Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ääh! Vieläkään ei päästy Juhanasta. Sara tippui seuraavaksi. Miksi hän ei käyttänyt amulettiaan?! Sara sanoi jakson lopussa, että Ilari oli kehottanut käyttämään amuletin, mutta Sara ei silti käyttänyt. Todistaa taas, ettei se Ilari ole niin tyhmä, kuin esittää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Samposta on muodostunut johtajahahmo ja miksi on vieläpä katsojien suosikki voittajaksi? Vai onko Sampo taas valjastanut Facebook-seuraajansa äänestämään gallupeissa :)
Minusta Sampo ei vaikuta miltään alfaurokselta, jonka äänestyskäyttäytymistä itse seuraisin laumassa. Sampon ulosanti ja olemus on voipunut, innoton, pessimistinen. Äänikin on aina valittava. Itsetuntokin huono. Siksi vaikea ymmärtää miksi hänet on valittu pomohahmoksi. En näe hänessä johtajan karismaa.
Oletpa huono ihmistuntija. Sampo on tyypillinen lapinmies jolla on loistava itsetunto. Puhetyyli ja eleet voi olla vaatimattomia mutta itsetunnossa ja huumorissa löytyy. Turha uhoaminen nimenomaan on usein merkki huonosta itsetunnosta.
Miksi juhanalla on aina tuo merenneito uimapuku ja legginssit päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin että miksi James Nikanderilla on suomen ruotsalainen sukunimi?
Sen isä on suomalaine
Olisi hauskaa, jos Makwan Amirkhani olisi tuolla. Sitä kitinän määrää...
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Ääh! Vieläkään ei päästy Juhanasta. Sara tippui seuraavaksi. Miksi hän ei käyttänyt amulettiaan?! Sara sanoi jakson lopussa, että Ilari oli kehottanut käyttämään amuletin, mutta Sara ei silti käyttänyt. Todistaa taas, ettei se Ilari ole niin tyhmä, kuin esittää.
Ilari petasi itselleen äänen finaalia varten. Käyttää myös erinomaisen hyvin hyväksi Juhanan pelailua peesailemalla vieressä ja antamalla Juhanan hankkia itselleen epämiellyttävän maineen. Ei aggressiivinen pokerin pelaaja ole todellakaan tuollainen löysä mitäänsanomaton tyhmyri todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juhanalla on aina tuo merenneito uimapuku ja legginssit päällä?
On valinnut vaatteikseen uv-suojapuvun? Ihan järkevää jos on taipuvainen palamaan, en kyllä tiedä kuinka mukava tuollainen on..?
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Ääh! Vieläkään ei päästy Juhanasta. Sara tippui seuraavaksi. Miksi hän ei käyttänyt amulettiaan?! Sara sanoi jakson lopussa, että Ilari oli kehottanut käyttämään amuletin, mutta Sara ei silti käyttänyt. Todistaa taas, ettei se Ilari ole niin tyhmä, kuin esittää.
Uskon, että jos Juhana pääsee loppumetreille, Sara pitää kunnon "käärmeitä ja rottia" -puheen, ja viimeisessä heimoneuvostossa ei sitten Juhanalle hirveästi ääniä heru. 😂
Jee!! Ihanaa vihdoinki voi kattoo selvitytyjiä ku se ällötys juonittelija tippuu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti heteronaisen ainut silmänruoka, fiksu ja karismaattinen mies: Kai Vaine... Juhana on niin vastenmielinen asuineen ja mielipiteineen. Taitaa nyt loppua katsominen.
Jotenkin raukkamainen toi avoin äänestys
Mä luokittelen itseni lähes umpilesboksi mut Vaine on kyl oikeesti ihana. Hauska, älykäs, karismaattinen ja kiva muille.. ja jumalauta se kroppa❤️! Siitä asti ku oon nähny Ei kiitos leffan trailerin oon kuolannu Kaita. IHANA
Vierailija kirjoitti:
Juhanan suusta kuultua:
"Siinä on nuorella tytöllä (Sara) pikkasen kovat luulot itsestään."
Varsinainen sovinistisika ja naisten aliarvioija. Sara on 27-vuotias ja siis huikea NAINEN. Mä todella toivon et Sara ja muut bossladyt saa tän helmenkalastajan savustettua saarelta ulos.
TYTÖTTELY SAA RIITTÄÄ.
Olen ennenkin ihmetellyt että miksei naiset pidä yhtä. No ni, nytkin olisivat huokee nainen ja muut bossladyt pitää päänsä äänestyksessä mutta eipä heistä siihen ollut.
Juhana ja Kaulanen aivan valkoisia. Juhana ylimielinen.
Go Juhana! Aika erikoista kyllä, että suunnittelivat joko Kimmon tai Juhanan pudottamista mutta kumpikaan ei saanut yhtä ainutta ääntä.
Tavallaan harmittaa Saran tippuminen. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää Saran pöyristyneisyys muiden juonitteluista vaikka oli itse samanlainen, mutta mieluummin olisin halunnut Jannin ulos.
Janni on muuttunut alun alkaen pelkästä ärsyttävästä tekopyhäksi. Esittää, kuin itse olisi aina ollut reilu liittolaisiaan kohtaan ja pitänyt lupauksiaan, vaikka petti Cristalinkin. Nyt sitten on olevinaan niin loukkaantunut Kimmolle, kun luonnollisesti Kimmo haki paikkaa uudessa leirissään ja sitoi uusia liittoja itsensä pelastamiseksi. Kuvitteleeko Janni, että kaikki ovat pelaamassa häntä varten siellä, eivätkä itseään?
Suosikkini löytyvät kyllä pelkistä miehistä: Juhana, Ilari ja James. Hyvänä kakkosena tulee Kimmo. Naiset ovat ryhtyneet tähän ”Tytöt va pojat” asetelman ylläpitämiseksi ja se rassaa.
Juhanaa moni täälläkin vihaa, mutta eihän ohjelma olisi paljon mitään ilman häntä. Kuin luotu tällaiseen! Ja ihmetyttää Katjan asenne Juhanaa kohtaan; miksi provosoituu kaikesta ja ottaa kaikki Juhanan heitot henkilökohtaisesti? Juhana pysyy asiallisena ja rauhallisena mutta Katja tilittää ja näyttää keskisormea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Uskon, että jos Juhana pääsee loppumetreille, Sara pitää kunnon "käärmeitä ja rottia" -puheen, ja viimeisessä heimoneuvostossa ei sitten Juhanalle hirveästi ääniä heru. 😂
Jos Juhana pääsee loppumetreille, niin miksi Sara mitään tuollaisia puheita pitäisi? Juhanahan on erinomainen pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Go Juhana! Aika erikoista kyllä, että suunnittelivat joko Kimmon tai Juhanan pudottamista mutta kumpikaan ei saanut yhtä ainutta ääntä.
Tavallaan harmittaa Saran tippuminen. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää Saran pöyristyneisyys muiden juonitteluista vaikka oli itse samanlainen, mutta mieluummin olisin halunnut Jannin ulos.
Janni on muuttunut alun alkaen pelkästä ärsyttävästä tekopyhäksi. Esittää, kuin itse olisi aina ollut reilu liittolaisiaan kohtaan ja pitänyt lupauksiaan, vaikka petti Cristalinkin. Nyt sitten on olevinaan niin loukkaantunut Kimmolle, kun luonnollisesti Kimmo haki paikkaa uudessa leirissään ja sitoi uusia liittoja itsensä pelastamiseksi. Kuvitteleeko Janni, että kaikki ovat pelaamassa häntä varten siellä, eivätkä itseään?
Samaa mieltä Jannista! Toivottavasti James kertoo Kimmolle, että Janni suunnitteli Kimmon tai Juhanan pudottamista seuraavaksi. Kimmo kun itse vielä halusi pysyä lojaalina Jannille ja Sampolle. Kaikkihan on nyt kiinni Kimmon äänestä: Janni, Sampo, Helena ja Katja vs. Juhana, Ilari, James ja Kimmo?
Katjan lapsellisuus ärsyttää. Miksei voi käyttäytyä asiallisesti vaan koko ajan kehittää kinaa? Laski kyllä arvostus.
Ilari taitaa voittaa. Ilari on voittanut pokeria pelaamalla mukavasti rahaa. Ei hänen tyhmä oo mutta tuolla esittää.
Jamesin äiti on tansanialainen, ja isänsä suomalainen joten hänellä on suomalainen sukunimi. Eli hän on puoliksi musta ja puoliksi valkoinen, jonka vuoksi hänen ihonvärinsä on siltä väliltä. Tosin saarella hän on kyllä ruskettunut tosi tosi paljon ihan kokonaan mustaihoisen ihmisen näköiseksi, joten ei näytä yhtään puoliksi suomalaiselta tällä hetkellä mutta siviilissä näyttää enemmän. Usein myös puoliksi suomalaiset ja puoliksi tummaihoiset näyttävät enemmän tummaihoisilta, sillä kuten täällä on aijemminkin sanottu, tummat geenit ovat dominoivat.