Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytyisi kadonnut halu...

Vierailija
16.04.2006 |

Olen onnellisesti naimisissa ja saman miehen kanssa ollaan oltu jo kymmenisen vuotta. Rakastan miestä ja parisuhde on ihan onnellinen, arki sujuu. En vaan kuitenkaan syty miehestäni seksuaalisesti, en sitten millään.

Mies on ihan kivan näköinen, ja seksipuuhissa huomaavainen ja hellä. Siitä ei siis ole kyse. Eikä minullakaan mitään erityistä haluttomuutta ole, seksiä tekee kyllä mieli, mutta oma mies ei vaan sytytä.

En haaveile seksistä kenenkään erityisen toisenkaan kanssa, enkä ikinä pettäisi miestäni. En myöskään kuvittele parisuhteen alkuajan huuman palaamista. Haluaisin vain haluta omaa ukkoani...

Mistä apu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi kun suostuin puuhiin vaikkei kamalasti kiinnostanutkaan (en kuitenkaan teeskennellyt tms.), aika pian sain taas jutun jujusta kiinni ja nyt sujuu (ja haluttaa;) taas.

Vierailija
2/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli kyllä halut nollassa, ylipäätään koko seksiä kohtaan. Nyt kyllä seksi kiinnostaa mutta oma mies vaan ei saa kierroksia käyntiin. Enkä ketään muuta kuitenkaan tahdokaan haluta kuin omaa, ainakaan niin että asian eteen toimisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies haluaa ihan kokoajan, mulle riittäis vähempikin!

mutta jotenkin lasten jälkeen halut oli aika vähäiset ja olin tietty väsynyt.

nyt kun vaan pääsen vauhtiin miehen vähän avittamana niin nautin seksistä usein, melkein joka kerta, mutta se vaatii sen oikean paikan ja ajan!

itse harvoin teen aloitteita vaikka mies niitä haluaisikin, mutta en niitä ehdi tehdä kun on itse kinuumassa päivittäin!!!

joskus kyllä on kertoja kun suostun vaan miehen mieliksi, silloin kyllä saa luvan tyytyä pikapanoihin!

Vierailija
4/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kuitenkin ihanaa kokea taas se kun pelkkä ajatus saisi pöksyt kostumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän