Mitä katsotte yleensä youtubesta?
Itse katson usein musiikkivideoita, covereita tai joitain talent show- esityksiä. Ja self help -vlogeja ja erilaisia vinkkivideoita :D
Kommentit (23)
Klassinen vastaus: En katso Youtubea.
Eläinvideoita. Juuri nyt olen katsellut kissavideoita.
Katson myös vloggaajien videoita, kuten soikkuu, mansikkka, mmiisas, Sita Salminen, Hermanni..
Kissavideoita (ja muita eläinvideoita), pelivideoita, asmr-videoita, talk show -pätkiä, kuuntelen musiikkia, ja sitten katson paljon sekalaista sälää (esim. Fine Brothers, Vlogbrothers)
Katson aika vähän, mutta esim. ennen joulua katselin kuusenkoristeluvideoita :).
Joskus katson pätkiä vanhoista musikaaleista tai askarteluvideoita.
Hiustenleikkuuvideoita. Kiinnostavaa ja oudolla tavalla rentouttavaa ja tyydyttävää seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson usein musiikkivideoita, covereita tai joitain talent show- esityksiä. Ja self help -vlogeja ja erilaisia vinkkivideoita :D
Minkä ikäinen olet? Olen utelias.
Itse katson youtubea aika paljon, viime viikolla mm Thomas Sowell, Jordan Peterson, ja myös self help videoita, ajankäyttöön ja -hallintaan liittyen. Tosin ei vlogeja.
Välillä katson First Dates jaksoja, kun itse pidän taukoa deittailusta.
Sarjapedofiili, USA:n olympiajoukkueen naisvoimistelijoiden lääkäri Larry Nassarin hyväksikäyttämien naisten puheenvuoroja oikeuskäsittelystä, jossa Nassaria uhkaa 40-175 vuoden vankilatuomio. Tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olen utelias.
Itse katson youtubea aika paljon, viime viikolla mm Thomas Sowell, Jordan Peterson, ja myös self help videoita, ajankäyttöön ja -hallintaan liittyen. Tosin ei vlogeja.
Välillä katson First Dates jaksoja, kun itse pidän taukoa deittailusta.
Väliltä 20-30 , kuinka niin? :D
Ap
Katson musiikkivideoita. Sitä minä en katso kuin seinälleni tulee jotain paskaa gettomassa - lössi paska musiikki videoita. Tuollaiset videot pitää ilmiantaa heti väkivaltaisiksi youtubessa 🙊
Neulontatekniikkavideoita eniten tulee katsottua, jotain dokumentteja voin myös seurata toisella silmällä neulonnan ohella, harvakseltaan jotain hyvää biisiä luukutan repeatilla.
Enemmän käytän Dailymotionia josta löytää tv-ohjelmia, esim. Emmerdalea voi seurata Englannin tahdissa tai juuri löysin sieltä esim. Siskoni on noita -sarjan kaikki tuotantokaudet.
Vierailija kirjoitti:
Kissavideoita (ja muita eläinvideoita), pelivideoita, asmr-videoita, talk show -pätkiä, kuuntelen musiikkia, ja sitten katson paljon sekalaista sälää (esim. Fine Brothers, Vlogbrothers)
Miksi alapeukut :D
Crying babies -tyyppiset on huippuhauskoja. Samoin kaikki missä tyhmiä kakaroita jekutetaan ja itketetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut :D
Ei ollut itselle mieleisiä t. alapeukuttaja
Seuraan Try living with Lucie -videoita, Russell Howardin hour -ohjelmaa, Live at the apollo -stand up -esityksiä. Lisäksi katselen dokumentteja, useinmiten historiasta ja kuuntelen TED-talkkeja.
Livestreameja, elokuvia, tieteellisiä luentoja, musaa.
Mitä milloinkin mut viime aikoina oon katellut mm. Usan ja UK:n x-factoria ja talenttia, high climbing -videoita ja erilaisia caught on tape ja unsolved cases-juttuja, esim. ghosts, mysteries ja accidents.
up