Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasia koskettelusta tungoksessa.

Vierailija
04.02.2018 |

Unelmoin usein siitä, että väentungoksessa takanani olisi mies, joka painautuisi minua vasten, vehje pakaroitani vasten. Tuntisin kuinka kalu alkaisi jäykistyä ja hieroutuisi pakaroideni välissä. Tungos työntäisi meitä tiukasti toisiamme vasten eikä kukaan huomaisi mitään. Levittäisin hiukan jalkojani ja työntäisin peppuani hänen kyrpäänsä vasten, hänen kätensä lanteillani.
Ehkä mies huomaamatta koskettelisi minua käsillään hameeni alta tai jopa liu'uttaisi kätensä rinnoilleni.

Täytyisi vain löytää tungos ja samanhenkinen mies, jonka eteen asettua. Siinä onkin haastetta kerrakseen. Mutta olisi ihanaa elää joskus todeksi tuollainen tilanne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sen olla joku random-mies juuri sieltä tungoksesta?

Vierailija
2/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ja nyt pervopentit innostuivat. ÄLKÄÄ tehkö tätä pyytämättä kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kokeilla kirjoitti:

Pitääkö sen olla joku random-mies juuri sieltä tungoksesta?

No joo. En oikein osaa kuvitella tilannetta muutenkaan. Ei se olisi yhtä kiihottavaa, jos se oma aviomies siinä takana olisi. Eikä hän edes tekisi noin...

ap

Vierailija
4/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ja nyt pervopentit innostuivat. ÄLKÄÄ tehkö tätä pyytämättä kellekään.

Sehän juuri on ongelma, kun ei tiedä kuka siitä pitäisi. Valtaosa luultavasti ei pitäisi, joten eihän sitä kannata edes kokeilla, tulee vaan ahdistelusyytökset niskaan.

Vierailija
5/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku ukko joka katsoo japanilaisia metrokähmintävideoita.

Salesti miehrn kirjoitus.

T: m40

Vierailija
6/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku ukko joka katsoo japanilaisia metrokähmintävideoita.

Salesti miehrn kirjoitus.

T: m40

Mitä ihmettä :D Ap on nelikymppinen tylsä perheenäiti, joka haaveilee, että tuntematon mies himoitsisi minua tungoksessa. Onko se nyt niin ihmeellistä.

Enkä siis ajattele mitään ahdistelua, sillä minun tapauksessani se olisi molemminpuolista. Mutta ymmärrän kyllä, etteivät miehet tuota voi toteuttaa tosielämässä leimaantumatta pervoiksi kähmijöiksi. En minä itse naisenakaan uskalla mennä hinkuttamaan takapuoltani miehiä vasten tungoksessa, sillä yhtälailla miehet ovat (nykyään?) seksuaalisen ahdistelun uhreja. Olisi noloa ja kamalaa aiheuttaa jollekin miesraukalle traumat... 

Ap

Vierailija
7/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota 15-vuotiaana Animals-konsertissa 60-luvulla Linnanmäellä. Tyttö edessäni ei tuntunut panevan pahakseen. Hän vilkaisi minua konsertin päätteeksi ja hymyili vienosti. Sanaakaan ei vaihdettu.

No tämähän oli pahanlaatista #miituuausta. Nyt sen vasta ymmärrän. M70

Vierailija
8/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa likistelin vähän rintojakin.

Ongelma asiassa on se, että jos asiaan on osapuolten suostumus,. niin se ei ole jännää. Jos lähtee tekemään ilman suostumusta, joutuu #miituu-irstailijalistalle.

Vierailija
9/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä ap: hankkiudu johonkin kiinnostavaan näytökseen, jossa on aito tungos. Asetu kiinnostavan miehen eteen. Molemmat edetkööt hyvin varovaisesti hivuttamalla sanatonta konsensusta tunnustellen.

M70

Vierailija
10/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi ihanaa painaa terska pyllynreijkään OOOOOOH!

-setä

Vierailija
11/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä ap: hankkiudu johonkin kiinnostavaan näytökseen, jossa on aito tungos. Asetu kiinnostavan miehen eteen. Molemmat edetkööt hyvin varovaisesti hivuttamalla sanatonta konsensusta tunnustellen.

M70

Niin varmaan joskus teenkin, kerranhan täällä vaan eletään :D

Ehkä joku konsertti tai muu näytös voisi olla hyvä paikka. Ja kaukana kotikulmilta ettei kukaan vaan tunnista minua jos juttu meneekin pieleen. Jos mies perääntyy, niin se on selvä merkki ettei ole kiinnostunut. Jos jää seisomaan paikalleen, niin ehkä sitten uskaltaudun jatkamaan. Ja ainahan sitä voi esittää, että vaan vahingossa horjahti tai oli niin keskittynyt esitykseen, ettei huomannutkaan painautuvansa jotain vasten... ;)

Palaan tänne raportoimaan, jos joskus pääsen toteuttamaan tämän. Mulle on nyt tullut varmaan joku ikäkriisi, kun tajusin etten tästä ainakaan nuorru ja nyt täytyy elää ja kokeilla jos niin aikoo tehdä.

Ap

Vierailija
12/19 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! M70

Vierailija
13/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisliikenneväline, jossa on kova tungos, on hyvä vaihtoehto. Tilanteesta voi nopeasti poistua, jos tuntuu pahalta..

Tokion metro on kuuluisa tungoksestaan ja takana seisottajistaan. Sieltä siis saa varmasti, jos haluaa ja jos japanilaismies kelpaa.

Helsingissäkin oli ennen (= lapsuudessani ja nuoruudessani) liikennevälineissä ruuhka-aikana kova tungos. Sittemmin on kapasiteettia kasvatettu. Tuolta ajalta, jolloin palkka maksettiin käteisellä,  on vanha kasku:

Ruuhka-aikana ratikassa rahastaja kannusti ihmisiä sanomalla "Eteenpäin käytävällä, olkaa hyvä. Framåt på gången, var goda." Se ei auttanut takasillan tungoksessa. Siellä käytiin seuraava vuoropuhelu:

- Fyij, onko herra tuommoinen herra?

- En suinkaan, neiti on nyt erehtynyt. Minä vain otin palkkani tänään kolikkopötkönä.

- Vai niin, no sitten herra sai palkkansa Ylioppilastalon ja Messuhallin välissä.

M70

Vierailija
14/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin usein siitä, että väentungoksessa takanani olisi mies, joka painautuisi minua vasten, vehje pakaroitani vasten. Tuntisin kuinka kalu alkaisi jäykistyä ja hieroutuisi pakaroideni välissä. Tungos työntäisi meitä tiukasti toisiamme vasten eikä kukaan huomaisi mitään. Levittäisin hiukan jalkojani ja työntäisin peppuani hänen kyrpäänsä vasten, hänen kätensä lanteillani.

Ehkä mies huomaamatta koskettelisi minua käsillään hameeni alta tai jopa liu'uttaisi kätensä rinnoilleni.

Täytyisi vain löytää tungos ja samanhenkinen mies, jonka eteen asettua. Siinä onkin haastetta kerrakseen. Mutta olisi ihanaa elää joskus todeksi tuollainen tilanne.

Näin miehenä mulla samanlainen fantasia.

Vierailija
15/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M70

Niin varmaan joskus teenkin, kerranhan täällä vaan eletään :D

Ehkä joku konsertti tai muu näytös voisi olla hyvä paikka. Ja kaukana kotikulmilta ettei kukaan vaan tunnista minua jos juttu meneekin pieleen. Jos mies perääntyy, niin se on selvä merkki ettei ole kiinnostunut. Jos jää seisomaan paikalleen, niin ehkä sitten uskaltaudun jatkamaan. Ja ainahan sitä voi esittää, että vaan vahingossa horjahti tai oli niin keskittynyt esitykseen, ettei huomannutkaan painautuvansa jotain vasten... ;)

Palaan tänne raportoimaan, jos joskus pääsen toteuttamaan tämän. Mulle on nyt tullut varmaan joku ikäkriisi, kun tajusin etten tästä ainakaan nuorru ja nyt täytyy elää ja kokeilla jos niin aikoo tehdä.

Ap

Minua häiritsee tuossa eniten se, että haluat tehdä tuon mieheltäsi salaa. Miksi et voi ehdottaa hänelle että leikkisitte ettette tuntisi toisianne?

Miltä sinusta tuntuisi, jos saisit tietää miehesi hieroneen seisokkiaan johonkin toiseen naiseen?

Vierailija
16/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tuossa eniten se, että haluat tehdä tuon mieheltäsi salaa. Miksi et voi ehdottaa hänelle että leikkisitte ettette tuntisi toisianne?

Miltä sinusta tuntuisi, jos saisit tietää miehesi hieroneen seisokkiaan johonkin toiseen naiseen?

Se tuntuisi pahalta, jos hän tekisi niin jonkun kanssa. Silti itse fantasioin tekeväni niin jonkun tuntemattoman klanssa. Se on epäreilua, tiedän. 

Hän on kaikin tavoin hyvä ja vastuuntuntoinen mies. Erektio  ei vain ole hänen vahva puolensa, ei ole kuulemma koskaan ollut. Hänen erektionsa on siis aina melko pehmeä ja hän menettää sen helposti. Cialiksella kanki pysyi hyvin kovana mutta se taas aiheutti hänelle päänsärkyä. Ja kun hän on itse tyytyväinen niin en ole viitsinyt häntä painostaa lääkitystä käyttämään, muutaman kerran olen ottanut asian puheeksi. Mutta käytännössä meidän seksielämämme tapahtuu hänen erektionsa ehdoilla, tietyssä asennossa, melko nopeasti, ei saa liikaa viivytellä penetraation kanssa tai se ei onnistu. Mutta en minä häntä sen vuoksi aio jättää, seksi on vain seksiä.

Mutta hänen kanssaan tuo fantasiani ei onnistuisi. Joskus vielä haluaisin kokea kovan kyrvän itseäni vasten, tuntea konkreettisesti sen kuinka joku himoitsee minua. Joskus aikaisemmin pidin erektioita itsestään selvänä asiana näin naisen näkökulmasta, mutta nyt olen saanut todella oppia, etteivät miehetkään ole mitään automaatteja.. :)

Ap

Vierailija
17/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro seutu ja millä bussilla ajelet niin totetutetaan tuo

Vierailija
18/19 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä iso kaluinen nyssellä ajeleva sporttinen M44 pirkanmaalta ;) 

Vierailija
19/19 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä keväällä lämpöisenä päivänä. Päällä vähän ohuemmat vaatteet. Tunnistaisin sut pienestä vihjeestä minkä olet antanut mulle ja hivuttautuisin sun taaksesi sanaakaan sanomatta. Seisomme ahtaan bussin keskiosassa tunnet kuinka varavasti painaudun vasten selkääsi ja pakaroitasi ja katselet ikkunasta ulos seesteisesti kuin päivän töitä ajatellen. Tunnen kuitenkin kuinka peppusi painautuu vasten etumustani kun vaivihkaa otan kiinni sun lantiosta. Olen tarkoituksella laittanut tänään löysät bokserit jalkaani ja tunnet kuinka iso kaluni kovenee housuissa vasten sun pakaroitasi. Pyörittelen laniollani hitaasti hinkaten ja annan kalun kulkea pitkin pakaravakoasi. Lasket kätesi kädelleni ja ohjaat sen lantiosi etupuolelle ohuiden ja väljien housujesi taskulle. Painan käteni housujesi taskuun kenenkään huomaamatta... Kuulet korvaasi vaimean ja ylättyneen huokauksen kun huomaan että olet ratkonut taskunpohjan auki.... Hivelen sormellani sun kosteiden ja kuumien pikkareien päältä kiusoitellen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi