Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ihmisiä et ymmärrä?

Vierailija
05.02.2018 |

En itse ymmärrä ihmisiä, jotka tuhlaavat aikaansa tällä palstalla. Miten joku aikuinen ihminen jaksaa tehdä aloituksia tänne?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
2/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomia, laiskoja ihmisiä. Niitä, jotka elelevät tyytyväisinä peruspäivärahalla vuodesta toiseen samoissa, tutuissa ympyröissä kodin, Alepan ja lähibaarin pyhässä kolmiossa ilman mitään ideoita, kiinnostusta tai innostusta tehdä jotakin muuta.

En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka jumittuvat johonkin tiettyyn elämänvaiheeseen: Vaikka nelivitoset ihmiset, jotka kuuntelevat samaa musiikkia ja pyörivät samojen kavereiden kanssa samoissa baareissa kuin parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ymmärrä itseäsi, mistä luulet, että se johtuu?

Vierailija
4/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoululaisia, elämäntapatyöttömiä, ihmisiä jotka hankkivat lapsia, ikisinkkuja jotka eivät halua suhdetta... Onkohan vielä jotain. Alkoholisteja.

Vierailija
5/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka jumittuvat johonkin tiettyyn elämänvaiheeseen: Vaikka nelivitoset ihmiset, jotka kuuntelevat samaa musiikkia ja pyörivät samojen kavereiden kanssa samoissa baareissa kuin parikymppisenä.

En ymmärrä miksi pitäsi muuttaa musamakua, heviä kuuntelen edelleen, toki uudempaakin, mutta vanhat on parempia. En myöskään ymmärrä miksi kaverit pitäisi vaihtaa. Eikä niitä kasarin lopun, ysärin alun baareja ole enää olemassa, ne on kaikki kalustettu nykylapsosten olohuoneiksi ja vaihtaneet nimeään 7 kertaa....eli eivät oikein jaksa napata.

Vierailija
6/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä ihmisiä, jotka tuhlaavat aikaansa tällä palstalla. Miten joku aikuinen ihminen jaksaa tehdä aloituksia tänne?

Ihmisiä, jotka elävät velaksi. Opintolainan ja asuntolainan ottamisen ymmärrän, vaikka asuntolainakaan ei ole jokaisen kohdalla mitenkään järkevin ratkaisu. Kaikki muu velaksi eläminen on minun silmissäni todella suurta hölmöyttä.

Vierailija
7/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka juovat alkoholia ja sanovat sitten kun tulee huono olo ettei juo viinaa enää koskaan ja kuinkas käykään viikon kuluttua... niinpä. Ostetaan kalliit juomat ja oksennetaan ne sitten ulos, eikö ollutkaan hyvää?

Vierailija
8/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä en ymmärrä jotka antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa, käsittämätöntä

Vierailija
9/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka eivät osoita minkäänlaista empatiaa kanssaihmisille. He ovat yleensä ihmisiä joilla on aina mennyt hyvin. Vasta jokin vastoinkäyminen omassa elämässä saa nämä kivisydämet ymmärtämään, että aina ei voi itse vaikuttaa elämänsä käänteisiin.

Vierailija
10/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jotka käyttävät päihteitä usein ja joiden mielestä päihteet kuuluvat automaattisesti rentoutumiseen, hauskanpitoon ja ystävien näkemiseen

- jotka tuhlaavat rahansa ajattelematta mm. juuri noihin päihteisiin tai muihin mielitekoihin, joihin ei olisi varaa ja kuun lopussa vinkuvat kaverilta lainaa tai elävät pikavipeillä

Vierailija
11/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, joiden mielestä "minä en ymmärrä" tarkoittaa "pitäisi kieltää", "tätä ei saisi olla olemassa" ja "Jumala vihaa."

Vierailija
12/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämämkoululaisia, elämäntapatyöttömiä, ihmisiä jotka hankkivat lapsia, ikisinkkuja jotka eivät halua suhdetta... Onkohan vielä jotain. Alkoholisteja.

Ha, mitä vikaa "ikisinkuissa"?

Toisia meistä ei vain kiinnosta ruveta mihinkään parisuhteisiin; varsinkin, kun olen nähnyt, että

millaiseksi ne voivat kärjistyä. En muutenkaan haluaisi tai varmaan jaksaisikaan suomalaisen (tuskin minkään muunmaalaisen kanssakaan) temperamenttisen, liian itsenäisen ja kireän naisen kanssa päivästä toiseen herättyä samaa naamaa tuijotella.

Meikäläinen mieluummin käyttää kaiken vapaa-ajan, töistä ansaitut rahat ja mielenterveyden itseeni. 

Itsekäs? Ehkäpä, mutta suurin osa - niin miehistä kuin naisistakin - ei loppupeleissä tarpeeksi ajoissa ajattele itseään ja mitä oikeasti elämältään haluaa; ei sitä valmiiksi raivattua polkua, jota suurin osa hautaansa asti kulkee.

Ei kiitos - näin on parempi.

Vierailija
13/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat asioita joita eivät tarvitse sekä tekevät heräteostoksia. Ja tämän jälkeen valittavat kun ei riitä rahaa ruokaan

Vierailija
14/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä en ymmärrä jotka antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa, käsittämätöntä

Jospa sinä vain tulkiset heidän viestejään yli ja äkkiväärästi?

Vierailija
15/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kokoomuksen äänestäjiä

-persujen äänestäjiä, jotka jumaloivat persuja vaikka ne veisivät kaikki tuet heitiltä ja hakkaisivat päälle, nämä vaan sokeina palvoo ja äänestää

-SJW:t, jotka ovat loukkaantumassa kaikkien puolesta

-sateenkaariväki, joka keksii uusia sukupuolia päivittäin ja vaatii että muiden pitää uskoa niihin

-foliohatut, jotka hakee "tietonsa" kaikenlaisilta höpähöpöfoorumeilta, eikä todellisuudesta.

-eläinrääkkääjät

-puheripuliset huomionhakijat

-netin huomioh..rat

-sotahullut, joilla ei ole sodasta edes mitään kokemusta

-isolasiset hipsterit, "80's called, they want they glasses back" ;), plus kaikki muut "muotitietoiset" samalla

-kirkuvan värisen huulipunan käyttäjät

-sek.suaaliset hyväksikäyttäjät

-ahneet narsistit

jne jne

Vierailija
16/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelin perse vittu kupla.satanistejä.

Vierailija
17/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha, mitä vikaa "ikisinkuissa"?

Toisia meistä ei vain kiinnosta ruveta mihinkään parisuhteisiin; varsinkin, kun olen nähnyt, että

millaiseksi ne voivat kärjistyä. En muutenkaan haluaisi tai varmaan jaksaisikaan suomalaisen (tuskin minkään muunmaalaisen kanssakaan) temperamenttisen, liian itsenäisen ja kireän naisen kanssa päivästä toiseen herättyä samaa naamaa tuijotella.

Meikäläinen mieluummin käyttää kaiken vapaa-ajan, töistä ansaitut rahat ja mielenterveyden itseeni. 

Itsekäs? Ehkäpä, mutta suurin osa - niin miehistä kuin naisistakin - ei loppupeleissä tarpeeksi ajoissa ajattele itseään ja mitä oikeasti elämältään haluaa; ei sitä valmiiksi raivattua polkua, jota suurin osa hautaansa asti kulkee.

Ei kiitos - näin on parempi.

No mä en henk koht itse ymmärrä miksi joku haluaa vapaaehtoisesti olla sinkku koko elämänsä. Itse olen 29 v ikisinkku ja toivoisin parisuhdetta. Edes kerran että tietäisin millaista sekin on. Ei tää yksin oleminen ainakaan mitään herkkua ole.

Vierailija
18/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä, jotka eivät osoita minkäänlaista empatiaa kanssaihmisille. He ovat yleensä ihmisiä joilla on aina mennyt hyvin. Vasta jokin vastoinkäyminen omassa elämässä saa nämä kivisydämet ymmärtämään, että aina ei voi itse vaikuttaa elämänsä käänteisiin.

Tämä oli hyvä kommentti. Itse olen tuo, joka ei ymmärrä velaksi elämistä, ja olen tätä miettinyt. Kun yleensä ymmärrän kovasti, että kaikki tehdään hölmöyksiä ja ei voida tuomita toistemme typeryyksiä jne. Mutta velaksi eläminen ja velkojen kanssa ongelmiin joutuminen ja varsinkin sitten köyhyydestä ruikuttaminen on minulle jotain sellaista, että en vain pääse puistatuksesta eroon. 

Jotenkin, kun itse on kuitenkin elänyt jokseenkin tai erittäin pienituloisena aina ja oppinut, että tietenkään kaikkea ei voi saada, ainoastaan sen, mihin on varaa, on todella vaikea tuntea sympatiaa ihmisiä kohtaan, jotka velkaantuvat, kun pitää saada, kun muillakin on ja minäkin haluan. Elämässä kun voi löytää muutakin sisältöä kuin kuluttmainen. 

Vierailija
19/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä, jotka ovat käsittämättömän julmia ihmisiä läheisiään kohtaan.

Vierailija
20/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini eikä terapeuttini kuuntele minua, eikä heillä ole aikaa minulle. Siksi kirjoitan tänne. Eipä silti, että kukaan muu kuuntelisi minua täälläkään kuirn minä itse :D