Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka nopeasti teoriassa voit laueta saatuasi kalun sisääsi?

Tiedonjanoinen eteläsuomesta :)
03.02.2018 |

Oletus, että esilämmittelyt kympin tasoa ja niillä jo melkein menty maaliin. Pystytkö säätämään laukeamistasi vai tuleeko vaan hallitsematta?

Nainen, kuinka nopeasti teoriassa voit laueta saatuasi kalun sisääsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sellaisiakin naisia jotka yhdynnällä laukeaa. Ei se ole ihmeellistä. Täällä annetaan ymmärtää aivankuin se olisi mahdotonta?? Minä olen yksi näistä. Yhdynnässä tai dildolla tuntuu pillun seinämissä ihan helvetin hyvältä. Ensimmäiset työnnöt saa kiemurtaan ja uikuttaan. Jos yhdyntä kestää kovin kauan, tunto katoaa eikä orkkua tule. Jos kuitenkin on lämmitelty hyvin niin tulen alle minuutissa tai sitten pitkittämällä menee 5 min. Mun miesystävä joskus vähän himmailee että en tuu heti... Nussimalla tulen yleensä reilusti ennen häntä. Tämä siis mahdollista... Klittaa pyörittelemällä saan hyvän orkun mutta pillussa paras tunto.. On jotenki herkät paikat.

N 37v

Joo, kuulut vähemmistöön, ehkä n 20% naisista on sellainen anatomia, että saa pelkässä yhdynnässä. Lucky you.

Vierailija
22/36 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sellaisiakin naisia jotka yhdynnällä laukeaa. Ei se ole ihmeellistä. Täällä annetaan ymmärtää aivankuin se olisi mahdotonta?? Minä olen yksi näistä. Yhdynnässä tai dildolla tuntuu pillun seinämissä ihan helvetin hyvältä. Ensimmäiset työnnöt saa kiemurtaan ja uikuttaan. Jos yhdyntä kestää kovin kauan, tunto katoaa eikä orkkua tule. Jos kuitenkin on lämmitelty hyvin niin tulen alle minuutissa tai sitten pitkittämällä menee 5 min. Mun miesystävä joskus vähän himmailee että en tuu heti... Nussimalla tulen yleensä reilusti ennen häntä. Tämä siis mahdollista... Klittaa pyörittelemällä saan hyvän orkun mutta pillussa paras tunto.. On jotenki herkät paikat.

N 37v

Joo, kuulut vähemmistöön, ehkä n 20% naisista on sellainen anatomia, että saa pelkässä yhdynnässä. Lucky you.

Mistä tämmöinen prosentti? Omalla kokemuksella ainakin yli puolet, ehkä 2/3 naisista saa joskus/normaalisti yhdynnässä orgasmin ilman apuvälineitä. Tuo 20% on ainakin ihan huuhaata!

Outoa puhua anatomiasta, kun lähes jokainen mies ja nainen on nukkuessaankin kokenut orgasmin. Eli se kyky on olemassa ilman koko kosketustakin pelkillä aivoilla! Se on enemmän päänupista ja kumppanista kiinni, eikä mistään klitoriksen millimetreistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan Googlesta.

Sinun 2/3 on poikkeus. Onnekas poikkeus.

Vierailija
24/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jo kesken työnnön tulee eka orkku. Varsinkin, jos miehellä on hieman isompi varustus ja olen jo valmiiksi kostea. 

Vierailija
25/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmin kanssa helposti ja nopeasti esimerkiksi vaikka sisään työntyvällä peniksellä tai dildolla. Etenkin takaapäin asento on nopein tie laukeamiseen. Saan orgasmin myös sormin tai sauvalla glitorista hieromalla. Pystyn laukeamaan mieheni kanssa yhtä aikaa helposti joko noeasti tai pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
26/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsohan Googlesta.

Sinun 2/3 on poikkeus. Onnekas poikkeus.

Ei mun Googleni noin sanonut. Laita nyt linkki.

En minäkään avioliitossani saanut ikinä vaimoani laukeamaan pelkässä yhdynnässä. Mutta silti hän oli aiemman kumppanin kanssa sen kerran(!) elämässään kokenut auton konepellillä erittäin kiihottavassa tilanteessa. Eli hänkin siis todistetusti sai kun oli oikea tunnelma ja hetki. Minä taas olin kokematon ja meidän seksielämä ei kehittynyt kymmenen vuoden aikana, koska oli tabuja ja kieltoja enemmän kuin kokeiluja ja hassuttelua.

Nyt olen itse kokenut ja tajuan mitä naiset tahtovat intiimissä kanssakäymisessä. Olisin toki viisi vuotta sitten itsekin uskonut tuon 20% ja millimetriteoriat...

Vierailija
27/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis mies ja meillä nainen saa hyvin herkästi kun tulen sisään. N 10 työntöä ja saa orgasmin. Esim lähetyssaarnaajassa en itse voi saada koskaan koska en kerkeä. Hyvin lähellä tosi usein mutta aina kun olen tulossa niin kumppani kerkeää ensin niin pillu ”työntää” peniksen ulos. Takaapäin sitten saan rauhassa työnnellä itselle orgasmin. Nainen siis saa hyvin suulla ja yhdynnässä. Voimme säädellä hyvin itse kuinka usein naiselle tuotamme orgasmin.

Vierailija
28/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama asia kun suihinotossa ei anna tulla suuhun se että mies lopettaa klitan stimuloinnin kesken kaiken. Jää orgasmi latteaksi jos jatkaa vain kädellä

Vierailija
29/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei latteaksi vaan ei tuu ollenkaan....joutuu aloittaan alusta huipulle nousun

Vierailija
30/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi haluat väitellä, huvikseniko täällä valehtelisin, etten saa yhdynnässä ja salaa saan joka päivä?

No eka linkki kun laitoin vain percentage women orgasm intercourse

https://www.google.fi/amp/abcnews.go.com/amp/Health/ReproductiveHealth/…

Vierailija
31/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi haluat väitellä, huvikseniko täällä valehtelisin, etten saa yhdynnässä ja salaa saan joka päivä?

No eka linkki kun laitoin vain percentage women orgasm intercourse

https://www.google.fi/amp/abcnews.go.com/amp/Health/ReproductiveHealth/…

No en puhunut sinusta vaan tilastotieteestä ja joukosta naisia. En vaan voi uskoa tuota 20% lukuna. Pahoittelen jos annoin aggressiivisen kuvan.

Tuon artikkelin lopussa Susie Bright pukee minunkin havaintoni sanoiksi lyttäämällä nuo mittausjutut. Opetelkaa tuntemaan kehonne, nauttia ja päästämään henkisesti irti kaikista jarruista. Niin miehen kuin naisenkin orgasmi kehittyy 80% korvien välissä. Ja  kääntäen - ei kukaan mieskään saa lypsykoneessa pelkästä mekaanisesta hieronnasta orgasmia, jos nyt ei satu tuommoinen innostamaan sitten fetissinä.

Sen sinänsä uskon, että on olemassa se 10-15% joilla se on fyysisesti vaikeaa tai jopa mahdotonta. Sama prosentti varmasti koskee miehiäkin - on esim. tiukkaa esinahkaa ja erilaisia peniksiä.

Tunnen henkilökohtaisesti naisen, joka ei koskaan ollut saanut orgasmia yhtään millään keinolla koskaan (ei siis masturboimalla tai muullakaan) n. 30-vuotiaaksi saakka. Sitten hän päätti että sehän tapahtuu ja teki ison työn varsinkin henkisellä puolella itsensä hyväksymisen ja estojen kanssa. Mutta myös välineillä ja kokeilemalla.  Ja nykyään saa orgasmeja yhdynnässä ja omin voimin.

Vierailija
32/36 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho meni lainaus mäsäksi, pahoittelut

Vierailija
33/36 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni saisin yhdynnässä muttei tapahdu, paitsi tietysti klitan kanssa.

En hirveän paljoa ole puhunut tästä tuntemieni naisten kanssa, mutta tunnen yhden, joka saa pelkällä panemisella (vain tietyssä asennossa). Sai ennen synnytystäkin, mutta helpommin nyt synnytyksen jälkeen. Mielestäni se on hyvin mielenkiintoista.

Itsellä ei ainakaan ole estoista kiinni. Halut myös kohdallaan. Ikää 50.

Silti ei ole koskaan ollut läheltä piti -tilannettakaan pelkällä dildottamisella tai panemisella. Muuten tuntuu kivalta muttei ala mitenkään edes nostaa minua huipulle.

Arvoituksellista.

T. Linkin laittanut

Vierailija
34/36 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä ajattelemista naisen orgasmista. Jos haluat nähdä kivat käppyrät ja koko tekstin ,artikkeli löytyy http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 prosenttia ilmoittaa saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on jäänyt tästä vain puoleen - 46 prosenttiin. Yhtä suuri sukupuolten ero on ollut myös orgasmin kokemisessa viimeisimmässä yhdynnässä (miehet 91 %, naiset 54 %). Naiset (8 %) ovat kuitenkin saaneet useita orgasmeja viimeisessä yhdynnässä useammin kuin miehet (4 %). Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään.

Paitsi että naiset saavat orgasmeja yhdynnöissään huomattavasti miehiä harvemmin, niin alle 40-vuotiailla naisilla on ollut 2000-luvulla lisääntyvässä määrin vaikeuksia kokea orgasmeja. Tämä voi tuntua yllättävältä nykypäivänä, jolloin seksiin liittyvää tietoa ja neuvontaa on saatavilla enemmän kuin koskaan ennen. Vähiten seksistä ovat nauttineet noin 20-vuotiaat naiset, joista vain joka kolmas kertoi vuonna 2015 saavansa tavallisesti orgasmin yhdynnöissään. Ennen 2000-lukua vastaava osuus oli tämän ikäluokan naisilla vielä puolet. On siis tarpeen selvittää, mitkä asiat selittävät keskeisimmin naisten orgasmien saamista yhdynnöissä.

Orgasmit ovat keskittyneet tavallista useammin erityisen onnellisiin parisuhteisiin, joissa nainen on pitänyt seksiä tärkeänä parisuhteen onnellisuuden kannalta. Ne ovat myös lisänneet seksuaalista halukkuutta.

Naisten orgasmien saamiseen eivät ole vaikuttaneet erityisellä tavalla muut asiat, joiden voisi kuvitella liittyvän niiden saamiseen. Tällaisia asioita ovat esimerkiksi henkilön koulutus ja tulotaso, tupakointi, alkoholin käyttö, liikunnan aktiivisuus tai painoindeksi (BMI). Orgasmien saamiseen ei ole ollut yhteyttä myöskään naisen mahdollisella asumisella lasten kanssa, uskonnollisuudella, hänen kokemillaan lievillä psyykkisillä oireilla ja hänen parisuhteidensa tai seksuaalikumppaneidensa lukumäärillä. Hyvillä tai huonoilla kokemuksilla aiemmissa seksi- tai parisuhteissa ei näytä myöskään olleen yhteyttä orgasmien kokemiseen nykyisessä parisuhteessa.

Nykypäivän seksuaalineuvonnassa ja -terapiassa naisia opastetaan tutustumaan omaan kehoonsa ja nautintonsa lähteisiin itsetyydytyksen avulla. Tämän on uskottu edistävän orgasmien kokemista. FINSEX-tulokset selvästi kumoavat tämän käsityksen. Itsetyydytyksen aloitusiällä, ajalla viimeisimmästä itsetyydytyskerrasta tai viimeaikaisella itsetyydytysaktiivisuudella ei ole ollut juuri mitään yhteyttä orgasmien kokemiseen.

Naisilla voi olla luontaista fysiologista herkkyyttä tietynlaisten orgasmien kokemiseen. Tämä tulee esille esimerkiksi kysymyksessä saavatko he orgasmeja helpommin itsetyydytyksen vai rakastelun aikana. Orgasmeja ovat saaneet suhteellisesti useimmin naiset, jotka ovat saaneet niitä yhtä helposti molemmilla tavoilla. Jos orgasmi on saatu selvästi helpommin itsetyydytyksessä, niin tällöin yhdyntäorgasmien saaminen on ollut naisille kohtalaisen vaikeaa. Yhdynnöissä ei ole ilmeisesti saatu jostakin syystä sellaista stimulaatiota, johon on totuttu itsetyydytyksien aikana.

Sillä saako orgasmin yhdynnässä tavallisesti kiihottamalla klitorista (häpykieltä) vai emätintä ei ole ollut kovin suurta yhteyttä siihen onko nainen saanut orgasmeja yhdynnöissään.

Vierailija
35/36 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunsaiskin kirjoitti:

Mielelläni saisin yhdynnässä muttei tapahdu, paitsi tietysti klitan kanssa.

En hirveän paljoa ole puhunut tästä tuntemieni naisten kanssa, mutta tunnen yhden, joka saa pelkällä panemisella (vain tietyssä asennossa). Sai ennen synnytystäkin, mutta helpommin nyt synnytyksen jälkeen. Mielestäni se on hyvin mielenkiintoista.

Itsellä ei ainakaan ole estoista kiinni. Halut myös kohdallaan. Ikää 50.

Silti ei ole koskaan ollut läheltä piti -tilannettakaan pelkällä dildottamisella tai panemisella. Muuten tuntuu kivalta muttei ala mitenkään edes nostaa minua huipulle.

Arvoituksellista.

T. Linkin laittanut

Oletko useamman kumppanin kanssa kokeillut asiaa? Naiset kyllä ovat antaneet ymmärtää että siinä on tekijälläkin väliä. 

Itse sanoisin, että vaikeinta saavuttaa orgasmi on kontrolloivan naisen kanssa, joka mielellään säilyttää koko ajan tietynlaisen paikan ja ajantajun. Miehenä olen itsekin tällainen, että en saa yhdynnässä orgasmia jos lapset nukkuvat samassa talossa. Masturbointi onnistuu kyllä, koska voin hallita omaa ääntäni jne.

Ja helpointa tunteellisen heittäytyjän kanssa. Sitten on vielä erikseen ryhmä naisia, jotka ovat oppineet kontrolloimaan omaa vartaloaan niin hyvin, että saavat käytännössä päätettyä koska haluavat tulla.

Vierailija
36/36 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ja paikka katoaa seksiä harrastaessa. Ei jää naapureillekaan epäselväksi kun saan, luulen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi