Vierailija

Tämä on vain yksi esimerkki, mutta viimeksi olin laittanut kolmen juuston kakkua varten: 150 g tummaa, valkoista ja maitosuklaata (jokaista). No eikös mies tuo 2 levyä tummaa suklaata ja 100 g valkoista ja selitys tästä: tummassa suklaassa on niin vähän kaakaota, että se on sama kuin maitosuklaa. En edes kehannut sitten sanoa mitään, koska vastaavissa tilanteissa, jos olen sanonut niin mies on pahoittanut mielensä! En ymmärrä miksi tuollaisesta pitää pahoittaa mielensä.

Päinvastoin minusta minulla on oikeus pahoittaa mieleni, jos tuodaankin jaffaa vaikka listassa lukee kokis ja varmasti molempia on saatavilla. Tulee hölmistynyt olo.

Tämä on nyt vaan tällaista tilitystä.

• ylös 47
  • alas 9

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minä ihmetelen naisia, joilla on aikaa kirjoittaa listoja, mutta ei osaamista mennä itse kauppaan.

• ylös 19
  • alas 47
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ihmetelen naisia, joilla on aikaa kirjoittaa listoja, mutta ei osaamista mennä itse kauppaan.

Lähdenkö erikseen ostamaan kaupasta suklaat kun mies oli jo menossa kauppaan? Ap

• ylös 48
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähdenkö erikseen ostamaan kaupasta suklaat kun mies oli jo menossa kauppaan? Ap

Jos haluat ne oikeat tuotteet, niin kyllä varmaan. Tietty jos haluat ennemmin vinkua asiasta kuin tehdä sille itse jotain. Elämä on.

• ylös 3
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkin menet koska tosimies ostaa vain kaljaa ja tupakkii. Eli vain oikeasti tarpeellista. Oikeastaan voisit tuoda samalla hiellä ne kaljat ja tupakat ettei miehen tarvi vaivautua.

• ylös 14
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle, että minulla on tärkeää ostettavaa, minä menen kauppaan. Sinä voit olla sillä aikaa lasten kanssa.

Kaikki voittavat eli saisit juuri ne suklaat, jotka haluat ja mies säästäisi muutaman kympin. Kukaan kun ei oikeasti TARVITSE kolmen suklaan kakkua.

• ylös 3
  • alas 32
Vierailija

Samaa olen ihmetellyt, että miten mies pystyykin ryssimään nämä niin lahjakkaasti. On tarkoitus leipoa vieraita varten ja pyydän miestä tuomaan kuusi munaa kun on muutenkin menossa kauppaan. Maailman yksinkertaisin pyyntö. Tää tuo kolme pakkausta luomumunia jotka on minikokoisia ja pakkauksissa -30% oranssit alennustarrat. Sitten saa jännittää ja säätää yli-ikäisten minimunien kanssa ja miettiä mitä hemmettiä niillä muilla pilalle menevillä munilla tekee.

• ylös 17
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt, että miten mies pystyykin ryssimään nämä niin lahjakkaasti. On tarkoitus leipoa vieraita varten ja pyydän miestä tuomaan kuusi munaa kun on muutenkin menossa kauppaan. Maailman yksinkertaisin pyyntö. Tää tuo kolme pakkausta luomumunia jotka on minikokoisia ja pakkauksissa -30% oranssit alennustarrat. Sitten saa jännittää ja säätää yli-ikäisten minimunien kanssa ja miettiä mitä hemmettiä niillä muilla pilalle menevillä munilla tekee.

Kukahan tässä suhteessa on ryssijä?

• ylös 7
  • alas 13
Vierailija

1x 150g levy tumma suklaa 60% kaakao
1x 150g levy maito suklaa
1x 150g levy vaalea suklaa

Vierailija

Ensinnäkään kukaan mies ei kaupassa lue suklaan tuoteselosteita ja kaakaopitoisuuksia. Varsinkaan kun ei osaa lukea edes ostoslistaa.
Toisekseen mies jolla on ostoslista toisessa kädessä niin toisella soitetaan sinne kotiin ja triplavarmistellaan rouvalta että onko tämä ruskeapaperinen suklaa sitä oikeaa vai onko se tuo ruskeapaperinen jossa sininen pilkku.
Ja viimeisenä, tässä kohtaa mies aina mokaa ja tuo sitä keltaista vessapaperia.

• ylös 21
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle jos nautit siitä että ruokavaliosi pyörii tahtomattasi päiväysvanhojen munien ympärillä, minä en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle jos nautit siitä että ruokavaliosi pyörii tahtomattasi päiväysvanhojen munien ympärillä, minä en.

Eikun tän draamallinen elämä pyörii yli-ikäisten, oranssisten, luomuminimunien ympärillä. Mitä minä niillä teen? MITÄ MINÄ NIILLÄ TEEN?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten saa jännittää ja säätää yli-ikäisten minimunien kanssa ja miettiä mitä hemmettiä niillä muilla pilalle menevillä munilla tekee.

Ota tilalle tuoreempi ja viriilimpi tummamuna.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään kukaan mies ei kaupassa lue suklaan tuoteselosteita ja kaakaopitoisuuksia. Varsinkaan kun ei osaa lukea edes ostoslistaa.
Toisekseen mies jolla on ostoslista toisessa kädessä niin toisella soitetaan sinne kotiin ja triplavarmistellaan rouvalta että onko tämä ruskeapaperinen suklaa sitä oikeaa vai onko se tuo ruskeapaperinen jossa sininen pilkku.
Ja viimeisenä, tässä kohtaa mies aina mokaa ja tuo sitä keltaista vessapaperia.

Eihän tässä ollut mistään kaakaoprosenteista kyse vaan tumma-, maito- ja valkeasuklaa. Mies itse vaan oli kehitellyt, että tummasukkaa = maitosuklaa, kun siinä oli niin vähän kaakaota. Ap

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

En vaan ymmärrä, miten jotkut voi olla niin kädettömiä tavallisten ruokaostosten kanssa. Meillä osaa teinitkin hakea kaupasta listan mukaan juuri sitä mitä tarvitaan, mies tietysti myös.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Juu sama homma täällä. Viimeksi unohti tuoda sitruunan, vaikka luki kauppalistassa. Eli mitä tehdä, kun se kauppalistakaan ei auta... Huoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

1. minimunia käytetään sitten hieman enemmän kuin tavallisia

2. munat rikotaan aina yksitellen eri astiaan

3. munat ovat käyttökelpoisia jopa kuukausia pe-päiväyksen jälkeen

4. munista voi tehdä ruokaa tai leipoa muulloinkin

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Jep! Vaikka listassa lukee tyyliin "Pirkka sipuliperuna sekoitus 300g, pakaste." saattaa mies tuoda rainbow keittokasvikset 500g. Selitys on vain "no mitä se sipuliperuna sekoitus sitten on?" NO EI AINAKAAN KEITTOKASVIKSIA.

• ylös 25
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.