Jos siellä tällaista puhutaan, että olisin vielä joku psykopaatti
Niin menkää jo itseenne.
Te olette itse niin hyviä ihmisiä.
Kyyläätte toisia. Ja jotkut ahdistelee arjessa. Seuraa autoilla ja varjostaa. Sellaista sairasta käyttäytymistä. Tekee muuten jänniä juttuja mielelle sellainen pidemmän päälle. Helluntailaiset. Tahtovat pelotella.
Kommentit (8)
Sitten toinen on nämä nuoret ahdistelevat jätkät. Että kyllä helluntailaiset sallivat itselleen kaikenlaista käyttäytymistä ja vainoamista, itsessä ei ole mitään vikaa. Hyvä tuoda tätä julki.
Että sieltä voidaan vaan hyökkiä päälle milloin kukin.
Sieltä ollaan hyökitty päälle kadulla, sekä koulussa. Kaupassa, sekä työaikana.
Suomalaiset palvovat coocospähkinää ja juoksevat ahdistelemassa erilaisten mulkkaus fantasioiden perässä ryhmittyneenä. Simpanssi johtaa tätä klaania. Sitten on normaalit kansalaiset ja normaalit tilastot. Maapallo on kumminkin niin iso että neutraalejakin asioita on. Tosin vakavaa tässä on se että neutralisoimalla tämän kaiken tulee liikaa valtaa coocospähkinälle mikä ei ole osaa ihmiskuntaa... sen takia jotkut ovat saarissa esim. Japanilaiset.
Niin menkää jo itseenne
Te olette itse niin hyviä ihmisiä
Kyyläätte toisia
Ja jotkut ahdistelee arjessa
Seuraa autoilla ja varjostaa
Sellaista sairasta käyttäytymistä
Tekee muuten jänniä juttuja mielelle sellainen pidemmän päälle.
Helluntailaiset
Tahtovat pelotella.
Mulle on ihan työaikana joku nainen tullut varjostamana autolla, kun olin koiran kanssa lenkillä. Katumaasturilla seurasi ja varjosti. Vaaleahiuksinen nainen. On hieman ahdistavaa, jos tuollaista tehdään pimeällä. Vai mitä helluntailaiset?