Emma Gaala 2018 OFFICIAL
Kommentit (636)
Archie. Karmea nuija käytösen perusteella.
Apua, ihan järkyttävä toi archie vai mikä lie. Pöhöttynyt. Myötähäpeä tuli. Ei mitenkään cool.
Paasoseltakin tuli vähän kuittia molemmista ala-arvoisista kommenteinneista. Hyvä Heikki.
Jenni näyttää mitä on ammattitaito. Ei tarvitse alushousuissa räävistellä lavalla ja laulaa vähän sinne päin.
Jennillä euroviisuasu. Asuineen ja kaikin puolin muutenkin viisuihin!
Jennin sssssssshuhisee. Upea muuten.
Mä en nyt lämpene tälle Jennin hönkäilylle.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan tää Nelli ollu yhtä hyvä laulaja kuin Evelina, jos olisi vetänyt livenä.
Nelli ja Evelina ovat molemmat todella taitavia ja kaunisäänisiä laulajia. Tämäniltainen esitys ei vaan mennyt ihan putkeen (playbackista johtuen?).
Parasta on se, että Jenni ei harrasta mitään mautonta paljastelua, vaan osaa oikeasti laulaa ja se riittää.
Jennissä on maailmanluokan esiintyjän ainekset. Suomen suurin musiikkialan gaala, kaikki esityksekset pitäsi olla yhtä tyylikkäitä ja taitavia. Ei pitäisi tulla myötähäpeää, niin kuin nyt lähes kaikista muista tulee, tai sitten ovat vain mitäänsanomattoman tylsiä.
Jenni erottuu aika selvästi joukosta.
En ollut kuullut vielä tätä Jennin laulua. Hieno laulu.
Tuo nainen huokuu karismaa. Upea! Toivottavasti Eveliina katsoo ja ottaa oppia.
Archie ei näyttänyt rock tähdeltä. Ei jatkoon! Jenni oli illan kuningatar. Minä myös tullut liian vanhaksi.
Kuka mahtoi olla tämä äskeinen Nobody, jonka sanavarastoon ei kuulunut muuta kuin v****?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli Euroviisuihin sanon minä!
Saatais pitkästä aikaa pointseja Ruotsilta.
Miksi?
De gillar sådana som Nelli.
Miten niin?
Hon är så söt och har energi.
Ei tarvii esiintyä pikkuhousuissa kun ääni on tarpeeksi hyvä
Siihen voi sentään luottaa että Jenni Vartiaista ei ole kiusallista kuunnella.