Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä katsotte yleensä youtubesta?

Vierailija
03.02.2018 |

Itse katson usein musiikkivideoita, covereita tai joitain talent show- esityksiä. Ja self help -vlogeja ja erilaisia vinkkivideoita :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen vastaus: En katso Youtubea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvideoita. Juuri nyt olen katsellut kissavideoita.

Katson myös vloggaajien videoita, kuten soikkuu, mansikkka, mmiisas, Sita Salminen, Hermanni..

Vierailija
4/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissavideoita (ja muita eläinvideoita), pelivideoita, asmr-videoita, talk show -pätkiä, kuuntelen musiikkia, ja sitten katson paljon sekalaista sälää (esim. Fine Brothers, Vlogbrothers)

Vierailija
6/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aika vähän, mutta esim. ennen joulua katselin kuusenkoristeluvideoita :).

Joskus katson pätkiä vanhoista musikaaleista tai askarteluvideoita.

Vierailija
7/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenleikkuuvideoita. Kiinnostavaa ja oudolla tavalla rentouttavaa ja tyydyttävää seurattavaa.

Vierailija
8/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson usein musiikkivideoita, covereita tai joitain talent show- esityksiä. Ja self help -vlogeja ja erilaisia vinkkivideoita :D

Minkä ikäinen olet? Olen utelias.

Itse katson youtubea aika paljon, viime viikolla mm Thomas Sowell, Jordan Peterson, ja myös self help videoita, ajankäyttöön ja -hallintaan liittyen. Tosin ei vlogeja.

Välillä katson First Dates jaksoja, kun itse pidän taukoa deittailusta.

Vierailija
9/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapedofiili, USA:n olympiajoukkueen naisvoimistelijoiden lääkäri Larry Nassarin hyväksikäyttämien naisten puheenvuoroja oikeuskäsittelystä, jossa Nassaria uhkaa 40-175 vuoden vankilatuomio. Tällä hetkellä.

Vierailija
10/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Olen utelias.

Itse katson youtubea aika paljon, viime viikolla mm Thomas Sowell, Jordan Peterson, ja myös self help videoita, ajankäyttöön ja -hallintaan liittyen. Tosin ei vlogeja.

Välillä katson First Dates jaksoja, kun itse pidän taukoa deittailusta.

Väliltä 20-30 , kuinka niin? :D

Ap

Vierailija
11/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson musiikkivideoita. Sitä minä en katso kuin seinälleni tulee jotain paskaa gettomassa - lössi paska musiikki videoita. Tuollaiset videot pitää ilmiantaa heti väkivaltaisiksi youtubessa 🙊

Vierailija
12/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulontatekniikkavideoita eniten tulee katsottua, jotain dokumentteja voin myös seurata toisella silmällä neulonnan ohella, harvakseltaan jotain hyvää biisiä luukutan repeatilla.

Vierailija
13/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän käytän Dailymotionia josta löytää tv-ohjelmia, esim. Emmerdalea voi seurata Englannin tahdissa tai juuri löysin sieltä esim. Siskoni on noita -sarjan kaikki tuotantokaudet.

Vierailija
14/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissavideoita (ja muita eläinvideoita), pelivideoita, asmr-videoita, talk show -pätkiä, kuuntelen musiikkia, ja sitten katson paljon sekalaista sälää (esim. Fine Brothers, Vlogbrothers)

Miksi alapeukut :D

Vierailija
15/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crying babies -tyyppiset on huippuhauskoja. Samoin kaikki missä tyhmiä kakaroita jekutetaan ja itketetään.

Vierailija
16/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
17/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut :D

Ei ollut itselle mieleisiä t. alapeukuttaja

Vierailija
18/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Try living with Lucie -videoita, Russell Howardin hour -ohjelmaa, Live at the apollo -stand up -esityksiä. Lisäksi katselen dokumentteja, useinmiten historiasta ja kuuntelen TED-talkkeja.

Vierailija
19/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livestreameja, elokuvia, tieteellisiä luentoja, musaa.

Vierailija
20/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin mut viime aikoina oon katellut mm. Usan ja UK:n x-factoria ja talenttia, high climbing -videoita ja erilaisia caught on tape ja unsolved cases-juttuja, esim. ghosts, mysteries ja accidents.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi