Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naamaani tuli ihonalainen jättifinni! Miten sen saa pois?

Vierailija
04.02.2018 |

Otsassa, kulmakarvan vieressä on ihan järkyttävä patti, joka on kipeä. Siinä ei ole mitään kohtaa mistä voisi puristaa, se vaan on punainen kipeä möykky joka kohoaa kasvoistani. Miten saisin sen pois? Kaikki niksit kehiin!
Ja voiko finnien tuloa estää? Pesen kasvot joka päivä kasvosaippualla, laitan kasvovettä, rasvaan joskus jos tarvitsee ja laitan epäkohtiin vielä niilöe tarkoitettuja täsmätuotteita. Ei auta, vaan aina ennen kuukautisia naamani alkaa kukkia. En ole enää mikään teini vaan 28! Ainoastaan hormonaalista ehkäisyä en halua käyttää, mutta toivoisin naaman ongelmien hellittävän...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni teepuuöljy nopeuttaa noiden poistumista. Ei kannata puristaa, jos saisitkin sen puristettua siihen jää helposti pitkäksi aikaa punainen jälki, kuin arpi ihon alle.

Vierailija
2/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen kasvovedet 2 tai 3 vähentää huomattavasti finnejä. 3 rasvaiselle iholle ja 2 sekaiholle. Ilman tuota itse olen edelleen 38 vuotiaana varsinainen pizzanaama. En ole huomannut että muuten olisi väliä mitä tuotteita käytän tai mitä syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljy toimii myös täällä. Älä vaan puristele! Priorin extran käyttö on myös hillinnyt kyseisten pattien ilmaantumista.

Vierailija
4/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamalla se lähtee pois. Vippaskonstit eivät toimi. Älä vaan puristele ihonalaista finniä, voi tulla iso tulehdus.

Vierailija
5/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliniquen kasvovedet 2 tai 3 vähentää huomattavasti finnejä. 3 rasvaiselle iholle ja 2 sekaiholle. Ilman tuota itse olen edelleen 38 vuotiaana varsinainen pizzanaama. En ole huomannut että muuten olisi väliä mitä tuotteita käytän tai mitä syön.

Nämä on siis kasvovesiä joissa on aika korkea alkoholipitoisuus. Se se taika siinä varsinaisesti on. Naama tulee tavallaan desinfioitua aamuin illoin.

Vierailija
6/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hydrocortison, paikallisesti vain finnin päälle.

Auttaa minulla 100% kerroista.

Minullakin tulee hormonifinni aina ajallaan kuukautisten kanssa, ei auta mikään ennaltaehkäisevä kun se vaan tulee tulehduksena ihon alta. Onneksi nopeasti laskee poiskin :)

Vierailija
7/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelemalla se saattaa muuttua paiseeksi (eli tulehtunutta mössöä siellä ihon alla syvällä) ja sitten tarvitaankin lääkärin apua ja antibiootteja. Elikkä älä puristele tuollaista.

Oletko muuten varma ettei tuo ole jonkun itikan purema (luteet tms elelevät talvellakin).

Vierailija
8/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamalla. Älä ainakaan räplää sitä, vaan anna olla. Joo, se on ruma, mutta liika hoitaminen vain pahentaa tilannetta.

Koita pestä kasvot vain vedellä, ja sen jälkeen kevyt kerros kosteusvoidetta.

Mikäli käytät maitotuotteita, jätä ne noin viikkoa ennen kuukautisia pois, ja katso onko vaikutusta.

Itsellä finnien tulo loppui kun vähensin maitotuotteita ylipäätään.

Vierailija
9/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki! Ja kyllä se ihan finniltä vaikuttaa. Noi onneksi lähtee parissa päivässä, mutta kun on muutenkin järkyttävä olo (kuukautiset) niin eihän tuo hauskaa ole. :/

Vierailija
10/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, puristat kunnolla. Finnit ei kuulu ihmiseen. Oppivat olemaan tulematta, kun puristat aina pois. Hyvin präksähtävät rikki. Neulalla voi auttaa alkureiän teossa. Se on hyvä sterilisoida.

Vierailija
11/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan kun antaa olla ja kypsyä, itse menin fiksusti neulalla tökkimään ja se tulehtui 5x pahemmaksi ja joutui mennä lekurille puhkaisemaan + antobiootit.

Vierailija
12/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille tulee tuollaisia. 

Pistää mahdollisimman ohuella neulalla reiän ja puristaa sitten. 

Ei ainakaan hänelle ole jäänyt arpia. Neulan kanssa tietysti pitää olla ehdottoman hygieeninen ja varovainen. 

Eivät finnit liity kasvojen puhtauteen, tulevat sisältä päin hormonitoiminnasta johtuen joillekin. Valitettavasti. 

Vierailija
13/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalalla painaminen rauhoittaa finniä. Sen lisäksi tee vaikka Disperinistä pastaa keitetyn veden kanssa ja käytä sitä finnin päällä naamiona. Reikien teko ja puristelu kannattaa jättää ammattilaiselle.

Vierailija
14/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desifioimalla pattia.

Vierailija
15/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se häviää itsestään. En voi käyttää mitä tahansa tuotteita. 47v. iho ei kestä enää niin kuin nuorena kesti.

Vierailija
16/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kystiset finnit ovat tosi rasittavia. Jos eivät rauhoitu, niin sitten vain paisuvat ja joku päivä iho niin ohut, että puhkeavat ja pursuavat mönjää. Suihkuttelisin kylmää vettä siihen päivittäin, ja toki ihon pesua lämpimällä ja lopuksi kylmällä muutenkin. Puristella sitä ei tosiaan kannata, vielä ärsyyntyy vain lisää.

Koeta syödä päivittäin appelsiineja. Ainakin itsellä ne kuivattaa ihoa, siis vähentää rasvaisuutta iholla. Varmaan se C-vitamiini.

Liikuntaa ja terveellinen ruokavalio ja stressin alennusta, jotta hormonitoiminta olisi jossain määrin vakaa. Ja päivittäin suihku ja puhtaat vaatteet ja toki sänkyvaatteet ja koti muutenkin puhdas varmaan hyvä olla.

Vierailija
17/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuollainen ennen kuukautisia. Ei sitä voisi edes puristaa vaikka kuinka haluaisi ja yrittäisi. Se on noin 0,5 cm ihon pinnan alla, siis todella syvällä. Eikä sitä voisi edes neulalla puhkaista, koska joutuisi sen neulan tökkäämään tosiaan 0,6 cm syvyyteen. Mahdoton ajatuskin. Meikkiä päälle vaan, ja kokeile ottaa burana, se laskee hieman turvotusta. 

Vierailija
18/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa auki

Vierailija
19/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihon kunto parani kun lopetin juomisen, tupakoinnin ja huonot ihmissuhteet.

Vierailija
20/27 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten desfifioinu sitä neulaa millä menit tökkimään aika tyhmää. Itsellä ei koskaan ole tulehtunut vaikka neulalla olen tökkinyt finnejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi