Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heti eron jälkeen pitää löytää uusi mies?

Vierailija
05.02.2018 |

Kauhea kiire näillä nelikymppisillä eronneilla löytää uutta vipinää. Juostaan baareissa ja ollaan tinderissä ja muilla deittipalstoilla. Miksi? Siis kun oot just eronnut. Useimmat vielä inhonneet miestään, seksiä, jyystämistä, läheisyyden puutetta, epäempaattisuutta.... Mikä siinä uudessa on toisin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tuntuu tosiaan olevan niin, että suurin osa mittaa ihmisen arvoa sillä onko hän parisuhteessa vai ei, olet ihan kakkoslaatuinen ihminen, jos ei ole paria löytynyt. Ymmärrän kyllä, että jossain vaiheessa eron jälkeen haluaa taas löytää uuden suhteen, mutta pilvin pimein on näitä, jotka eivät pysty olla pari viikkoa kauempaa sinkkuna, vaan pakko on löytää heti uusi.

Vierailija
22/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa asiaa olen hämmästellyt ja toisaalta sitä MISTÄ ne niitä miehiä löytää???

Ilmeisesti kuka tahansa kelpaa siihen rinnalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen perhesielu, mä kaipaan oman lauman ympärilleni. Vuoden olin itsekseni, sitten totesin että se ei ole mua varten. Kyllä mulle elämä on paljon antoisampaa kun sen saa jakaa jonkun kanssa. Saa halia, suukotella, pitää kädestä ja nukkua yhdessä.

Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia, eksäni ei ollut mikään halailija, nykyisen mieheni kanssa ollaan enemmän samanlaisia.

Sulla kävi tuuri :). Ei kai nyt kaikki ookkaan löytämättä...

Vierailija
24/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Tätä samaa asiaa olen hämmästellyt ja toisaalta sitä MISTÄ ne niitä miehiä löytää???

Ilmeisesti kuka tahansa kelpaa siihen rinnalle...

Miehille kelpaa!!! Ja miettikää miksi baarit ja tinderit on täynnä varattuja....kun on otettu vaan se joku nainen joka satuttu saamaan, oli tunnetta tai ei....

Vierailija
25/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen sitä on vaikeassa mielentilassa ja kaipaa harhautusta ja lohtua. Minä olen yleensä etsinyt sitä kevyestä deittailusta. Ihan hyvin on toiminut. Ei ole tarkoituskaan löytää mitään vakavaa, menisi siinä tilanteessa kuitenkin pieleen. Muistuttaa vaan itselleen että tulevaisuus on olemassa ja valoisa ja pitää itsensä kiireisenä.

Vierailija
26/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ollut valmis mihinkään uuteen, kavereilla oli hirveä meno päällä kun erottiin aika samoihin aikoihin. Heillä miehiä riitti, itse en ollut edes kiinnostunut. Enkä ole edelleenkään, heilläkin miehet jo monesti vaihtuneet, toinen parisuhteessa kyllä...

Ihana olla olematta tilivelvollinen.

Vierailija
27/27 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Jos nyt vaikka sattuu tykkäämään baarissa käymisestä, mutta suhteen aikana ei ollut "lupaa" käydä. Jos nyt vaan sattuu tykkäämään ihmisten kanssa olemisesta, mutta suhteen aikana oli sidottuna kotiin. Ja jos nyt herranen aika sattuu vaikka tykkäämään SEKSISTÄ (huikauheeta :O ), mutta suhteen aikana ei saanut riittävästi tai se oli huonoa...

Siinä nyt muutamia syitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä