyllä lähteneet mukaan jos nätti sisareni olisi vetänyt leikin. Se loukkasi.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Oma äitini on pari kertaa sanonut että ”hirveä kersa, olisi pitänyt tehdä abortti”. Olen ollut yli 30v tuolloin, juuri oman lapseni tuore äiti.

Äitini on ollut aina hirveä, ilkeä ja tyly sekä väkivaltainen kun olin lapsi. Sama paska alistaminen alkoi heti kohdistua omaan vauvaani, ja kun aloin laittaa rajoja äidilleni lastani suojellakseni, niin äiti sähähti ivallisesti ja loukkasi tuolla. Minusta aivan hirveä loukkaus, suomeksi sanoen sama kuin haluaisi tappaa tai toivoisi kuolemaa. Vihaan äitiäni.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ravintolassa viereisessä pöydässä oleva tyttö arvosteli minua toiselle tytölle. Nyt tiedän, että olen omituisen näköinen.

Vierailija

"Susta ei koskaan tule mitään, ei edes työtöntä" sanoi yläasteen luokanvalvoja. 

"Sä olet mun elämäni virhe" sanoi (adoptio)äiti. 

"No jotain sä silloin (lapsena) teit, kun X (äitipuoli) ei susta tykkää" sanoi (adoptio)isä. 

"Eihän siitä tuu ees verta" sanoi joku siitä katseluringistä, kun minua hakattiin.

Jep, ihana elämä minulla ollut. 

Vierailija

Historianopettaja sanoi mulle ala-asteella että en ole niin tyhmä kuin miltä näytän. Ei nyt varsin paha kun ei ollut ketään kuulemassa mutta vähän outoa kuitenkin. En arvostanut häntä tämän jälkeen.

Vierailija

No joskus ala-asteella sanottiin lehmäksi. Tämä kommentti tuli kuitenkin keskustalaiselta maanviljelijäperheen lapselta, joten otin kohteliaisuutena. Se oli hellittelynimi. Tuo sama poika mainitsi usein puheviastani ja pussasi minua eskarissa. Good old times...

Vierailija

No ei mitään mullistavaa ole sanottu. Parisuhteissa tosin toisen osapuolen sanomana "minä en enää rakasta sinua" viiltää aika pahasti. Koettu on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.