Katsooko tällä vuosituhannella syntyneet enää juurikaan televisiolähetyksiä?
Arvelen että tv:n katsojaluvut tulevat putoamaan kiihtyvää vauhtia.
Kommentit (43)
Meillä ei katsota.
Itse katson kyllä ja aivan miträ sattuu 100% hotter, dokumentit, poliisit, aivan kaikki menee.
Mies katsoo kaikki urheiluohjelmat, itse en niitä voi sietää.
Meidän nuoriso on tainnut katsoa tv:stä viimeksi putouksen ensimmäisiä tuotatokausia, kun vielä olivat hauskoja.
Ei meillä katsota juuri muuta kuin lastenohjelmiatelkkarista. Emmerdalen katson aina katsomosta.
No Putousta myös.
Meillä katsoo aikuiset ja lapset telkkaria. Mitään maksullisia netflix tms ei katsota.
Meillä 96,98,00 syntyneet tytöt eivät ole juuri katsoneet telkkua sen jälkeen kun kasvoivat ulos lastenohjelmista. Jotain saattavat katsoa satunnaisesti.
Ollaan vm 67 ja 60 eikä olla katottu telkkaa enää useaan vuoteen. Katsotaan netflixiä, viaplayta, youtubea, pelaillaan online-pelejä.
Kerran viikossa yritetään jos telkasta tulisi jotain. Koskaan ei tule, ihan luokatonta törkyä.
Olen -94 syntynyt, ja telkkaria en katso ikinä. Sen sijaan katson suoratoistopalveluista, netflix, viaplay, HBO, ja joskus ihan vaikka Ruudusta joitain ohjelmia, kuten leijonan luola.
Mikäköhän siitä Netflixistä tms. tekee tv:tä paremman? Uskallan väittää, että tv:stä tulee paljon monipuolisempia ohjelmia, etenkin uutislähetyksiä ja muita ajankohtaisia asiaohjelmia.
Itse katson sekä telkkaria että Netflixiä, täydentävät hyvin toisiaan.
-91, en ole koskaan omistanut telkkaria.
Tyttö 01 ei katso käytännössä koskaan televisiota. Joitain ohjelmia katsoo kyllä (Ruutu, Katsomo), mutta pääasiassa sarjoja ja leffoja Netflixistä.
Poika 03 katsoo vain urheilua. Ei todellakaan mitään Urheiluruutua (tuleeko sitä enää?) vaan itseään kiinnostavia lajeja Eurosportilta, C Morelta ja joskus Ylen kanavilta. Kaikki elokuvat katsoo Netflixistä, ei seuraa sarjoja eikä mitään viihdeohjelmia.
Minä äiti 74 katson televisiota vain kun jumppaan kotona. Muuten vain YLE Areena, Katsomo, Netflix.
Televisio on itse asiassa tosi turha laite, mutta ei siitä osaa luopuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheen jäsenet syntyneet -75 - -09, kukaan ei katso tv-kanavia. Netflixiä katsotaan kyllä.
Sama juttu, minä vm 76, mies -83 ja muksut 98-14. Ei taida antennin piuha ees olla kiinni. Netin kautta katsotaan kaikki ohjelmat silloin kun meille parhaiten sopii.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siitä Netflixistä tms. tekee tv:tä paremman? Uskallan väittää, että tv:stä tulee paljon monipuolisempia ohjelmia, etenkin uutislähetyksiä ja muita ajankohtaisia asiaohjelmia.
Juu tv:stä tulee paljonkin hyvää, tosin sen kaiken näkee areenalta silloin kun haluaa. Uutisia en kyllä katso sieltäkään, alkaa vaan vituttaa.
Helpompi opettaa katsomaan lastenohjelmat töllöstä ja sulkemaan töllö ohjelman jälkeen, kuin jostain netflixistä jossa tarjonta on loputon.
Nykyään ei katsota telkkaria vaan puhelinta,ihan yhtä aivotonta,paitsi että sitä puhelinta katsotaan paljon enemmän
8v tyttö ei katso telkkaria. Joskus jonkun DVD:n tai Netflix/HBO -filmin, mutta siinä se. Itse en ole katsonut 20:een vuoteen.
Olen syntynyt 2000. En katsonut telkkaria vanhemmilla asuessa, enkä edes omista telkkaria nyt yksin asuessa joten ei tule katsottua ikinä. Sen sijaan katselen netflixiä tai youtubea puhelimesta.
Minulla kyllä on oma telkkari vanhemmilla odottamassa sitä päivää kun tarvitsen sitä, mutta en kuitenkaan ole aikeissa hakea sitä omaan kämppääni ellen osta pelikonetta, sillä ohjelmia sieltä en aio katsella.
-n17
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 2000. En katsonut telkkaria vanhemmilla asuessa, enkä edes omista telkkaria nyt yksin asuessa joten ei tule katsottua ikinä. Sen sijaan katselen netflixiä tai youtubea puhelimesta.
Minulla kyllä on oma telkkari vanhemmilla odottamassa sitä päivää kun tarvitsen sitä, mutta en kuitenkaan ole aikeissa hakea sitä omaan kämppääni ellen osta pelikonetta, sillä ohjelmia sieltä en aio katsella.
-n17
Oletko tyttö vai poika?
Minä olen syntynyt 1980-luvulla, enkä juuri koskaan katso tv-lähetystä. Presidentinvaalien aikaan katsoin hetken aikaa, kun vaalitulos ratkesi. Sen jälkeen en ole katsonut. Ei ole mitään tarvetta. Katson kyllä paljon sarjoja ja elokuvia, mutta suoratoistopalveluista tai ihan fyysiseltä levyltä. Mun teini-ikäiset lapset ei katso tv-lähetyksiä myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mainoksia. 90% ohjelmistosta ei ole realityä. Ei ole vaihtoehtona reality tai joku neljäskymmenes uusinta, tai sitten joku "keskusteluohjelma" jossa kaikki huutavat toistensa päälle. Elokuvia ja sarjoja on Netflixissä monipuolisemmin.
Television ongelma on että määrä on korvannut laadun tai kiinnostavat ohjelmat on laitettu maksupalveluiden taakse.