Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin tyytyväinen elämääni, vihdoin!

Vierailija
04.02.2018 |

Mun elämässäni on ollut vaikeuksia: sosiaalisten tilanteiden pelkoa, paniikkikohtauksia, epävarmuutta ja arkuutta, ahdistuneisuushäiriötä, masennusta, 2 avioeroa yms.

Nyt, olen hieman alle 40-vuotias, ja viimeisten vuosien aikana on vihdoin tapahtunut suuri muutos parempaan. Kiitos tästä kuuluu omalle ikääntymiselle (vanhetessa kypsyy, viisastuu ja saa lisää rohkeutta ja itseluottamusta) ja varmasti kaikkein eniten Jumalalle. En aio sen enempää uskonasioista nyt avautua, mutta rukoilin useasti Jumalaa auttamaan minua, näyttämään tien ja antamaan rohkeutta.

Kummasti asiat ovat ratkenneet ja koen Jumalan vahvistaneen, johdattaneen ja auttaneen minua. ...tai ehkä auttaminen on liian laimea sana, Hän on kantanut minua. :)

En ole saanut paniikkikohtauksia yli viiteen vuoteen, sosiaalisten tilanteiden pelko on niin häipynyt, ettei se estä minua enää. Nautin työstäni ja olen siinä hyvä (rukoilin uutta ammattia joka olisi minulle sopiva ja tähän minut johdatettiin!). Parisuhteessani menee niin hyvin, ettei ikinä aiemmin, oloni on turvallinen, koen saavani rakkautta ja kunnioitusta. Itse osaan myös niitä antaa, ainakin toivon niin :) Ystäviä minulla on myös nykyään, ehkä jopa enemmän kuin tarpeeksi!

Ylipäätään se ihana tunne, kun ei mikään ongelma tai huoli enää masenna, eikä henkisesti "kurista" ja huomaan kuinka ihanaa elämä voi olla kaikessa tavallisuudessaan. Ja kuinka paljon hyvää olen saanut, työn, ystävät, terveyden, terveet lapset, en ole kenenkään kanssa riidoissa...

En varmaan osaisi arvostaa tätä kaikkea, jos en olisi kokenut vaikeuksiani. Kiitän siitä, että nyt osaan. Mikään tai kukaan ei ole itsestäänselvyys.

Halusin kirjoituksellani valaa uskoa ja toivoa, jaksakaa uskoa, että asiat voivat järjestyä! <3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaiset ihmiset, jotka paasaavat Jumalan parantaeen heidät, Jeesuksen auttaneen eteenpäin, raamatun jonkun elämänohjeen johdattaneen eteenpäin suurien vaikeuksien keskellä, ovat täysin pimahtaneita. Suurin osa on joko entisiä vankeja, alkoholisteja tai narkomaaneja, sitten raamatun avulla he pelastuvat, ja ehkä vielä liittyvät helluntaisseurakuntaan.

Vierailija
2/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellaiset ihmiset, jotka paasaavat Jumalan parantaeen heidät, Jeesuksen auttaneen eteenpäin, raamatun jonkun elämänohjeen johdattaneen eteenpäin suurien vaikeuksien keskellä, ovat täysin pimahtaneita. Suurin osa on joko entisiä vankeja, alkoholisteja tai narkomaaneja, sitten raamatun avulla he pelastuvat, ja ehkä vielä liittyvät helluntaisseurakuntaan.

En nyt ihan ymmärtänyt mitä haluaisit mun tähän vastaukseesi kommentoivan, mutta

no, Jumala on kyllä voimallinen auttamaan mainitsemistasi "vaivoistakin" kärsiviä. Omat vaikeuteni kerroin aloituksessani. Helluntaiseurakuntaan en kuulu, olen tavis ev.lut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan sama, onko ihminen saanut apua elämäänsä terapiasta, Raamatusta tai vaikkapa homeopatiasta ja enkelihoidosta.

Se toimii kun ihminen uskoo siihen itse. Mielellä on vaikutusta fyysiseenkin terveyteen. Eli anna mennä vaan, jos ei ole vahingoksi kellekään! Ja kiitos tsempistä meille muille.

Vierailija
4/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän