Palkkaisin 20 työtöntä hommiin
Kyseessä on marjanpoimintaa ja sienestystä provikkapalkalla helmi-huhtikuun ajaksi eli palkka on sitä suurempi mitä enemmän marjoja ja sieniä onnistuu keräämään Helsingin lähimetsistä.
Kommentit (27)
Nehän on valmiita pakastemarjoja ja -sieniä, säästyy käsittelykulut.
Sama tilanne päällä! Olen korkeasti ja akateemisesti koulutettu yritys johtaja kansainvälisessä yrityksessä ja palkkaisin heti 60 työntekijää isolla palkalla mutta en voi koska sosiaalituet ja laiskuus.
Myös pakko ruotsi haittaa työllistämistä koska bettre folk!
Vierailija kirjoitti:
Ja, laitas tarkemmat tiedot, mitä arviot, mitkä ovat mahdolliset kuukausiansiot. Ahkerana ihmisenä luulen, että 3000 euron kuukausitulot olisivat ihan mahdolliset. Mitä luulet? Eihän siinä montaakana kiloa korvasieniä tarvitsisi kerätä, jotta tuohon pääsisi. Olisin erittäin kiinnostunut allekirjoittamaan työsopimusen.
T. vähän selkävaivainen, mutta enköhän hommaan pysty.PS. Muista sitten työnantajana maksaa ryhmähenkivakuutusmaksut, sosiaaliturvamaksut, tapaturmavakuutusmaksut, työeläkemaksut ja työttömyysvakuutusmaksut.
No mutta totta kai minä palkkaan sinut palkkatuella! Saan 60% palkastasi valtiolta. Tai ehkäpä jopa ilmaiseksi työkokeilijaksi sillä toivolla, että JOS osoittaudut tehokkaaksi marjanpoimijaksi, voin kenties antaa sinulle jonkinlaisen työsopimuksen. Myös työharjoittelijaa harkitsen, eipä olisi palkkakuluja siitäkään. Mutta työn opettaminen tuollaiselle voi olla turhan haastavaa ja minun kallista aikaani vievää. Katsotaan nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, laitas tarkemmat tiedot, mitä arviot, mitkä ovat mahdolliset kuukausiansiot. Ahkerana ihmisenä luulen, että 3000 euron kuukausitulot olisivat ihan mahdolliset. Mitä luulet? Eihän siinä montaakana kiloa korvasieniä tarvitsisi kerätä, jotta tuohon pääsisi. Olisin erittäin kiinnostunut allekirjoittamaan työsopimusen.
T. vähän selkävaivainen, mutta enköhän hommaan pysty.PS. Muista sitten työnantajana maksaa ryhmähenkivakuutusmaksut, sosiaaliturvamaksut, tapaturmavakuutusmaksut, työeläkemaksut ja työttömyysvakuutusmaksut.
No mutta totta kai minä palkkaan sinut palkkatuella! Saan 60% palkastasi valtiolta. Tai ehkäpä jopa ilmaiseksi työkokeilijaksi sillä toivolla, että JOS osoittaudut tehokkaaksi marjanpoimijaksi, voin kenties antaa sinulle jonkinlaisen työsopimuksen. Myös työharjoittelijaa harkitsen, eipä olisi palkkakuluja siitäkään. Mutta työn opettaminen tuollaiselle voi olla turhan haastavaa ja minun kallista aikaani vievää. Katsotaan nyt...
Ihan miten vaan. Pistä työkkäriin hakuilmoitus ja postaa tänne vaikka linkki.
Vaan ei sussa taida olla naista/miestä ketään oikeasti palkkaamaan edes silmin nähden paskoilla ehdoilla. Taidat vaan olla joku vajakkityötön, joka itkee sitä, miten työttömiä riistetään.
Käy jos niitä nimitetään sivistyneesti Kaagelbergin marjoiksi.