Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Mitä se sinulle kuuluu? Lääkärin kirjoittama paperi menee työnteon edelle. Sanoin minäkin esimiehelleni että menen lääkäriin syystä X, poistuin sairaalasta ihan eri sairauden (masennusdiagnoosi)ja pitkän sairausloman kanssa. Treenasin sairauslomalla kuntosalilla lähes joka päivä. Auttoi edes hiukan pitämään päätäni kasassa. Joten älä leiki lääkäriä ellet ole sellainen!

• ylös 6
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työntekijän velvollisuus on toimia sairauslomalla parantumista edistävästi. Kuumessa treenaaminen ei edistä toipumista, päinvastoin. Eri asia on, jos masennuksesta toipuva treenaa. Silloin hän on hyvällä toipumisen tiellä. Ehkä olisit voinut käydä kysymässä voinnista siellä salilla?

EI KUULU ESIMIEHELLE!

• ylös 1
  • alas 26
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No älä helvettii kyttää alaisia tuolla tavalla. Sen takia varmaan kiinnosta töihin tullakaan!

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, jos joku haluaa kipeenä reenata! Oma asija. JA treenata pitöä jos tuloksia haluaa saaada.

Kun ei ole työkykyinen kuumeessa niin ei ole reenauskykyinenkään.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Taidat olla pomona väärässä hommassa jos olet noin vietävissä ja täältä kyselet neuvoja. Minun neuvoni on että unohda koko juttu ja lopeta työntekijöiden kyttääminen.

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Moponipe kirjoitti:
TOTUUS on se, että kunnosta täytyy huolehtia. Itsekin esimiesasemassa olevana kunnioitan enemmän nohevaa työmiestä joka hieman kipeänäkin treenaa, kuin sängyn pohjalle sairaana käpertyvää tissiposkea.

Muista tuo muistopuheessa vainajan muistotilaisuudessa, jossa olet työnantajan edustajana. Sydänlihastulehduksen kanssa ei leikitä.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kävitkö juttelemassa hänen kanssaan.

Miehelläni on kaksoisveli. Eivät ole identtisiä, mutta kumpaakin erehdytään usein luulemaan veljekseen.

Varsinkin työkaverit tulevat usein moikkailemaan väärää henkilöä.

Onko kikkelitkin samanlaiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No älä helvettii kyttää alaisia tuolla tavalla. Sen takia varmaan kiinnosta töihin tullakaan!

Tilalle löytynee kiinnostuneita.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Minun harkkapäiväkirjasta näkyy etten oo otttanu päivääkään lepoa harkoista!! Sen sijaan oon kyllä lintsaillu töistä krapuloiden ja viitsimättömyyden vuoksi.

• ylös 2
  • alas 19
Vierailija

Vaimoni veli kuoli taannoin sydänlihastulehdukseen. Hän saikyseisen tulehduksen masturboidessaan kovassa kuumeessa. Tiukat etukyykkysarjat ovat vieläkin suurempi riski.

Äänestin Väyrystä

Mene huomenna salille kyttäämään jos lintsari saapuisi taas paikalle. Aja pullikoija paikkaan josta ei ole pois pääsyä (esim. sauna) ja kysy suoraan mitä tämä tämmöinen on. Heitä löylyä niin kauan, että tunnustaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä pitää tulla työpaikalle kertomaan olevansa sairas, soitto ei riitä.

Laitonta.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Minä olen murhannut vaimoni ja kolme lastani ja istun nyt vankilassa siitä hyvästä. Rangaistukseni olen ansainut.

Penamulkka

Se mies on selvästi naisen tarpeessa. Lääkärin määräys: Thaikkuihin panoreissulle!

Vierailija

Just joo ehkä Porvoon kuntosalilla. Ap siis näki näki alaisen menevän kuntosalille, ja vähän myöhemmin seurasi tyyppiä samalle salille ihan näköetäisyydelle katsomaan että mitä tyyppi tekee siellä? Ap:lla oli varmaan sopivasti kuukausikorttikin samalle salille ja jumppavaatteetkin mukana? Ja eikö esimiehenkin pitäisi lounaan jälkeen olla vielä töissä eikä missään salilla?

Vierailija

No ei ole kyllä palkallisen saikun paikka. Mua vituttaa kun omalla duunipaikalla työkaverit vedättää työnantajaansa. Just yks kertoi olevansa influenssassa ja sit tulee fb päivitystä laskettelurinteestä. Toisella on välilevyn pullistuma ja käy zumbailee, mutta ei pysty toimistotyötä tekemään,kolmas raportoi, että on astmaa , mutta on jossain keskisuomessa sukuloimassa, no mä yritän sitten pyörittää neljän ihmisen duunit

Kilokeiju

Minä väitin kerran jalkani murtuneen, mutta olin oikeasti Portugalissa treenaamassa keskimatkojen juoksua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.