Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin jutella yksinäisyydestä

Vierailija
03.02.2018 |

Olen 25-30v nainen ja minulla on todella vähän sosiaalista elämää. Ystäviä on tasan 3, joista kaksi asuu muualla ja yksi ei ilmeisesti pidä minua niin hyvänä kaverina. Sitten on pari muuta sisaruksen kautta. Haluaisin myös olla aktiivinen somessa, mutta facebookissa minulla on vain 22 kaveria ja instagramissa ehkä 15 seuraajaa. Koen olevani melko sosiaalinen ja mukava sekä ihan hauska ihminen, mutta olen jotenkin vaan syrjäytynyt kaveriporukoista. Koen myös osittain, että minusta ei pidetä tai, että minua pidetään jotenkin outona ja hävettävänä seurana. Tutustuminen muihin on aika hankalaa, koska jännitän tuntemattomille juttelemista. Lisäksi olen nyt tilanteessa, jossa ei ole oikein mahdollisuuttakaan tutustua kehenkään. En ole myöskään seurustellut koskaan. Tuntuu, että minussa on jotain pahasti vialla.. Muita yksinäisiä naisia suunnilleen samasta ikäluokasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä puhumaan tästä aiheesta. Minulla on 5 kaveria, sukulaisia, mies ja lapsia, mutta olen niin yksin! Naapurin Kaijalla ei ole perhettä eikä ystäviä joten hän ei ymmärrä yhtään. Mies valittaa ja lapset kitisevät ja olen niin yksinäinen, sniff. Onneksi täällä AV:llä ymmärretään todellista yksinäisyyttä!

Vierailija
2/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa päästä puhumaan tästä aiheesta. Minulla on 5 kaveria, sukulaisia, mies ja lapsia, mutta olen niin yksin! Naapurin Kaijalla ei ole perhettä eikä ystäviä joten hän ei ymmärrä yhtään. Mies valittaa ja lapset kitisevät ja olen niin yksinäinen, sniff. Onneksi täällä AV:llä ymmärretään todellista yksinäisyyttä!

Olen ihan todellisesti yksinäinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan todellisesti yksinäinen. Ap

Olen 20-40v.

Vierailija
5/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ystävää. Ei sukulaisia tai vanhempia. Yksin yksiössä 6v. Ei some tai nettikavereita.

M30

Vierailija
6/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 ystävää. Ei sukulaisia tai vanhempia. Yksin yksiössä 6v. Ei some tai nettikavereita.

M30

Hei oikea yksinäinen!

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karla Niemsellä on mielestänne hyviä vinkkejä tähän aiheeseen https://www.jaanmurtajat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi