Jos puolisosi ajaisi työmatkalta kotiin 500 km
Hän tulisi klo 22.30 kotiin. Olisitko odottamassa suihkunraikkaana herkullisen iltapalan kanssa, tv:n ääressä ilman iltapalaa vai jo nukkumassa?
Kommentit (25)
Mies ajeli eilen kotiin noihin aikoihin, olin nukkumassa. Ja niin oli lapsetkin. Mies tietää, missä meillä on jääkaappi.
Tvn ääressä ilman iltapalaa. Useimmiten mies syö matkalla tai tuo meille kotiin jotain matkan varrelta iltapalaksi jos tulee myöhempään kotiin.
Nukkumassa olisin. Olen iltauninen. Nuorempana olisin varmaan odottanut valveilla, mutta en enää.
Olisin nukkumassa. Ja niin olisi mieskin vartin sisään siitä kun on tullut sisään. Aamulla on aikainen herätys.
Riippuu siitä, olisko mies ollut pitkään poissa ja onko usein työmatkoilla. Jos tollanen on rutiinia, niin menisin nukkumaan jos väsyttäisi ja itse saisi tehdä iltapalansa. Jos taas olisi spesiaalijuttu, varmaan odottaisin hereillä herkkujen kera.
Viikonloppuna olisin odottamassa. Viikolla nukkumassa. Heräisin nostamaan ruuat pöytään ja vaihtamaan kuulumiset. Sitten jättäisi miehen syömään yksinään ja menisin nukkumaan.
Täällä ollaan kotona, ruoka valmiina ja sauna lämpiämässä. Mies tulee tunnin sisällä.
Riippuis kyllä ihan omista työvuoroistani. Jos olis näin niinku nyt, että herään 1.50 töihin, niin olisin kyllä nukkumassa.
Riippuu päivästä. Arkena olisin nukkumassa (minulla herätys arkisin 05:00), mutta laittanut miehelle jotain syömistä valmiiksi, ettei tarvitse kuin ottaa (+mahdollisesti lämmittää mikrossa) ja syödä. Viikonloppuna olisin odottanut syömisten kanssa hereillä ja sauna olisi ollut lämpimänä.
Viikonloppuna ruoka lämpimänä ja minä kauniina seksikkäissä alusvaatteissa. Mies söisi ja sitten joko mentäisiin sänkyyn tai oltaisiin hetki sohvalla. Sängyssä silittelisin miestäni ja jos hän jaksaisi harrastaisimme seksiä. Jos olisi väsynyt, nukahtaisi hän silittelyyni ja aamulla herätessämme harrastaisimme seksiä. Arkena ruoka olisi lämpimänä ja riippuen omasta työviikosta voi olla että odottaisin miestäni sängyssä. Mahdollisesti hatrastaisimme seksi jos molemmat jaksavat ja jos ei niin sitten nukahtaisimme alastomina toistemme syleilyyn. Aina ei ollut näin, asiat muuttui kun ymmärsimme molemmat laittaa suhteemme etusijalla ❤
Odottaisin kynttilät pöydällä, maistuva iltapala odottamassa ja jos viikonloppu edessä, kylmää olutta ja viiniä valmiina.
- 23 vuotta naimisissa
Olisiko teillä sama toisinpäin? Jos mies olisi kotona ja te tulisitte reissusta?
Onko viini kylmänä, ruoka valmiina, sauna kuumana ja mies suihkunraikkaana seksy -kalsareissaan odottamassa?
Vierailija kirjoitti:
Hän tulisi klo 22.30 kotiin. Olisitko odottamassa suihkunraikkaana herkullisen iltapalan kanssa, tv:n ääressä ilman iltapalaa vai jo nukkumassa?
Luultavasti nukkumassa. Osaa se ottaa iltapalaa jääkaapista ihan itsekin.
Itseasiassa kyllä. Ruokaa olisi, koti siivottu ja mies ovella halaamassa ❤
Viikottain näin käykin. Aina odotan ruoka valmiina miestäni. Sama toimii meillä toisinpäinkin kun itse satun tulemaan myöhään työmatkalta.
Ensimmäinen!