Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhukakarat nukkumaan

Tavallinen kotiäiti
04.02.2018 |

7v poika ja 5v tyttö nukkuvat lastenhuoneessa. Iltatoimien ja sadun jälkeen alkaa kuitenkin järjetön kina ja huuto kun ovi suljetaan. Lopuksi tunnin päästä molemmat huutavat toisilleen "HILJAA-AAA!" Ja parkuvat. Ei auta juttelu, ei uhkailu, ei lahjonta. Miten saan ne tottelemaan, että nyt ollaan hiljaa ja nukutaan!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vilkkaat lapset yksinkertaisesti päivän aikana väsytetään niin että illalla uni maittaa. Tietysti on hankala jos lapset alkavat kinata. Mistä kina yleensä johtuu? Olisiko mahdollista siirtää heidät eri huoneisiin nukkumaan?

Vierailija
2/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaikka lällättää hiljasesti et otin muuten sun unikaverin salaa... (vaikkei olisikaan ottanut) tai jos tyttö käy vielä pissalla, sitte kun on kiipeämässä takasin yläsänkyyn, niin poika pelottelee ja sieppaa toisen jalasta kiinni. Harmi ku ei ole mahdollista nukkua erillään. He ulkoilee reippaasti joka päivä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole mahdollista laittaa eri huoneisiin?

Vierailija
4/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niitä olkkariinkaan laita nukkumaan. 😁 AP

Vierailija
5/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se tila eri tavalla ja anna molemmille oma tila. Sängyt eri puolille huonetta ja kirjahylly väliin. Lastenhuoneen ovi auki kun menevät nukkumaan. Ihme kidutusta tommonen jokailtainen huudattaminen

Vierailija
6/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä niitä olkkariinkaan laita nukkumaan. 😁 AP

Kyllä minä laittaisin jos joka ilta on tuollaista tappelua.

Vierailija
7/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun sammutan valot ja jätän yövalon päälle, laita samalla lasteenhuoneeseen soimaan hyvin hiljaista taustamusiikkia. Pelkkää instrumentaalista melodiaa, ei laulua. Vanha CD, en tiedä mistä on meille kulkeutunut. Pyydän lapsia kuunteleman ja kehittelemään musiikin mukaan mielessään satuja, aamulla saavat sitten kertoa niitä (jos muistavat). Ne nukahtaa kummatkin siihen.

Ei ole uusi juttu meillä, olen tehnyt tätä jo pitkään, kun olivat ihan pieniä. En tosiaan laita taustamusiikkia joka ilta, silloin tällöin vaan.

Vierailija
8/8 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten emo kirjoitti:

Joskus, kun sammutan valot ja jätän yövalon päälle, laita samalla lasteenhuoneeseen soimaan hyvin hiljaista taustamusiikkia. Pelkkää instrumentaalista melodiaa, ei laulua. Vanha CD, en tiedä mistä on meille kulkeutunut. Pyydän lapsia kuunteleman ja kehittelemään musiikin mukaan mielessään satuja, aamulla saavat sitten kertoa niitä (jos muistavat). Ne nukahtaa kummatkin siihen.

Ei ole uusi juttu meillä, olen tehnyt tätä jo pitkään, kun olivat ihan pieniä. En tosiaan laita taustamusiikkia joka ilta, silloin tällöin vaan.

Minä laitan rankkaa deathmetallia soimaan ja toivotan saatanallisen hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän