Itkeekö muut sunnuntaisin ilman mitään syytä?
Itsellä aina sunnuntaisin tosi kurja ja itkuinen olo.Eikä edes mitään syytä.
Kommentit (27)
Googlaa ”sunday night anxiety”. Etkä ole ainoa, joka siitä kärsii, tervetuloa kerhoon vaan. Mulla johtuu siitä, etten pahemmin pidä työstäni.
Jotain alitajuista stressinpurkua?
Itkemällä kehosta poistuu "haitallisia kemikaaleja" joten on ihan hyvä purhaa tiedostamattomatkin pahat olos kropasta ulos. Hyvä tietysti, jos jossain vaiheessa tunnistaisi myös taustalla olevia syitä, niin voisi tietoisesti muuttaa jotain asioita.
Vierailija kirjoitti:
Hmm onko sulla krapula? Joillain lauantain baari-ilta vaikuttaa sunnuntaina noin, tai sitten itket alkavaa työviikkoa, onko sulla huono/epämieluisa työ?
Ei ole krapulaa kun en juo. Joka sunnuntai sama.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ”sunday night anxiety”. Etkä ole ainoa, joka siitä kärsii, tervetuloa kerhoon vaan. Mulla johtuu siitä, etten pahemmin pidä työstäni.
En minä nyt työtäni vihaa mutta en rakastakaan.
Ei-vittu teidän accojen ”itkuiset olot”. Jonkun tarttis läimäyttää teitä poskelle tai sitten lääkäriin. LOPETTAKAA SKITSOILU!
Vierailija kirjoitti:
Ei-vittu teidän accojen ”itkuiset olot”. Jonkun tarttis läimäyttää teitä poskelle tai sitten lääkäriin. LOPETTAKAA SKITSOILU!
Ota lääkkeet
Onkohan toi syy miks naisilla on maanantaiaamuisin karseet silmäpussit. Hehehe!
Ahdistaako sinua vapaa-aika vai lähestyvä työ? Itse itkin koko joululoman, kun ei ollutkaan kivaa olla lomalla vaan kaipasin töihin ongelmiani pakoon.
Minä olen itkenyt paljon lähipäivinä ja ihan onnesta. Nyt on tapahtunut niin paljon ihania asioita että ei tosikaan. Vähäisimpänä ei todellakaan se, että sain niin paljon rahaa ettei tarvitse töitä tehdä ellei halua. Kiitos koko maailmalle! 🤗😍👍🙏💚
Meillä oli omat eväät, koska ruoka siellä oli ylihinnoittelun lisäksi epäterveellistä. Ajettiin noin tunti sieltä ja oli upeat maisemat. Sää oli mitä parhain ja tähtitaivas näkyi kirkkaana.
En varsinaisesti itke, mutta kyllä sunnuntait on tosi raskaita ja masentavia päiviä. Varmaan ajatus seuraavan päivän töihin menosta ahdistaa. En viihdy työssäni.
Paneeko ukkos sua kunnolla koskaan, sillä lailla primitiivisen omistavasti ja raivokkaasti. Moni nainen tietämättään kaipaa mieheltä tämän tyyppistä omistautumista ja välittämistä ja kun näin ei ole, tulee sitten itkeskeltyä sunnuntaisin teemukin ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itkenyt paljon lähipäivinä ja ihan onnesta. Nyt on tapahtunut niin paljon ihania asioita että ei tosikaan. Vähäisimpänä ei todellakaan se, että sain niin paljon rahaa ettei tarvitse töitä tehdä ellei halua. Kiitos koko maailmalle! 🤗😍👍🙏💚
Onneksi olkoon! Olen onnellinen puolestasi😊
T. Universumi
Ei nyt itketä, mutta tuntuu että tukehdun tähän tylsyyteen. Kuten lauantainakin. Käyn lenkillä ja katson tv:tä ja olen välillä vapaaehtoistyössä. Ei auta.
Hmm onko sulla krapula? Joillain lauantain baari-ilta vaikuttaa sunnuntaina noin, tai sitten itket alkavaa työviikkoa, onko sulla huono/epämieluisa työ?