Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
missy

Minulla on seuraavia "oireita" joista vasta eilen aloin miettimään mahdollista raskautta...
- palelu iltaisin
- mielialan vaihtelut
- vatsa oli yhdessä vaiheessa kauheesti turvonnut
- nyt ummetusta
- tissit arat
- päätä särkenyt
- eilen aamulla pahoinvointia hetken, ei tosin muuten
- menkat ollut viimeksi joskus jouluna...

Olen ollut 4 vuotta parisuhteessa ilman e-pillereitä enkä ole tullut raskaaksi. 2 viikkoa sitten harrastin suojaamatonta seksiä ja nyt mietin onko oikeasti kuinka todennäköistä että olisin tullut raskaaksi. Huomenna ostan testin. Asia on nyt pyörinyt mielessä viikonloppuna niin paljon että siskot nyt turvaudun teihin ❤

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

4 vuotta ollut parisuhteessa ilman ehkäisyä ja nyt sitten harrastit seksiä ilman ehkäisyä. Aika harvoin sekstailette.

Vierailija

Jos olet ollut 4 vuotta parisuhteessa ilman ehkäisyä, miten ihmeessä vasta nyt harrastit suojaamatonta seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
frumy

Niin ja k a u h e e väsymys, kroppa tuntuu painavan tonnin mutta ei nukuta.

Ja kahvi eikä tupakka oikeen enää maistu.

Vierailija

Jos parisuhde on loppunut? Vai ettekö ole kuulleet että joskus ihmiset ihan vaan eroavat? 😵 Ei mulla ainakaan seksi siihen jäänyt... Olen pahoillani etten tajunnut tajunnut heti teidän keskittyvä epäolennaiseen. Olisi pitänyt tehdä het alkuunsa tarkempi selonteko yleisölle.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on loppunut? Vai ettekö ole kuulleet että joskus ihmiset ihan vaan eroavat? 😵 Ei mulla ainakaan seksi siihen jäänyt... Olen pahoillani etten tajunnut tajunnut heti teidän keskittyvä epäolennaiseen. Olisi pitänyt tehdä het alkuunsa tarkempi selonteko yleisölle.
Ap

Miten tuo teksti olisi sitten pitänyt ymmärtää?

"Olen ollut 4 vuotta parisuhteessa ilman e-pillereitä enkä ole tullut raskaaksi. 2 viikkoa sitten harrastin suojaamatonta seksiä"

Sanot selkeästi, että olet ollut nuo 4 vuotta ilman ehkäisyä, parisuhteessa.