Paras runebergin torttu?
Ostin jotain Laitilan leipä runebergin torttuja, ja hyi että mikä pettymys. Ei mitään runebergin tortun makua :/
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
itse tehty
Noh tarkoitin nyt näistä valmiina myytävistä.
Eikö ap ole lukenut palstaa? Täällä on haukuttu Laitilan runebergin tortut jo monta viikkoa sitten. Myös Salosen ovat todella surkeita, niitä voi tuskin uskoa todeksi. Rostenin ovat välttäviä, elonen on ihan hyvä ja Lidlin on paras. Fazer ratsastaa pelkällä nimellään, ei ole mitään ihmeellistä se torttu. Ei kannata ostaa. Mutta Lidlin on se, jota kannattaa ostaa, eikä se myöskään maksa liikaa. Hieno yhdistelmä.
Ostin Lidlin torttuja. Hyvää niissä oli kosteus, mutta omaan makuun olivat liian makeita.
Cittarista muistan aiemmin ostaneeni hyviä Runebergin torttuja. En vain muista valmistajaa. Joku muu kuin Fazer. Fazerin on kuivahkoja.
Laitilan tortut on haukuttu viimeiselle sijalle myös soppa 365:n makutestissä tänä vuonna. Eikä ihme.
Lidl! Ainoat prhaat jossa taikinassa mantelia ja sitä likööriä/punssia. Useimmat leipomorunebergit tehty tavalliseen sokerikakkutaikinan. Lidlissä ainoa oikea koostumus.
T. Hulluna runebergintorttuihin, olen syönyt niitä 30 tässä oarin viikon aikana
Suurin osa kaupassa myytävistä "runebergin tortuista" ei ole oikeita.
Niissä on vain vehnäjauhoja ja siellä täällä yksi mantelinokare. On vain aromeja, hillokin jotakin esanssia.
moni runebergintorttu kuuluisi tänne elintarvikehuijauskeskusteluun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3091834/suomalaisten-valmistama-elintar…
Lidlin torttu on tähän mennessä ollut eniten omaan mieleen. Oikein mehevä ja hillosydän kulkee läpi koko tortun.
itse tehty