Emma Gaala 2018 OFFICIAL
Kommentit (636)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö Apulantaa yleisössä? Vieläkö boikotoivat Emmaa?
Eikö ne joku vuosi voittaneet jonkun ja sen jälkeen on pysynyt turvat tukossa.
Ainakin viime kesänä kuvatussa Vain elämäässä Tonilta tuli hyvää ja asiallista kritiikkiä Emma-gaalaa kohtaan.
Apulanta on saanut mittavalla urallaan muutaman emman. 6vuotta sitten mm. erikois-emman. Mutta patsaista huolimatta mielipide ei ole tainnut Tonilla ja Sipellä tuota gaalaa kohtaan muuttua. Osittain siitähä se lauloi Vain elämäässä sen Cheekin Fiiliksissä biisin.
"Että mitenkähän sitten tällä kertaa
lopputulos voikaan yllättää
Teille nää, meille nää
Ensivuonna toistepäin"
Tuo biisi osui kyllä ihan naulan kantaan :)
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli täällä mikä on Team Cheek. Se on Cheekin faniryhmä. Itse sain heidän kautta tiedon Veljeni vartija -elokuvan ilmaisesta ennakkonäytöksestä. Vaikken ole Cheekin musiikin fani (menin leffaan Holman takia), tuo faniryhmä on tosi sydämellinen porukka ja oli hieno seurata miten ystävällinen Cheek on jokaikistä paikalle tullutta faniaan kohtaan. Juttelee kaikkien kanssa pitkän tovin, halaa, muistaa nimeltä, jne. Hienoa, että molemmissa Emma-gaalan kiitospuheissaan Cheek antoi suurimmat kiitokset faneilleen ja käytös oli muutenkin tyylikästä.
No olihan sen syytäkin antaa suurimmat kiitokset faneilleen, kun molemmat palkinnotkin oli faneilta ei raadilta.
Ne Jenniä vihaavat dissaajat tukehtui omiin kaksoisleukoihinsa :) Muuten: Jennin laulu, asu ja todella panostettu esitys olivat ylivoimaisesti parasta tässä gaalassa moneen vuoteen. Olkaa te ihan mitä mieltä haluatte, mammat.[/quote]
Ihan euroviisutyyliä, upea oli.
Eikös viime vuonna vuoden tulokkaan pystin saanut Alma, joka puheessaan kiroili kuin merimies. Myös Arttu Lindeman taisi kiroilla paljon voittopuheessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne Jenniä vihaavat dissaajat tukehtui omiin kaksoisleukoihinsa :) Muuten: Jennin laulu, asu ja todella panostettu esitys olivat ylivoimaisesti parasta tässä gaalassa moneen vuoteen. Olkaa te ihan mitä mieltä haluatte, mammat.
Heh, mullekin tuli ihan Euroviisut mieleen puvusta ja lavastuksesta.
Ehkä alkoholitarjoilu (ilmainen ilmeisesti ainakin osalle) pitäisi aloittaa vasta pystienjaon jälkeen. Nythän pöydät notkuvat viinaksista ja niitä kaadetaan kurkkuun sen minkä keritään.
Aina yllättää se, kuinka huonoja puhujia nämä esiintymisen ammattilaiset ovat. Luulisi, että ovat lavalla kuin kotonaan, mutta kissan viikset. Ja kun ei tarvitse muuta kuin kiittää lyhyesti, jos ei järkytykseltään muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Jennistä enkä Cheekistä mut kelatkaa miten huikee pari ne olis. Olis pakko seurata joka liike ja lööppi.
Miks seuraisit jos et tykkää?
Huoh, oon varmaan vaan kateellinen?
Samasta syystä kun minä ja moni muu seuraa mitä ihmeellisempiä julkkisvouhotuksia. Se olis mielenkiintoista ja sillä olisi viihdearvoa.
Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?
ÄlkääOlkoNoinKapeakatseisia kirjoitti:
Menin kuuntelemaan Youtubesta tuon Vartiaisen niin kehutun esityksen. Jaksoin kuunnella minuutin. "Autossa yksinään istun, on hämärää" VAUTSIVAU mitä sanoitusta. Mielenkiinto oikeastaan loppui jo tuossa kohtaan. Mitäänsanomaton, täysin mitääsanomaton. Tämän kaiken hehkutuksen takia odotin jotain hieman.... noh, parempaa, laadukkaampaa esiintymistä, taidokkuutta. Sitä paitsi täytyy vielä sanoa, että oikeastaan aina kenen tahansa ääni kuulostaa paremmalta hitaammissa kappaleissa. Jenni vain kökötti ja lauloi kertakaikkisen mitäänsanomattomasti, tylsästi. Näillä toisilla esiintyjillä, joiden musiikki on vähän menevämpää sekä vaikeampaa esitettävää ja päälle vielä aktiivinen, näyttävä koreografia, niin ihmekös, että on vaikeampi vetää livenä. Katsotaan, että jos tuo Jenni sais joskus vähän nopeatempoisemman biisin ja hienomman lavaesiintymisen, että miltäs hän kuulostaisi sitten..:) Nytkään hänen äänensä ei jää mieleen, ehkä sitten jäisi?
Hyvä artisti ei tarvitse sitä älytöntä riekkumista ympäri lavaa, hyvä artisti loistaa ihan äänellään ja se on Jennin valtti. Sen karisma ja ääni täyttää tilan vaikka se "vaan" seisoo paikallaan ja laulaa.
Sopii tsekata vaikka youtubesta Even livevetoja, joissa se "vaan" seisoo ja yhtä jumissa se sen ääni on silti. Tuo eilinen ns. tanssiminen ei siihen kyllä vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ja toisekseen, jos ei osaa laulaa ja tanssia yhtä aikaa, niin sitten niitä ei ehkä kannattaisi yhdistää. Ei mua ainakaan kiinnostaisi maksaa euroakaan Even eilisen esiintymisen perusteella sen keikoista.
Evelinan laulaminen kuulostaa siltä kuin ei saisi happea ollenkaan ja yrittää väkisin vetää sanojen välissä.
Alma esimerkiksi kiroilli viime vuonna monta kertaa.
Nyt jännitin kun kännykkäterveiset tulivat, mutta ei tainnut tulla yhtään kirosanaa. Oli varmaan kielletty kiroilemasta.
Samaa ihmettele, että miten vaikeaa on muutama järkevä sana sanoa, kuitenkin osaavat varautua saamaan pystisä.
Moneen kertaan sanottu kiitos olisi parempi vaihtoehto kuin kymmeneen kertaan hoettu kirosana.
Kiitos, voi kiitos, kiitos kaikille, en osaa nyt sanoa muuta kuin suuret kiitokset kaikille, tästä on hyvä jatkaa, kiitos tuesta!
Kuin voi v...., hei voi v..., tosi v.....n siistii, mahtavaa, v.....n siistii jne.
Vierailija kirjoitti:
ÄlkääOlkoNoinKapeakatseisia kirjoitti:
Hyvä artisti ei tarvitse sitä älytöntä riekkumista ympäri lavaa, hyvä artisti loistaa ihan äänellään ja se on Jennin valtti. Sen karisma ja ääni täyttää tilan vaikka se "vaan" seisoo paikallaan ja laulaa.
Sopii tsekata vaikka youtubesta Even livevetoja, joissa se "vaan" seisoo ja yhtä jumissa se sen ääni on silti. Tuo eilinen ns. tanssiminen ei siihen kyllä vaikuttanut suuntaan tai toiseen. Ja toisekseen, jos ei osaa laulaa ja tanssia yhtä aikaa, niin sitten niitä ei ehkä kannattaisi yhdistää. Ei mua ainakaan kiinnostaisi maksaa euroakaan Even eilisen esiintymisen perusteella sen keikoista.
Mun mielestä taas Jenni lepää liikaa sen äänensä hyvyyden päällä, niin kuin mitään muuta ei tarvisi. Siis näähän on mielipideasioita eikä kukaan voi sanoa että joku on paska, koska jos joku muu tykkää niin saa tykätä. Mutta puolin ja toisin täytyy muistaa että kumpikaan mielipide ei ole väärä. Mä ymmärrän täysin että jonkun mielestä Jenni on upeamahtava, onhan hän kaunis ja osaa laulaa ja käyttäytyä. Taas esimerkiksi minä tykkään halvasta perseenpyörityksestä ja toivoin että Eveliina olisi onnistunut paremmin, koska rrrrakastan sitä miltä hän näyttää.
Tästä lähtökohdasta Jenni on omaan makuun pliisu. Tässä minä nyt olen, katsokaa, ja upean äänenihän jo tiedättekin. Vaan kun ei säväytä millään tasolla. Enkä ole mikään vihaaja, kuten sanoin hän on kaunis ja kaikin tavoin hieno nainen. Musiikki ei vaan nappaa eikä esiintyjänä liikauta,
Räväkkä meno on omaan makuuni. Itse taas olen ihan muuta kuin räväkkä tai vilauttelija, ehkä juuri siksi nämä seksuaalisuudella tuulettavat rämäpäät ovat mielestäni ihania, toisin kuin konservatiivisemmat leidit jollainen joudun olemaan kaiken arjen töiden takia. Tulee vaan mitta täyteen kaikkea ”hienostuneisuutta” ja tekee mieli hypätä pöydälle jonkun just Eveliinan kanssa hieromaan perseitä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta!
Ai ketä kommentoin? IHAN KAIKKIA jotka sinne lavalle asteli. Ei pelkästään kiitos-puheet, vaan myös ja varsinkin esiintyjät! IHAN HIRVEETÄ roskaa. Miten ketään noista ei hävetä? Jos olisin itse artisti, en edes menisi paikalle.
Lisäksi: Päihteet näyttää maistuvan Suomen ah niin lahjakkaille artisteille.
P.s. Autotune rocks!
Livenä lauloivat vain Evelina ja Jenni Vartiainen, joista Jenni ei todellakaan käyttänyt autotunea. Sen huomasi siitä kun laulu kuului melko hiljaa eikä tainnut Jenni kuulla omaa ääntään kunnolla kun kosketteli korvanappiaan muutaman kerran. Evelinan live-laulu oli aivan järkyttävää kakkaa, minkä jälkeen todella hävetti kun tuollainen esiintyjä valittiin Vuoden naisartistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Annalle pitäs jonku palkata stylisti.
Abreu selosti monta päivää Instassa ja Iltasanomien lööpeissä, miten oli yrittänyt muovikelmuun kääriytymällä saada läskimakkaroita mahastaan pois jotta pystyy pukeutumaan tuohon hirvitykseen mitä gaalassa oli päällä. Eipä hänellä paljoa kiinnostusta musiikkia tms kohtaan ole, ainoastaan miten saa tissit ja perseen esille joka paikassa ja paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Jennistä enkä Cheekistä mut kelatkaa miten huikee pari ne olis. Olis pakko seurata joka liike ja lööppi.
Molemmilla on ihan toiset kumppanit elämässään. Hienoa kyllä nähdä miten tulivat yhdessä gaalaan koska ovat hyviä ystäviä jo vuosien takaa.
Siis hetkinen, kyllä Antti lauloi myös oikeasti eikä pelkkä taustanauha pyörinyt. Taustallahan se soi niin kun monesti isoissa tapahtumissa soikin, mutta lauloi päälle ja todella hyvin vielä. Pitää olla hyvä että tuon riekkumisen keskellä voi laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne Jenniä vihaavat dissaajat tukehtui omiin kaksoisleukoihinsa :) Muuten: Jennin laulu, asu ja todella panostettu esitys olivat ylivoimaisesti parasta tässä gaalassa moneen vuoteen. Olkaa te ihan mitä mieltä haluatte, mammat.
"Euroviisutyyli" on lähinnä noloa ja häpeällistä, ei upeaa. Jenni ei ilmeisesti edes kuullut korvanapista omaa ääntään laulaessaan, kun räpelsi sitä nappia pari kertaa. Olisi kannattanut vetää playbackina kuten lähes kaikki muutkin kun ei vaan suju tuo laulaminen ilman huokailua ja ähellystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks seuraisit jos et tykkää?
Huoh, oon varmaan vaan kateellinen?
Samasta syystä kun minä ja moni muu seuraa mitä ihmeellisempiä julkkisvouhotuksia. Se olis mielenkiintoista ja sillä olisi viihdearvoa.
En kyllä ymmärrä mitä ihmettä sinä siellä selität? Et tykkää Jennistä ja Jaresta, tiedetään mutta pitääkö täällä huokailla toisten kirjoittajien mielipiteille? Luuletko olevasi jotenkin muita parempi?
Joku kyseli täällä mikä on Team Cheek. Se on Cheekin faniryhmä. Itse sain heidän kautta tiedon Veljeni vartija -elokuvan ilmaisesta ennakkonäytöksestä. Vaikken ole Cheekin musiikin fani (menin leffaan Holman takia), tuo faniryhmä on tosi sydämellinen porukka ja oli hieno seurata miten ystävällinen Cheek on jokaikistä paikalle tullutta faniaan kohtaan. Juttelee kaikkien kanssa pitkän tovin, halaa, muistaa nimeltä, jne. Hienoa, että molemmissa Emma-gaalan kiitospuheissaan Cheek antoi suurimmat kiitokset faneilleen ja käytös oli muutenkin tyylikästä.