Nainen, kuinka nopeasti teoriassa voit laueta saatuasi kalun sisääsi?
Oletus, että esilämmittelyt kympin tasoa ja niillä jo melkein menty maaliin. Pystytkö säätämään laukeamistasi vai tuleeko vaan hallitsematta?
Kommentit (36)
Kyllä sitä niin helppo on laueta teoriassa
Ja voi olla, ettei edes 30 min riitä...
Ei se mene noin vaan laukean vain suoralla klitorisstimulaatiolla, en kalu sisässä (paitsi jos samalla stimuloi)
Mä voin joskus tulla suurinpiirtein ekalla työnnöllä ja joskys kestää pidempään. Mutra homma nyt ei vain lopu ekaan tulemiseen, sillä laukean helposti ja haluan / tarvitsen monta orkkua, muuten en ole tyydytetty.
Lisäksi me menen muelummin liki suoraan yhdyntään, sit leikitään niuyä esileikkejä välissä ja palataan yhdyntään. Onneksi mulla on mies jonka kanssa voidaan harrastaa seksiä tolla kaavalla vaikka tunti.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin joskus tulla suurinpiirtein ekalla työnnöllä ja joskys kestää pidempään. Mutra homma nyt ei vain lopu ekaan tulemiseen, sillä laukean helposti ja haluan / tarvitsen monta orkkua, muuten en ole tyydytetty.
Lisäksi me menen muelummin liki suoraan yhdyntään, sit leikitään niuyä esileikkejä välissä ja palataan yhdyntään. Onneksi mulla on mies jonka kanssa voidaan harrastaa seksiä tolla kaavalla vaikka tunti.
Veikkaan että teillä ei ainakaan yhteisiä lapsia ole.
Ap varmaan mies?
Itse en laukea pelkällä panemisella koskaan.
Ja että pisin vaihtoehto oli ”yli 5 minuuttia”.....
Veikkaan, että ap on hyvin nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että teillä ei ainakaan yhteisiä lapsia ole.
Lapsetko eivät voi olla hoidossa? Olla isompia ja olla harrastuksissa? Järjestely kysymys.
Ollaan 5-kymppisiä jo ja lapset aika isoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan mies?
Ap on nelivitonen ja paljon kokenut mies. Luitko otsikon kysymyksen lisäksi johdannon ennen äänestystä? Eli alkulämmöt pieteetillä lähes maaliin saakka ja sitten vasta panohommiin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan mies?
Ap on nelivitonen ja paljon kokenut mies. Luitko otsikon kysymyksen lisäksi johdannon ennen äänestystä? Eli alkulämmöt pieteetillä lähes maaliin saakka ja sitten vasta panohommiin...
Ap
Kyllä ne alkulämmöt voi viedä ihan huoletta maaliin saakka. Välttämättä pelkkä penetraatio ei tee yhtikäs mitään vaikka olis kuinka esilämmitelty. Mies peniksineen on hyvässä seksissä kohtuullisen turha.
Luin aloituksen hyvin. Jos klitan stimulaatio lopetetaan hetkeä ennen kuin tulen, tulee itku, ei muuta.
Sen sijaan ensin orkku mulle ja sitten kivaa ajoa sykkivään....no niin, niin tuntuupa hyvältä.
Pelkällä työnnöllä en laukea. Ikävää mutta totta. Siis en yhdellä, en tuhannella, vaikka kävisin kuinka kuumana.
T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen hyvin. Jos klitan stimulaatio lopetetaan hetkeä ennen kuin tulen, tulee itku, ei muuta.
Tämä.
Ap kysymys on vastaava, kuin että kuinka monessa minuutissa mies tulee, jos ensin runkataan penistä lähelle orkkua ja sitten lopetetaan se ja aletaan silittää pakaroita.
Kyllä on sellaisiakin naisia jotka yhdynnällä laukeaa. Ei se ole ihmeellistä. Täällä annetaan ymmärtää aivankuin se olisi mahdotonta?? Minä olen yksi näistä. Yhdynnässä tai dildolla tuntuu pillun seinämissä ihan helvetin hyvältä. Ensimmäiset työnnöt saa kiemurtaan ja uikuttaan. Jos yhdyntä kestää kovin kauan, tunto katoaa eikä orkkua tule. Jos kuitenkin on lämmitelty hyvin niin tulen alle minuutissa tai sitten pitkittämällä menee 5 min. Mun miesystävä joskus vähän himmailee että en tuu heti... Nussimalla tulen yleensä reilusti ennen häntä. Tämä siis mahdollista... Klittaa pyörittelemällä saan hyvän orkun mutta pillussa paras tunto.. On jotenki herkät paikat.
N 37v
Herkältä tuntuu minullakik muttei vain laukea. Ei ole tarkoitus sanoa, ettei kukaan saa pelkällä panolla, vaan että kysymyksenasettelu oli virheellinen.
Vaihtoehtona olisi pitänyt olla myös "ei koskaan, vaikka jyystettäisiin tuntikausia". 😯
No...minulla on ollut vuosien saatossa kymmeniä partnerereita ja valtaosa heistä on tullut kyllä ihan panemalla, kunhan lämmittelyt on tehty hyvin. Tästä ketjusta huomaa, että poikkeus vahvistaa säännön :).
En kyllä miehenä menisi kovinkaan lirputtelemaan *lähelle orkkua* ja sitten vaihtaisi tyyliä. Riskipeliä ja hukatun orkun turhautuneisuus voi johtaa vaikka viimeiseksi tapaamiseksi.
Sanoisin että nopein laukeaminen pelkän kalun avulla päinvastoin tulee niin, että sinne alapäähän ei ole etukäteen koskettu yhtään millään. Vaan on ollut muuten hellä ja romanttinen hetki yhdessä, joka vaan täydentyy sitten luonnollisesti. Asennoksi itse valkkaisin erittäin intiimin ja rauhallisen lähärin.
Juuri mitä tuossa ekassa kappaleessa!!!
Sulla puuttuu tästä kokonaan vaihtoehto, että ei laukea ollenkaan.