Vierailija

Miten edes jaksaa lähteä. Sitten valittelee oloaan ja ryystää nenäänsä siinä sohvalla. Olisi parannellut flunssansa kotonaan. En voi sietää tuollaista tahallista tautien levittämistä, kun tullaan oikein toisen kotiin ja klähmitään joka paikka.

• ylös 29
  • alas 0

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä helvettiä tarkoittaa KLÄHMIMINEN? Jos en olisi kokenut samaa, en uskoisi jos joku sanoisi tuollaisten epäsanojen aiheuttavan fyysistä oksetusta.

• ylös 1
  • alas 24
Vierailija

Ja aloittajalle tuli paha mieli, kun vieraalla oli nuha. Räkä virtaa marraskuusta maaliskuuhun koko maassa, joten jos et yhtä nuhaa kestä, vetäydy umpioon desinfioimaan käsiäsi.

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Flunssat tulee ja menee. En tiedä miksi pelätä tai rajoittaa elämäänsä niiden takia. Jos satut tänä vuonna välttymään saat ensivuonna paljon pahemman. Joku järki. Ellet ole erakko, kannattaa varmaan keskittyä muihin huoliin.

• ylös 2
  • alas 14
Vierailija

Miten niin mitä tarkoittaa klähmiminen? Sehän on juuri erittäin kuvaava sana tuolle ap:n kaverin toiminnalle.

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

vaatisin 300 euroa ku joutuu menemään taksilla meilehteen ja sama takaisin kunhan on siellä ollu viikon antibiooteissa ja valvonnassa. Ja toinen 2000e menetettyjä tuloja päälle.
Hemmetin toopet ketkä tulee tartuttamaan immuunipuolustuksettomia.

Ei voi perkele edes tavata ihmisiä jotka oli flunssasia viikko sitten.

Vierailija

Mä ymmärrän ap:tä. Mulla appivanhemmat toimii just noin. Jos on sovittu joku päivä vierailulle, niin tulevat. Eivät ilmoita ja peru, jos sairastuvat. Ei sitä välttämättä heti ovella huomaa, että jompikumpi on kipeä. Ja asiasta on kyllä puhuttu lukemattomia kertoja.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Liittyyhän siihen voimakas kurkkukipu, itselläni myös aina korvakipu, kuumetta ei onneksi nouse ikinä. Kaiken kaikkiaan, en kaipaa ketään aivastelemaan metrin päähän, kun muuten olen käsihygieniaa noudattamalla flunssilta tämän talven välttynyt. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vaatisin 300 euroa ku joutuu menemään taksilla meilehteen ja sama takaisin kunhan on siellä ollu viikon antibiooteissa ja valvonnassa. Ja toinen 2000e menetettyjä tuloja päälle.
Hemmetin toopet ketkä tulee tartuttamaan immuunipuolustuksettomia.

Ei voi perkele edes tavata ihmisiä jotka oli flunssasia viikko sitten.

Eli et voi nytkään käydä töissä, kaupassa, kirjastossa, tankkaamassa autoa, harrastuksissa. Koska samalla hetkellä, kun avaat kotioven - ympärilläsi on flunssaisia ihmisiä. Joku tolkku tuohon valehtelemiseen. Oikeasti vaarassa olevat hoidetaan eristyshuoneissa. Ja jotta jatkossa valehtelisit hieman fiksummin - kelataksin omavastuu on 25 euroa :D 275 euroa maksamme me veronmaksajat, jos taksikyyditys sairaalaan ja takaisin maksaa 300 euroa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liittyyhän siihen voimakas kurkkukipu, itselläni myös aina korvakipu, kuumetta ei onneksi nouse ikinä. Kaiken kaikkiaan, en kaipaa ketään aivastelemaan metrin päähän, kun muuten olen käsihygieniaa noudattamalla flunssilta tämän talven välttynyt. ap

Voi raukkaa, hakeudu nyt terapeutille. Noin raskasta taakkaa ei yksi ihminen voi kestää. Korva- ja kurkkukipu noin suurena peikkona! Ajatella jos tulis vielä aivastuskin. Nenää voisi kirvellä. Ei tuollaista kärsimystä voi kuvitellakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja aloittajalle tuli paha mieli, kun vieraalla oli nuha. Räkä virtaa marraskuusta maaliskuuhun koko maassa, joten jos et yhtä nuhaa kestä, vetäydy umpioon desinfioimaan käsiäsi.

Jaa. Mulla ei ole ollut varmaan kahteen vuoteen flunssaa. Pysyn loitolla flunssaisista, ja pesen käsiäni.
Ei ole vaikeeta.

Vierailija

Inhoan myös noita, jotka eivät tajua tartuttavansa muita. Sinulla tauti voi mennä muutamassa päivässä ohi. Minulla astmaatikolla se kestää viikkoja, pahentaa perussairautta ja johtaa yleensä keuhkoputkentulehdukseen. Siitä päästään sitten vastustuskyvyn alenemiseen ja kuukausien sairasteluun. Vihaan talvea ja flunssakautta!

Vierailija

Meille myös tuli kaveri kylään räkataudissa, enkä tajunnut asiaa ovea avatessa. Niisti rullallisen talouspaperia ja kyseli särkylääkettä.
Eikös kohta oltu 2 veen kanssa kumpikin kipeinä, teki mieli soittaa tulikivenkatkuinen puhelu tälle tartuttajalle ! Tai tehdä vastavierailu oksennustaudissa. ..

Vierailija

En käsitä näitä "yhyy voi parkaa tuliko nyt paha mieli" -kuittailijoita, ilmeisesti ovat juuri näitä jotka surutta levittävät omat tautinsa muista piittaamatta.

Sairastaminen on aina helvetin ankeaa vaikka kyseessä olisi vain perusflunssa, ja ennen kaikkea on todella epäkohteliasta ja ajattelematonta että pahimmassa tartuntavaiheessa tullaan pärskimään ja yskimään toisten kotiin, vaikka silloin pitäisi jokaisen olla kotonaan toipumassa. Tai ainakin voisi kysyä etukäteen, että "olen kipeänä, haittaako jos tulen silti kylään?"

Yksi ex-työkaveri kerran tuli töihin muutaman poissaolopäivän jälkeen, ja huokaisi helpottuneena, että "onpa mukava olla töissä lepäämässä kun muulla perheellä on noroa!" Kaikenlaisia idiootteja niitä onkin olemassa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.