Tulin nyt tänään illalla vauva foorumiin
Ja huomasin että minulle tuli vain paha olo siitä kuin tulin tänne. Päivällä olin vain hetken täällä ja silloin ei ollut pahaa oloa viellä tullut tästä foorumista. Yritän välttää tätä foorumia mutta helppoa se ei ole sen jälkeen kuin tänne on kerran tullut
Kommentit (11)
Täällä pitäis kyllä olla mahdollisuus laittaa joku esto päälle, vois vaikka itse valita sen pituuden.
Onneksi palsta menee pian kiinni ja minulla on hyvää ruokaa, plus lääkkeet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meinasinkin ehdottaa lääkkeiden ottoa, netin sulkemista ja nukkumaanmenoa. 👍
Ps. Käytä huomenna aikasi johonkin hyödyllisempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meinasinkin ehdottaa lääkkeiden ottoa, netin sulkemista ja nukkumaanmenoa. 👍
Ps. Käytä huomenna aikasi johonkin hyödyllisempään.
Yritän parhaani
Kumma kun te samat tyypit aina täällä oleyte mutta kukaan ei ilkeile, kukaan ei tee tylsiä aloituksia, kukaan ei triggeröidy, kukaan ei ole negatiivinen, kukaan ei trollaa, kukaan ei tappele ja jankuta politiikkaa, silti jotenkin tuo etusivu on aina samanlainen kun täällä käy kerran viikkoon 🤣🤣🤣 Ei täällä käy kun 5 vakionaamaa ja nekin muistuttaa jo jtn automaatio robotteja kellä on vaan jääny levy päälle, sen lisäks ehkä 2 tyyppii ketkä linkittää uutiset tänne ja täyttää kaikki kommentit kakalla ja nuolittaa itseään🤣🤣🤣 Menkää ulos ja tulkaa takas niin huomaatte
Minua alkoi särkemään päästä. Päänsärky tuli. Hermostuttavaa!
Ap
Miksi te pahoinvoivat tulitte?
En minäkään käy Lada-palstalla kertomassa, että ostin uuden Mersun.
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin että pahoinvointini tuli vasta sen jälkeen kuin tulin tähän palstaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, te ette tienneet, vaikka palsta on ollut samanlainen viemäri jo ainakin 20 vuotta.
Jos oikeasti lapset kiinnostavat netissä, menkää vaikka Kaksplussan palstalle. Ei ole saastaa, muttei ole keskusteluakaan. Ai ette mene? No sitten olette täällä.
Sama täällä 😩