Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö

Vierailija
14.07.2008 |

muita suunnattomasti toisten äitien lapsien vertailu omiin ja kilpailu siitä, että kenellä on paras/parhaat kakarat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on pahin kaikista; vertailee joka kerta minun poikaani ja naapurin tyttöä. Aina se tyttö on parempi kaikessa, äidiltä jää huomaamatta että meidänkin poika osaa hyvin esim. kävellä. "X melkein juoksi tänään!" Joo, meidän poika on juossut jo kuukauden ja kävelikin todella aikaisin, mutta mitäs siitä? "X menee äidin mukana pyykkitupaan ja sanoo jo "äiti"!" No, meillä pyykkivuorot osuvat iltaan (mies katsoo lasta sen ajan kun juoksen tupaan ja takaisin) ja poika ei todellakaan vielä sano "äitiä" kun ikää ei ole edes vuotta.

Olen väsynyt tähän vertailuun, etenkin kun äitini ei ole näkemässä niitä hienoja kehitysaskelia ollenkaan. Sitten onkin hyvä seuraavalla visiitillä suhtautua kuin poika olisi aina osannut jotkut jutut.

Vierailija
2/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se kun omat lapseni ovat jäljessä muista lapsista joka osaamisen kohdalla.

Minun itsetunto kokee aina kovan kolauksen, jos toisen lapsi on etevämpi jossain asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla