Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette viime hetken peruuttajista, mitä vieläpä sattuu usein just hälle?

Vierailija
04.02.2018 |

Minua ärsyttää suuresti viime hetken peruuttaja, että miten vi*****ssa voi olla niin vaikea saada yksi aika pysymään, että raahautuisi paikalle sillä kellonlyömällä, eikä ala tuntia ennen h-hetkeä lähetellä ihmeellisiä selityksiä. Ja tätä voi tapahtua samoille henkilöille usein. Että jotain vikaa on sitten priorisoinnissa, että meikäläisen juttujen tilalle menee sitten jokin muu tyhjänpäiväinen juttu. Ystävyys koetuksella ja katkolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuollainen joskus aiemmin. Johtui siitä, että lähdin oikein mielelläni mukaan siinä vaiheessa, kun joku kiva juttu oli kaveripiirissä suunnitteilla. Mutta sinä päivänä, kun se kiva juttu olisi ollut, niin ei just silloin kiinnostanut. Onneksi sain ihan palautetta tästä, niin opin kieltäytymään tällaisista alun alkaenkin. Ei ole sitten sen jälkeen tullut viimehetken peruutuksia.

Vierailija
2/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ahdistuvat ja alkavat jännittää, kun tulee lähdön aika. Isäni oli sellainen ja on vieläkin. Minussa on myös samaa. Eli ajatus yhteisestä toiminnasta kuulostaa kivalta, mutta kun tulee lähdön aika, iskee paniikki, mitä laitan päälleni, miten siellä ollaan, kauanko siellä ollaan, voiko lähteä, kun siltä tuntuu, entä jos pitää puhua jotain mutta ei keksi sanottavaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin yhden ystävyyden katkolle tuollaisen käytöksen takia. Liian monta kertaa kun hän (lapseton sinkku) perui yhdessä sovitun menon ja itse olin sopinut menosta kotona, mahdollisesti hommannut rahalla lapsenvahdinkin, niin muulle riitti.

Kamelin selkä katkesi siinä kohtaa, kun olin ostanut meille liput yhteen tapahtumaan ja hän ilmoitti edellisenä päivänä, ettei "jaksa" tulla. Menin yksin ja tinkasin häneltä lippurahat, jotka sain pitkän ajan päästä.

Vierailija
4/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin ärsyttävää. Etukäteen sovittu juttu, kaveri x tiennyt asiasta jo hyvän aikaa, ja silti menee sopimaan juuri sille päivälle, siihen aikaan päivästä jotain muuta. Itse en tällaisten ihmisten kanssa enää ole tekemisissä.

Tuntuu niin typerältä, kun itse taas on niin jämpti olemaan paikalla ajoissa, oli kyse mistä tahansa, ja peru en jos ei joku kuolemaa ole tekemässä tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi