Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette viikonloppuisästä, joka ei tee lasten kanssa mitään?

Vierailija
04.02.2018 |

Laittaa lapset katsomaan videota tai pelaa pleikkaa. Koko viikonlopun lapset odottavat, että tekisivät jotain. Pääsevät lauantaisin hoploppiin, muuten istuvat sohvalla, elleivät itse keksi tekemistä.

Mitä tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt rauhoittuu ja on tyytyväinen, että exä on exä. Lapset eivät mene pilalle, jos meno on tollaista vain joka toinen viikonloppu. Saat aivan vapaasti järjestää lapsille muuksi ajaksi laadukasta tekemistä.

Kai lapset ruokitaan ja hampaat pestään kuitenkin eli minimitaso toteutuu?

Saavat ruokaa kerran päivässä. Usein mäkkärissä. Muun ajan syövät karkkia.

Hampaiden pesusta en tiedä.

Miten tuon homman hoiti, kun vielä olitte pari?

Kuten sanoin, kyse ei ole eksäni, vaan veljeni.

En ole mitään veljelleni puhunut. Kunhan ihmettelen tästä sivusta.

Ei jumalauta mikä dysfunktionaalisuus.

Ei puhu veljelleen, kuskaa skidit sinne hengailemaan ja sitten ihmettelee kun veli ei osannu lukea ajatuksia toiveista miten veli rikastuttaisi lasten arkea.

Aloita ny ihan ekana puhumisen äläkä harrasta pelkkää telepatiaa.

En aio puhua veljelleni. Omatpa on lapsensa. Minulle on ihan evvk, mitä heidän kanssaan tekee.

Kunhan kysyin, mitä te muut olette siitä mieltä. Teidän mielestänne se on ok. Eli minä täällä olen se poikkeava tapaus, kun minusta tuo nyt ei ihan ok ole.

Vierailija
22/25 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-logiikkaa parhaimmillaan....Ensin oletettiin ap:n olevan eksä ja hänet käskettiin jättämään eksä rauhaan. Kun kävi ilmi, että ap onkin sisko, niin käsketään välittämään veljen lapsista ja puuttumaan tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mustavalkoista ajattelua joillain peukuttelijoilla. Joo eihän siinä ole mitään vikaa jos viikonloppuisä ei tee lastensa kanssa yhtenä viikonloppuna yhtään mitään. Ei tarvitsekaan. Mutta minusta ap:n veli saattaa olla samanlainen "huono" isä kuin minun siskoni exä. Miehellä olisi kaikki maailman aika ja mahdollisuus viettää joka toinen viikonloppu omien lastensa kanssa, mutta aivan tahallaan ja huonouttaan vie lapset hoitoon omille vanhemmilleen ja pitää heitä siellä suurimman osan ajasta. Näin isä-aika onkin mummola-aikaa. Sitten aivan tahallaan hankkii itselleen aina jotain "menoja" joiden varjolla ei ehdi noita muutamaa päivää lastensa kanssa viettämään. En arvosta.

Vierailija
24/25 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole pakko. Tee sinä ne hommat lastesi kanssa.

Vierailija
25/25 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mustavalkoista ajattelua joillain peukuttelijoilla. Joo eihän siinä ole mitään vikaa jos viikonloppuisä ei tee lastensa kanssa yhtenä viikonloppuna yhtään mitään. Ei tarvitsekaan. Mutta minusta ap:n veli saattaa olla samanlainen "huono" isä kuin minun siskoni exä. Miehellä olisi kaikki maailman aika ja mahdollisuus viettää joka toinen viikonloppu omien lastensa kanssa, mutta aivan tahallaan ja huonouttaan vie lapset hoitoon omille vanhemmilleen ja pitää heitä siellä suurimman osan ajasta. Näin isä-aika onkin mummola-aikaa. Sitten aivan tahallaan hankkii itselleen aina jotain "menoja" joiden varjolla ei ehdi noita muutamaa päivää lastensa kanssa viettämään. En arvosta.

Veljeni on muutaman kerran yrittänyt saada minua lapsenvahdiksi. Olen sanonut, että älä ota lapsia, jos et pysty. Hän on sitä mieltä, että hänen on pakko, kun sopimuksessa niin lukee. Onko näin?

Yhden kerran oli saanut sovittua eksänsä kanssa niin, että lapset tulevat vasta seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän