Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Simäsairaus?

Vierailija
04.02.2018 |

Hei, minulla on ollut n. viikon silmässä jokin ongelma. Silmäni on kutissut, kirvellyt ja vuotanut erittäin paljon. Tänään kuitenkin se on lähtenyt käsistä. Silmäni on ollut erittäin kipeänä, kirvellyt ja vuotanut nestettä joka on tahmeaa. Onko teillä mielipidettä mitä kannattaisi tehdä? OLen huolissani että minulla on jokin silmäsairaus... Ja olen siis perusterve 34 vuotias nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee lääkäriii vitu vammane

Vierailija
2/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärhäkkä tulehdus ehkä? Ei välttämättä heti sairaus.

Silmän kanssa kannattaa mennä kipin kapin lääkäriin. Tietyt pahat tulehdukset voivat vaikuttaa näköön jo muutamassa vuorokaudessa. Tulehduksia on erilaisia, joten voipi olla jonkunsortin sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perus silmätulehdus, tai kuivat silmät ym. Veikkaan kuitenkin silmätulehdusta. (En ole lääkäri.)

Vierailija
4/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti (silmä)lääkäriin. Esim. iriitti vie hoitamattomana jopa näön silmästä.

Vierailija
5/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti huomenna silmälääkäriin. Normilääkäriltä saat lähetteen, jos hän katsoo

tarpeelliseksi. Silmäkipuja tulee kuunnella herkällä korvalla.

T. Nainen 43, jolla just värikalvontulehdus ja pidin vähän liian kauan, ennen lääkäriin liikahtamista. On ollut aiemminkin ja osasin odottaa diagnoosia oireiden perusteella.

Vierailija
6/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin lääkäriin. On aiheellista.

Tsemppiä :)

Vierailija
7/7 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene heti huomenna silmälääkäriin. Normilääkäriltä saat lähetteen, jos hän katsoo

tarpeelliseksi. Silmäkipuja tulee kuunnella herkällä korvalla.

T. Nainen 43, jolla just värikalvontulehdus ja pidin vähän liian kauan, ennen lääkäriin liikahtamista. On ollut aiemminkin ja osasin odottaa diagnoosia oireiden perusteella.

Siis korjaan, mene jo tänään lääkäriin. Oireesi kuulostaa sen verran vakuuttavalta.