Emma Gaala 2018 OFFICIAL
Kommentit (636)
Leo yrittää paikkailla eilisiä puheitaan. Mahtanut aamulla harmittaa, että runopojan ensimmäinen isompi tv-esiintyminen meni noin penkin alle ja ihmiset muistaa hänestä ainoastaan kiroilun ja muun epäasiallisen käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan myös Jaren tyylikkyyttä ja kohteliasta käytöstä. Jare on oikeasti mukava faneilleen ja jaksaa aina jäädä moikkailemaan, jakamaan nimmareita ja ottamaan kuvia gaalan/keikkojen jälkeen. Minusta hän on ansainnut menestyksensä, toivottavasti löytää elämälleen itseään miellyttävän suunnan elokuun jälkeen. Kiinnitin myös huomiota miesartistien tyyliin, että Jare oli pukeutunut klassisesti ja arvokkaasti mustaan pukuun verrattuna moniin kollegoihinsa.
Jos joku paikka noilla poppareilla on revitellä vähän pukeutumisella niin kyllä se on musta juurikin tuo Emma-gaala. Enemmän kuin vaikka itsenäisyyspäivän vastaanotto. Miehillä olisi kiva nähdä vähän erikoisempia ja muunneltuja pukuja. Tämä osataankin monissa ulkomaisissa gaaloissa ja kai tuollakin muutamalla oli yritystä siihen suuntaan. Mutta sitten on näitä verkkareissa muka coolisti saapuvia Mikael Gabrieleja.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin faneilla oli lippuarvontoja millä houkutteli fanit äänestämään. Liput vissiin tuli suoraan Cheekiltä tai sen taustajoukoilta. Lisäksi moni sano äänestäneensä kymmenillä eri sähköposteilla. Virallisissa säännöissä kuitenkin lukee, että on ääniä voi antaa vain yhden ja osallistua pitää oikeilla yhteystiedoilla.
Ei nyt oikein osu, eikä uppoa. Cheekillä on ilman lippuarvontaakin äärimmäisen aktiviinen fanijoukko. Selviää jo ihan senkin perusteella miten jo esim. sen ig-kuvista tykätään ja kommentoidaan. Se sama energia kun kanavoidaan yleisöäänestykseen niin ei kai tuo ihmekään ole kärjessä ollaan.
Ja mitä tulee noihin useampiin sähköposteihin, yms niin sitä harrastaa kyllä muidenkin artistien nuoret fanit. Ei se artistin vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on niin ylimielisen oloinen, että ihan oksettaa.
Arttu ylimielisin ilmestys, tais esittää. Ei voi muuten selittää tuollaista esitystä. Sääliksi käy poikaa. Millä eväillä noin leuhkasti? Pitkä matka vielä tyylikkyyteen. Cheekistä hyvää mallia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hirveetä jennin puolustelua ja että av-mammat vihaa :D ei kai se nyt tarkoita vihaamista jos ei jonkun musiikista tykkää? Mä olen ihan normaali 35 vuotias nainen, en ”av-mamma”, ja en tykkää Vartiaisen musiikista vaikka hän muuten kaunis nainen onkin. Etteks te ymmärrä että musiikkimaut on erilaisia, eikä myöskään kaikki pidä samoja asioita kauniina, sekin on ihan ok? Miksi täällä on porukkaa jotka ottaa itteensä jonkun artistin kritisoinnin? Oletteko lähipiiriä vai miksi noin häiritsee?
Ja Cheekistä kun oli puhetta niin en taas tykkää persoonasta juurikaan, mutta joistain biiseistä kyllä.
Ei mielipiteet ole vihaa eikä varmaan mitään henk koht kellekään. Mielipiteiden vaihteluhan on älyttömän mielenkiintoista, ihan parasta kuulla jotain mikä on ihan ristiin omien intressien kanssa. Ei siitä pidä nokkiinsa ottaa.
Uskon ettet ole perus-av-mamma koska et ilmeisesti lue palstan ketjuja kovinkaan aktiivisesti. En ole Jennin fanasttinen fani mutta pidän hänen persoonastaan enkä voi sietää sitä ala-arvoista tyyliä millä häntä henkilökohtaisesti haukutaan täällä, eikä ole useinkaan kyse musiikista. Esimerkkejä ihan parin viikon ajalta: "naama kuin norsunv*ttu", "ruma lauta jonka ääni kuulostaa kuin saisi orkut joka lauseen jälkeen", "hirveä ikivanha kääkkänä", "pikkupoikia metsästävä puuma", "on ansainnut kaiken häirinnän mitä on kokenut", "ei tuota kukaan oysty kourimaan kun ei ole t*ssejä mutta p*rse kuin ladon ovi".
Tällaisen takia olen vähän allerginen näille haukkumisille ja puolustan niiden kohdetta oli hän kuka tahansa.
Aihe varmasti jo käsitelty, mutta vuoden tulokas: Leo. Siis kuka v. Näkee taas, että on levyyhtiön rahalla ostettu pysti
Itse taas nään Lindemanin käytöksen jotenki hätääntyneeksi. Uusin albumi ei ollut mikään menestys, kultaa/platinaa (?) taisi tulla alkupään menestyneillä sinkuilla. Joulukuun lopussa julkaistu sinkku kerännyt tähän asti vain 460 000 kuuntelua. Vertailuna Jenni Vartiaisen uusin julkaistiin torstaina lukema nyt 190 000 ja samoin Tuisku perjantaina ja luku on 191 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä miten yhtyeiksi luetaan JVG, Profeetat tai Gasellit.
no missä kategoriassa ne pitäisi huomioida?
Näille pitäisi luoda oma turhakkeet-kategoria.
"Suorassa lähetyksessä kuultu runsas kiroilu nousi Emma-gaalan suurimmaksi puheenaiheeksi – tv-katsojat närkästyivät: ”Aivan älyttömän noloa”" https://www.is.fi/musiikki/art-2000005552336.html
Tuo kiroilukoostevideo on aika pöyristyttävä. Heikki Paasosen arvostus nousi, heitti hyviä kuitteja kännikaloille.
Leolla paljon opittavaa, jos tosiaan vastailee istagramissa noin töykeästi ihmisille. Tuollaisella käytöksellä musaura jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas nään Lindemanin käytöksen jotenki hätääntyneeksi. Uusin albumi ei ollut mikään menestys, kultaa/platinaa (?) taisi tulla alkupään menestyneillä sinkuilla. Joulukuun lopussa julkaistu sinkku kerännyt tähän asti vain 460 000 kuuntelua. Vertailuna Jenni Vartiaisen uusin julkaistiin torstaina lukema nyt 190 000 ja samoin Tuisku perjantaina ja luku on 191 000.
En tajunnur sun poinnttia? Artun biisiä on kuunneltu melkein 3x enemmän kuin Jenniä ja Anttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä miten yhtyeiksi luetaan JVG, Profeetat tai Gasellit.
no missä kategoriassa ne pitäisi huomioida?
Eikö nuo kuulu kategoriaan hip hop / rap?
Yhtye-kategoriaan voisi ottaa bändit, jotka soittaa musiikkiaan oikeilla soittimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hirveetä jennin puolustelua ja että av-mammat vihaa :D ei kai se nyt tarkoita vihaamista jos ei jonkun musiikista tykkää? Mä olen ihan normaali 35 vuotias nainen, en ”av-mamma”, ja en tykkää Vartiaisen musiikista vaikka hän muuten kaunis nainen onkin. Etteks te ymmärrä että musiikkimaut on erilaisia, eikä myöskään kaikki pidä samoja asioita kauniina, sekin on ihan ok? Miksi täällä on porukkaa jotka ottaa itteensä jonkun artistin kritisoinnin? Oletteko lähipiiriä vai miksi noin häiritsee?
Ja Cheekistä kun oli puhetta niin en taas tykkää persoonasta juurikaan, mutta joistain biiseistä kyllä.
Ei mielipiteet ole vihaa eikä varmaan mitään henk koht kellekään. Mielipiteiden vaihteluhan on älyttömän mielenkiintoista, ihan parasta kuulla jotain mikä on ihan ristiin omien intressien kanssa. Ei siitä pidä nokkiinsa ottaa.Uskon ettet ole perus-av-mamma koska et ilmeisesti lue palstan ketjuja kovinkaan aktiivisesti. En ole Jennin fanasttinen fani mutta pidän hänen persoonastaan enkä voi sietää sitä ala-arvoista tyyliä millä häntä henkilökohtaisesti haukutaan täällä, eikä ole useinkaan kyse musiikista. Esimerkkejä ihan parin viikon ajalta: "naama kuin norsunv*ttu", "ruma lauta jonka ääni kuulostaa kuin saisi orkut joka lauseen jälkeen", "hirveä ikivanha kääkkänä", "pikkupoikia metsästävä puuma", "on ansainnut kaiken häirinnän mitä on kokenut", "ei tuota kukaan oysty kourimaan kun ei ole t*ssejä mutta p*rse kuin ladon ovi".
Tällaisen takia olen vähän allerginen näille haukkumisille ja puolustan niiden kohdetta oli hän kuka tahansa.
😶 okei...no sitten en tiedä mikä ihmisiä riivaa. Tosin jos sanotaa ikivanhaksi niin haukkujat lienee parikymppisiä itsestään epävarmoja lissuja joita ahistaa itsevarmat kauniit naiset joiden ei tarvi hakea huomiota 🤔
Minusta olisi kiinnostavampaa, jos Emma-gaalassa esiintyisi eri palkintokategorioiden voittajia/ehdokkaita, eli kuultaisiin sen popin ja suomiräpin lisäksi myös vaikkapa etnoa, jazzia, klassista, metallia, jne. Näin musiikkigaalan musiikkianti olisi monipuolisempaa (+ laadukkaampaa) ja katsojat saattaisivat löytää uusia suosikkeja eri musagenreistä.
Miten tuo Eveliina kuulostaa noin pahalta? Korvat särkyy. Lisäksi tuo laulaminen kuulostaa tosi vaikealta. Ihan kuin olisi kurkku tukossa ja silti yrittäis huutaa niin lujaa kuin vaan pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin faneilla oli lippuarvontoja millä houkutteli fanit äänestämään. Liput vissiin tuli suoraan Cheekiltä tai sen taustajoukoilta. Lisäksi moni sano äänestäneensä kymmenillä eri sähköposteilla. Virallisissa säännöissä kuitenkin lukee, että on ääniä voi antaa vain yhden ja osallistua pitää oikeilla yhteystiedoilla.
Arttu Lindemanin viime vuonna voittama Vuoden artisti -pysti ja Sampo Kaulasen parin viikon takainen Venla-palkinto tulivat vähintäänkin yhtä kyseenalaisin keinoin...:D
Miksi noilla on rajattomasti viinaksia saatavilla? Pitäisikö olla kenties jotain kontrollia, osa on gaalan lopussa siinä kunnossa että joudutaan varmaan kantamaan ulos tuolta kun ei jaloillaan enää pysy.
Monikohan artisti istuu tällä hetkellä darrassa telkun ääressä katsomassa mitä eilen tuli tehtyä/sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Eveliina kuulostaa noin pahalta? Korvat särkyy. Lisäksi tuo laulaminen kuulostaa tosi vaikealta. Ihan kuin olisi kurkku tukossa ja silti yrittäis huutaa niin lujaa kuin vaan pystyy.
Evelinalla oli eilen Snapchatissä kuva nenäsumutteesta, kurkkutableteista ja useampi teekuppi. Taisi siis olla tukossa ja kipeenä. Toki ääni ei siltikään ole paras mahdollinen livenä, mutta saattoi pahentaa entisestään.
Arttu Lindrman näyttää Pohjois-Korean hallitsijalta mustissa hiuksissa.
Ei mielipiteet ole vihaa eikä varmaan mitään henk koht kellekään. Mielipiteiden vaihteluhan on älyttömän mielenkiintoista, ihan parasta kuulla jotain mikä on ihan ristiin omien intressien kanssa. Ei siitä pidä nokkiinsa ottaa.