Emma Gaala 2018 OFFICIAL
Kommentit (636)
Onkohan nuo muut artistitkin sitä mieltä, että Eveliina veti aivan saakelin huonosti? Että nyt menee pieleen?
Vuoden artisti ja video palkinnot menee tänä vuonna varmaan taas tubetähdelle, kun Tuure Boellius on ollut ehdolla ja yleisö äänestää. Tää gaala on jotenkin nolo. Palkitaan musiikkialan menestyjiä ja vuoden naissolisti antoi hetki ennen palkinnonjakoaan loistavan näytteen "taidoistaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli Euroviisuihin sanon minä!
Saatais pitkästä aikaa pointseja Ruotsilta.
Miksi?
De gillar sådana som Nelli.
Voisko nää känniääliöt jättää ohjelman ulkopuolelle?
Vittu vittu
Kaikki ihan päissään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ja punaiset asut, oliko niiden tarkoitus olla mekkoja? Hienoa kun tämä Metoo -kamppanja on pinnalla ja sitten naiset tulee lavalle ilman housuja heiluttamaan paljasta pakaraa.. Vaikea ottaa vakavasti.
metoo-kamppanjasta huolimatta naisella on oikeus pukeutua niin kuin haluaa. Toki tuo alushousuissa esiintyminen on mautonta sukupuolesta riippumatta.
Jos haluaa arvostusta, pitää käyttäytyä arvokkaasti.
No nyt näytetään miten hommat hoidetaan!
"Siis mitä vittuu. Vittu, siis mitä vittuu. "
Onks ihan pakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli Euroviisuihin sanon minä!
Saatais pitkästä aikaa pointseja Ruotsilta.
Miksi?
De gillar sådana som Nelli.
Miten niin?
Jenni, todellinen vuoden naissolisti!
Ja siinä seuraava urpo, tuo santa crizin arttu v*ttua hokemassa. Oon varmaan tullut vanhaksi kun tää on näin kiusallista katsottavaa.
Tekotaiteellisen esiintymisen kuningatar on lavalla.
Mahtaa Eveä nolottaa kun oikea laulaja on saapunut.
metoo-kamppanjasta huolimatta naisella on oikeus pukeutua niin kuin haluaa. Toki tuo alushousuissa esiintyminen on mautonta sukupuolesta riippumatta.