Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pluskokoisille..?

Vierailija
04.02.2018 |

Miksi pluskokoisille myytävät vaatteet on aina tosi tätimäisiä tai sit tosi tyttömäisiä, niin kuin lapsellisella tavalla???! Missä on pluskokosten oikeesti muodikkaat vaatteet? Itsekkin oon teini, eikä pluskokosille löydy mitään samanlaisia vaatteita kun muulle nuorisolle :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pluskokoset oo yleensä coolei nii miks pitäis myydä coolei vaatteita

Vierailija
2/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^ Sama ongelma, onks kellään tietoo mistä sais ostettuu pluskokosilleki hienoja vaatteit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What XD

Vierailija
4/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku pullee uikuttamassa

Vierailija
5/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. Hennesissä ja Kappahlissa joskus on tosi kivoja pluskoon vaatteita. Tuurilla voi löytää melkeen mistä vaan. Isot rintsikat (mulla 90F) löydän usein alennusmyynneistä, kun on kai kuitenki aika harvinainen (?) koko.

Vierailija
6/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta ja Asokselta löytyy, Suomesta ei.

Vierailija
7/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Oma yhdistelmäni on myös hauska, pluskoon lisäksi kelpuutan vain luonnonkuidut. Siinähän etsii. :) Ikää on tosin jo kohta 40 eli tätimäisyys ei enää haittaa. Zalando ja Klingel ovat kaksi tietämääni verkkokauppaa, jossa materiaali on hakutulosten seulontakriteeri. Kauppoihin on turha lähteä pyörimään.

Vierailija
8/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen samaa asiaa rintaliiveissä..Usein c-kuppiin asti löytyy topattuja,kauniita rintsikoita.Mutta sitten D-koko,ja siitä ylöspäin on jotain uimapukukangasta ilman toppausta? Miksi näin? Isot rinnat,sitä tukea tarvii enemmän,ja olisha sen mukavaa,että ne olis vielä kauniitkin..

Vierailija
9/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta sen verran että sovit normaaleihin vaatteisiin, problem solved.

Vierailija
10/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen samaa asiaa rintaliiveissä..Usein c-kuppiin asti löytyy topattuja,kauniita rintsikoita.Mutta sitten D-koko,ja siitä ylöspäin on jotain uimapukukangasta ilman toppausta? Miksi näin? Isot rinnat,sitä tukea tarvii enemmän,ja olisha sen mukavaa,että ne olis vielä kauniitkin..

J täällä, hei. Isompi kuppi ommellaan kai eri kaavalla, jos olen oikein ymmärtänyt. Useammasta kappaleesta. Korjatkaa, jos olen väärässä. Puolalaisilla merkeillä (Gorsenia, Nessa) on tukevia toppaamattomia, mutta niidenkin kanssa on se nökötysongelma. Nänniteipit kehiin tai vain tummia tai riemunkirjavia paitoja.

Vierailija
11/11 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J täällä, hei. Isompi kuppi ommellaan kai eri kaavalla, jos olen oikein ymmärtänyt. Useammasta kappaleesta. Korjatkaa, jos olen väärässä. Puolalaisilla merkeillä (Gorsenia, Nessa) on tukevia toppaamattomia, mutta niidenkin kanssa on se nökötysongelma. Nänniteipit kehiin tai vain tummia tai riemunkirjavia paitoja.

Oma kuppikoko on 85D ja kaiken lisäksi tissit on vielä eriparia,ja olo tuntuu alastomalta ilman toppauksia. Epäilisin että D on vielä aika yleinen kuppikoko,joten tuntuu kummalta että,vain eri kaavan vuoksi,niistä tehdään laihoja lutruja =D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi