Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen on nii-in vaikeaa ostaa kaupasta sitä mitä listassa lukee?

Vierailija
04.02.2018 |

Tämä on vain yksi esimerkki, mutta viimeksi olin laittanut kolmen juuston kakkua varten: 150 g tummaa, valkoista ja maitosuklaata (jokaista). No eikös mies tuo 2 levyä tummaa suklaata ja 100 g valkoista ja selitys tästä: tummassa suklaassa on niin vähän kaakaota, että se on sama kuin maitosuklaa. En edes kehannut sitten sanoa mitään, koska vastaavissa tilanteissa, jos olen sanonut niin mies on pahoittanut mielensä! En ymmärrä miksi tuollaisesta pitää pahoittaa mielensä.

Päinvastoin minusta minulla on oikeus pahoittaa mieleni, jos tuodaankin jaffaa vaikka listassa lukee kokis ja varmasti molempia on saatavilla. Tulee hölmistynyt olo.

Tämä on nyt vaan tällaista tilitystä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo niitä listoja on kirjotella, mutta entä jos menis itse kauppaa?

Miksei voi olettaa, että talouden toinen aikuinen selviytyy itsenäisesti niinkin vaikeasta tehtävästä kuin kaupassa käyminen?

Vierailija
22/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma mies osaa tuoda kaupasta mitä listassa lukee. Itse taas olen sen verran huolimaton, että joku asia listalta jää helposti ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama homma täällä. Viimeksi unohti tuoda sitruunan, vaikka luki kauppalistassa. Eli mitä tehdä, kun se kauppalistakaan ei auta... Huoh.

Miksi tuoda erikseen kaupasta, kun kotona on sellainen jo kerta valmiina...?

Vierailija
24/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sama homma täällä. Viimeksi unohti tuoda sitruunan, vaikka luki kauppalistassa. Eli mitä tehdä, kun se kauppalistakaan ei auta... Huoh.

Miksi tuoda erikseen kaupasta, kun kotona on sellainen jo kerta valmiina...?

:D

25/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä jouluna laitoin miehen hakemaan kaupasta unohtuneita punajuuria. Sain punasipuleita.

Vierailija
26/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tämmöisiä ongelmia. Mieheni handlaa ostokset ja ruuanlaitonkin. Ja todellakin lukee tuoteselosteet ja vertaileekin. Osaa tehdä järkeviä tuotteiden vaihtoja, eikä raahaa X-traa tilalle.

Teini-ikäisen pojan kanssa on toisinaan ongelmia kauppalistan ymmärtämisessä, että pitääkin ottaa visumpaan koulutukseen.

"leipä, 400 g jauheliha, sininen maito ja punainen luomumaito, suklaata" - toi leivän, punaisen maidon ja suklaalevyn. Kysyttäessä tuumas, ettei hän jaksanut.. Mutta jakso sitten lähteä takas kauppaan oma-aloitteisesti. Sitten toi kaikki oikein.

Eikä ole niin nököä, vaikka valitseekin asiat oman mielensä mukaan. Jos tarvitsen tiettyä juttua, niin lähetän kuvan.

Vierailija
27/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikeaa mennä itse kauppaan? Sillä tavalla ei tietenkään pääse syyttämään toista ostoksista. Se syyllistäminen on näköjään oleellisin asia.

Vierailija
28/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikeaa mennä itse kauppaan? Sillä tavalla ei tietenkään pääse syyttämään toista ostoksista. Se syyllistäminen on näköjään oleellisin asia.

Mitä te ääliöt jäkätätte? Jos on tulossa vieraita ja pitää leipoa, laittaa ruoka ja siivota, niin pitääkö mun mennä vielä kauppaan?? Kai se mieskin voi jotenkin ottaa osaa kestitykseen. Aivan varmasti mieluiten tekee tuon kauppareissun noista.

Vierailija
29/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te ääliöt jäkätätte? Jos on tulossa vieraita ja pitää leipoa, laittaa ruoka ja siivota, niin pitääkö mun mennä vielä kauppaan?? Kai se mieskin voi jotenkin ottaa osaa kestitykseen. Aivan varmasti mieluiten tekee tuon kauppareissun noista.

No pitää? Ei kaupassa käyminen mitään miesten hommaa ole.

Vierailija
30/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kolmesta suklaasta ehkä maitosuklaa on helpoiten löytettävissä. hyllystä otetaan vain fazerin sininen suklaalevy. tummaksi suklaaksi käy hyvin taloussuklaa. valkosuklaata en ole paljoa syönyt, joten sellaisen löytyminen olisi haastavinta. toisaalta on ihan ymmärrettävää ettei miehesi ymmärä suklaitten päälle, jos ei normaalisti suklaata syö.

Vierailija
31/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele naimisiin menoa jos siitä ei seuraa kuin tuollaista mielensäpahoittamista suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
32/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nää on hauskoja 😂 eikai ne miehet voi oikeasti noin tyhmiä olla (anteeksi yleistys), mutta voisiko jotkut tehdä tuon tahallaan, jotta ei tarvitsisi käydä ensi kerralla kaupassa?

Kyllä mun mies osaa kaupasta tuoda kaikki mitä pyydän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi