Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emma Gaala 2018 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2018 |

Keskustelu tänne!

Kommentit (636)

Vierailija
501/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄlkääOlkoNoinKapeakatseisia kirjoitti:

Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?

Olen eri mieltä kanssani mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Tuohon kappaleeseen ei tosiaankaan sovi mikään ympäri hilluminen vaan hillitty rauhallinen lavaesiintyminen johon oli minun mielestä panostettu paljon. Mielestäni biisi on kaunis ja Jenni esitti sen tunteella, mutta ei sitä tietty voi verrata nopeisiin kappaleisiin koska ne esitetään eri tavalla. Olen käynyt monella Jennin live-keikalla, ja hän osaa esittää myös nopeat bilebiisit ympäri lavaa liikkuessaan ja tanssiessaan, ja silti laulu onnistuu ilman taustanauhaa. Tästä et voi muuta väittää ellet ole Jennin konserttisali- tai klubikeikalla käynyt. 

Keinun Jenni esitti Elämä lapselle konsertissa aivan eri tavalla, dramaattisella koreografialla, eli hän kyllä pystyy siihen mutta ei tuohon biisiin nyt kertakaikkiaan sellainen olisi sopinut. No voit vapaasti inhota häntä eikä tarvitse kuunnella: voit fanittaa Evelinaa ym autotune-laulajia ihan niin paljon kuin haluat. Mutta sinun on hyvä ymmärtää että muitakin mielipiteitä on.

Vierailija
502/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evelinan laulaminen kuulostaa siltä kuin ei saisi happea ollenkaan ja yrittää väkisin vetää sanojen välissä.

Tuo on totta, mutta parempi sekin kuin Jennin laulaminen, joka kuullostaa siltä kuin saisi orgut joka lauseen jälkeen, sellaista ähinää ja läähätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?

Hyvä artisti ei tarvitse sitä älytöntä riekkumista ympäri lavaa, hyvä artisti loistaa ihan äänellään ja se on Jennin valtti. Sen karisma ja ääni täyttää tilan vaikka se "vaan" seisoo paikallaan ja laulaa.

Sopii tsekata vaikka youtubesta Even livevetoja, joissa se "vaan" seisoo ja yhtä jumissa se sen ääni on silti. Tuo eilinen ns. tanssiminen ei siihen kyllä vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ja toisekseen, jos ei osaa laulaa ja tanssia yhtä aikaa, niin sitten niitä ei ehkä kannattaisi yhdistää. Ei mua ainakaan kiinnostaisi maksaa euroakaan Even eilisen esiintymisen perusteella sen keikoista. 

Mun mielestä taas Jenni lepää liikaa sen äänensä hyvyyden päällä, niin kuin mitään muuta ei tarvisi. Siis näähän on mielipideasioita eikä kukaan voi sanoa että joku on paska, koska jos joku muu tykkää niin saa tykätä. Mutta puolin ja toisin täytyy muistaa että kumpikaan mielipide ei ole väärä. Mä ymmärrän täysin että jonkun mielestä Jenni on upeamahtava, onhan hän kaunis ja osaa laulaa ja käyttäytyä. Taas esimerkiksi minä tykkään halvasta perseenpyörityksestä ja toivoin että Eveliina olisi onnistunut paremmin, koska rrrrakastan sitä miltä hän näyttää.

Tästä lähtökohdasta Jenni on omaan makuun pliisu. Tässä minä nyt olen, katsokaa, ja upean äänenihän jo tiedättekin. Vaan kun ei säväytä millään tasolla. Enkä ole mikään vihaaja, kuten sanoin hän on kaunis ja kaikin tavoin hieno nainen. Musiikki ei vaan nappaa eikä esiintyjänä liikauta,

Räväkkä meno on omaan makuuni. Itse taas olen ihan muuta kuin räväkkä tai vilauttelija, ehkä juuri siksi nämä seksuaalisuudella tuulettavat rämäpäät ovat mielestäni ihania, toisin kuin konservatiivisemmat leidit jollainen joudun olemaan kaiken arjen töiden takia. Tulee vaan mitta täyteen kaikkea ”hienostuneisuutta” ja tekee mieli hypätä pöydälle jonkun just Eveliinan kanssa hieromaan perseitä yhteen.

Tekstisi kertoo erittäin selkeästi mitä mieltä olet :) Itse olen 100% päinvastaista mieltä molemmista mainitsemistasi artisteista. Mutta niin se kuuluukin olla: minä fanitan täysillä Jenniä enkä voi sietää Evelinaa millään tasolla, sinulla toisinpäin. Jenni on 10v Eveä vanhempi aikuinen Nainen, Evestä en viitsi sanoa mitä mieltä olen. Molemmille on Suomessa tilaan ja omat faninsa! 

Vierailija
504/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, kyllä Antti lauloi myös oikeasti eikä pelkkä taustanauha pyörinyt. Taustallahan se soi niin kun monesti isoissa tapahtumissa soikin, mutta lauloi päälle ja todella hyvin vielä. Pitää olla hyvä että tuon riekkumisen keskellä voi laulaa.

Höpö höpö, Antti lausui viimeisen biisin 3 viimeistä sanaa itse, muulloin aukoi suutaan ja huulisynkkakin oli päin persettä.

Vierailija
505/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kumma palsta. Eikö kukaan tajua että musiikista ja artistista tykkääminen on mielipideasia, eikä ole oikeaa tai väärää mielipidettä? Te vihaatte ja dissaatte Jenni vartiaista, fine, ei tarvitse kuunnella eikä katsella. En minäkään vapaaehtoisesti kuuntele tai katsele Evelinaa, Sannia ym artisteja joita en voi sietää, silti en teitä dissaa vaikka heistä tykkäättekin.

Vierailija
506/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Jennistä enkä Cheekistä mut kelatkaa miten huikee pari ne olis. Olis pakko seurata joka liike ja lööppi.

Miks seuraisit jos et tykkää?

Huoh, oon varmaan vaan kateellinen?

Samasta syystä kun minä ja moni muu seuraa mitä ihmeellisempiä julkkisvouhotuksia. Se olis mielenkiintoista ja sillä olisi viihdearvoa.

En kyllä ymmärrä mitä ihmettä sinä siellä selität? Et tykkää Jennistä ja Jaresta, tiedetään mutta pitääkö täällä huokailla toisten kirjoittajien mielipiteille? Luuletko olevasi jotenkin muita parempi?

En luule vaan olen.

Vierailija
507/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bom

Vierailija
508/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä artisti ei tarvitse sitä älytöntä riekkumista ympäri lavaa, hyvä artisti loistaa ihan äänellään ja se on Jennin valtti. Sen karisma ja ääni täyttää tilan vaikka se "vaan" seisoo paikallaan ja laulaa.

Sopii tsekata vaikka youtubesta Even livevetoja, joissa se "vaan" seisoo ja yhtä jumissa se sen ääni on silti. Tuo eilinen ns. tanssiminen ei siihen kyllä vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ja toisekseen, jos ei osaa laulaa ja tanssia yhtä aikaa, niin sitten niitä ei ehkä kannattaisi yhdistää. Ei mua ainakaan kiinnostaisi maksaa euroakaan Even eilisen esiintymisen perusteella sen keikoista. 

Mun mielestä taas Jenni lepää liikaa sen äänensä hyvyyden päällä, niin kuin mitään muuta ei tarvisi. Siis näähän on mielipideasioita eikä kukaan voi sanoa että joku on paska, koska jos joku muu tykkää niin saa tykätä. Mutta puolin ja toisin täytyy muistaa että kumpikaan mielipide ei ole väärä. Mä ymmärrän täysin että jonkun mielestä Jenni on upeamahtava, onhan hän kaunis ja osaa laulaa ja käyttäytyä. Taas esimerkiksi minä tykkään halvasta perseenpyörityksestä ja toivoin että Eveliina olisi onnistunut paremmin, koska rrrrakastan sitä miltä hän näyttää.

Tästä lähtökohdasta Jenni on omaan makuun pliisu. Tässä minä nyt olen, katsokaa, ja upean äänenihän jo tiedättekin. Vaan kun ei säväytä millään tasolla. Enkä ole mikään vihaaja, kuten sanoin hän on kaunis ja kaikin tavoin hieno nainen. Musiikki ei vaan nappaa eikä esiintyjänä liikauta,

Räväkkä meno on omaan makuuni. Itse taas olen ihan muuta kuin räväkkä tai vilauttelija, ehkä juuri siksi nämä seksuaalisuudella tuulettavat rämäpäät ovat mielestäni ihania, toisin kuin konservatiivisemmat leidit jollainen joudun olemaan kaiken arjen töiden takia. Tulee vaan mitta täyteen kaikkea ”hienostuneisuutta” ja tekee mieli hypätä pöydälle jonkun just Eveliinan kanssa hieromaan perseitä yhteen.

Tekstisi kertoo erittäin selkeästi mitä mieltä olet :) Itse olen 100% päinvastaista mieltä molemmista mainitsemistasi artisteista. Mutta niin se kuuluukin olla: minä fanitan täysillä Jenniä enkä voi sietää Evelinaa millään tasolla, sinulla toisinpäin. Jenni on 10v Eveä vanhempi aikuinen Nainen, Evestä en viitsi sanoa mitä mieltä olen. Molemmille on Suomessa tilaan ja omat faninsa! 

Näinpä :) Onneksi meillä on paljon osaavia eri tyylisiä artisteja, jokaiselle jotain. Kiitos erittäin fiksusta ja asiallisesta kommentista, vissiin ensimmäinen täällä :)

Ehkä tämä on osittain omaa kapinointia tietynlaista aikuisuutta kohtaan. Olen itse saman ikäinen kuin Jenni, mutten halua olla liian aikuinen. Oma elämä peilautuu musiikillisiinkin mielipiteisiin näköjään.

Vierailija
509/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan täällä jo keskustelua siitä, miksi Antin esitys oli niin eroottissävyteinen? vai oliko se vaan minun mielikuvitusta?

Olen tykännyt hänestä aina, on sympaattinen nuorimies näin vanhemman naisen silmään, mutta mitä tuo tarkoitti?

Vierailija
510/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ikinä menisi Vartiaisen keikalle. Voin nukkua kotonani ilman laaduttoman artistin tukemista rahallisestikin. Jotain viihdyttävää, jännittävää keikalla pitäisi olla eikä vain ähkimistä ja naurettavia sanoituksia. Toki sitten oikeasti taitavat artistit erikseen, jotka eivät myöskään kunnostaudu koreografiassa tms. kuten Adele tms. Jennillä ei vain taso yllä tuonne. Tylsää, hajutonta ja mautonta. Toisaalta myötähäpeää tuotti iso mamma valojen päällä, jotain hauskaa sentäs.

Vierailija
511/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan täällä jo keskustelua siitä, miksi Antin esitys oli niin eroottissävyteinen? vai oliko se vaan minun mielikuvitusta?

Olen tykännyt hänestä aina, on sympaattinen nuorimies näin vanhemman naisen silmään, mutta mitä tuo tarkoitti?

Eikö se ole aina ollut aika flirttaileva:)

Vierailija
512/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/SWwWei

Leo loistaa älykkyydellään...

Vierailija
513/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Cheekissä, Jennissä ja Antissa näkyy vuosien tuoma kokemus.

Olkoon jokainen heidän musiikistaan mitä mieltä tahansa, niin käytökseltään he ovat aikuisia, itsevarmoja ammattilaisia. He myös tajuavat, että Emma gaala on osa heidän työtään ja kuten muissakin työpaikan edustustilaisuuksissa, he edustavat itseään tyylillä.

Nuorempi porukka on tullut gaalaan lähinnä kännäämään ja joiden puheista sekä esityksistä paistaa vielä kokemattomuuden epävarmuus.

Kiroilevat ja esityksissä yritetään esittää esittämistä.

Vaikuttaa lähinnä nololta räpiköinniltä Jennin ja kumppanien rinnalla,

jotka uskaltavat esiintyessäänkin olla omia itsejään ilman ihmeellisiä venkoiluja ja väkinäisyyksiä. Jennillä ja Cheekillä sama manageri ja propsit myös Karlalle rautaisesta ammattilaisuudesta. Nuoremmille vielä lisää kokemusta ja ehkä he ovat näitä tulevaisuuden ammattilaisia, ehkä.

Antti on sitten ottanut huiman henkisen kasvupyrähdyksen viime vuodesta tai toissa vuodesta, eikös hän käynyt silloin useampaan kertaan lavalla ja joka kerta oli entistä enemmän tuiskeessa. Ja viimeistä palkintoa hakiessaan oli pelkästään noloa seurattavaa. Hyvä tietysti että nyt oli järkiintynyt siitä.

En vain huomannut silloin mitään normaalia poikkeavaa. Muistan vaan sen kuinka itki lavalla, kun sai yli kymmenen vuoden jälkeen ensimmäisen emman. Viime vuonna tais olla humalassa, kun sai yllättäen palkinnon. Live-Emmassa kun ei oo mitään ehdokkaita etukäteen.. sanoi kyllä suoraan ottaneensa skumppaa ja viiniä. Ei silti kiroillut tai käyttäytynyt huonosti.

Vierailija
514/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö Apulantaa yleisössä? Vieläkö boikotoivat Emmaa?

Eikö ne joku vuosi voittaneet jonkun ja sen jälkeen on pysynyt turvat tukossa.

Ainakin viime kesänä kuvatussa Vain elämäässä Tonilta tuli hyvää ja asiallista kritiikkiä Emma-gaalaa kohtaan.

Apulanta on saanut mittavalla urallaan muutaman emman. 6vuotta sitten mm. erikois-emman. Mutta patsaista huolimatta mielipide ei ole tainnut Tonilla ja Sipellä tuota gaalaa kohtaan muuttua. Osittain siitähä se lauloi Vain elämäässä sen Cheekin Fiiliksissä biisin.

"Että mitenkähän sitten tällä kertaa

lopputulos voikaan yllättää

Teille nää, meille nää

Ensivuonna toistepäin"

Samaa mieltä Sipen ja Tonin kanssa. Pienet on piirit Suomen musiikkimaailmassa.

Vierailija
515/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan myös Jaren tyylikkyyttä ja kohteliasta käytöstä. Jare on oikeasti mukava faneilleen ja jaksaa aina jäädä moikkailemaan, jakamaan nimmareita ja ottamaan kuvia gaalan/keikkojen jälkeen. Minusta hän on ansainnut menestyksensä, toivottavasti löytää elämälleen itseään miellyttävän suunnan elokuun jälkeen. Kiinnitin myös huomiota miesartistien tyyliin, että Jare oli pukeutunut klassisesti ja arvokkaasti mustaan pukuun verrattuna moniin kollegoihinsa.

Vierailija
516/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄlkääOlkoNoinKapeaKatsaisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ikinä menisi Vartiaisen keikalle. Voin nukkua kotonani ilman laaduttoman artistin tukemista rahallisestikin. Jotain viihdyttävää, jännittävää keikalla pitäisi olla eikä vain ähkimistä ja naurettavia sanoituksia. Toki sitten oikeasti taitavat artistit erikseen, jotka eivät myöskään kunnostaudu koreografiassa tms. kuten Adele tms. Jennillä ei vain taso yllä tuonne. Tylsää, hajutonta ja mautonta. Toisaalta myötähäpeää tuotti iso mamma valojen päällä, jotain hauskaa sentäs.

Jennin keikat myydään loppuun joten sinua ei siellä tosiaankaan tarvita. Sen sijaan typerä dissaamisesi alkaa jo kyllästyttää: mielipiteensä toisesta ihmisestä voi sanoa asiallisestikin mihin sinä et kykene.

Vierailija
517/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄlkääOlkoNoinKapeaKatsaisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoista asioista sinä koet myötähäpeää. Gaalassa tuo Jennin esitys oli mielestäni ainoa josta en kokenut häpeää. Sen sijaan suosikkisi Evelinan liveveto oli niin kamala että meinasin oksentaa kun kuulin että tuo valittiin vuoden naislaulajaksi.

Vierailija
518/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?[/quote

Pointti tässä oli miksi Jenniä kehutaan niin paljon koska muut esiintyjät / ehdokkaat olivat niin surkeita. Jenni siis oli edukseen eikä mokaillut. Hänellä oli myös onnistunut stailaus. Näytti muihin verrattuna maailmantähdeltä. Cheek myös oli ryhdikäs ja toki sunrise avenue on ok. Kannattaa sunkin katsoa eilinen surkea lähetys ja taatusti aloit tykkäämään Jennistä.

Vierailija
519/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin faneilla oli lippuarvontoja millä houkutteli fanit äänestämään. Liput vissiin tuli suoraan Cheekiltä tai sen taustajoukoilta. Lisäksi moni sano äänestäneensä kymmenillä eri sähköposteilla. Virallisissa säännöissä kuitenkin lukee, että on ääniä voi antaa vain yhden ja osallistua pitää oikeilla yhteystiedoilla.

Vierailija
520/636 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?[/quote

Pointti tässä oli miksi Jenniä kehutaan niin paljon koska muut esiintyjät / ehdokkaat olivat niin surkeita. Jenni siis oli edukseen eikä mokaillut. Hänellä oli myös onnistunut stailaus. Näytti muihin verrattuna maailmantähdeltä. Cheek myös oli ryhdikäs ja toki sunrise avenue on ok. Kannattaa sunkin katsoa eilinen surkea lähetys ja taatusti aloit tykkäämään Jennistä.

Et taida tietää, että suurin osa av-mammoista vihaa Jenniä yli kaiken ja kaikki mitä JV tekee, on heidän mielestään kamalaa sontaa. Turha yrittää kehua, koska kohta mammat alkavat solvata sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän