Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopettanut seksin kokonaan - mitä tehdä?

Vierailija
03.02.2018 |

Muuttuiko tilanne ikinä paremmaksi? Mikä on ollut pisin kuiva kausi muilla?

Olemme lähemmäs kolmekymppinen pariskunta. Ongelma alkoi, kun aloin odottaa lastamme. Muita lapsia ei tule, koska en todellakaan odottanut tällaista mieheltä, että muutun vain äidiksi hänen silmissään ja eipä niitä lapsia pyhällä hengellä tehdäkään. Hän lopetti seksin tyystin sen jälkeen kun vatsa alkoi kasvaa, emmekä ole harrastaneet seksiä lapsen syntymän jälkeenkään. Jos olemmekin, niin se on ollut puoliväkisin tai humalassa. Lapsi on kuitenkin jo lähemmäs kaksivuotias. Jatkuva torjutuksi tuleminen sattuu ja olen jo miettinyt että käyn hoitamassa nämä hommat jossain muualla. Nytkin on kulumut useamoi viikko viime kerrasta. Pitääkö todella koko aikuisikä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ensin mieheltä mitä hän ehdottaa ratkaisuksi; eroa, avointa suhdetta, vai jotain muuta? 

Vierailija
2/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin ongelman puheeksi suoraan mutta rauhallisesti. Sanoisin miehelle, että haluan seksiä enkä halua elää elämääni ilman seksiä. Ja kysyisin, että mitä mieltä hän on seksielämästämme. Kertoisin, että haluaisin juuri hänen kanssaan seksiä ja kysyisin, että haluaisiko hän minun vai haluaako hän lopettaa seksin. Jos sanoisi, että haluaa kanssani seksiä niin ehdottaisin, että sovittaisiin joku tapa palauttaa seksi selvinpäin suhteeseemme. Jos taas sanoisi, että ei enää halua kanssani seksiä, niin kysyisin, että mitä sitten ehdottaa ratkaisuksi. Eroa vai sitä, että saan käydä luvan kanssa jonkun toisen miehen kanssa tyydyttämässä tarpeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin seksi loppunut kun tulin raskaaksi. Kuulemma "toukka" häiriintyy siitä jylpytyksestä 😂

Vierailija
4/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu paremmaksi, laita ukko  kierrätykseen.

Vierailija
5/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppunut sun kaa vai yleensäkki?

Vierailija
6/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni lopetti seksin noin 10 avioliittovuoden jälkeen ja kutsui minua vain äidiksi. Häneltä katosi kaikki mielenkiinto aiheeseen, eivätkä keskustelut tuoneet muutosta. Erohan siitä seurasi, syitä oli muitakin mutta tämä yksi merkitävimmistä

Vierailija
7/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi selvittää miksi mies ei halua seksiä. Onko valmis tekemään jotain seksin palauttamiseksi. Jos ei niin sitten pitää miettiä jatkoa.

Vierailija
8/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin ongelman puheeksi suoraan mutta rauhallisesti. Sanoisin miehelle, että haluan seksiä enkä halua elää elämääni ilman seksiä. Ja kysyisin, että mitä mieltä hän on seksielämästämme. Kertoisin, että haluaisin juuri hänen kanssaan seksiä ja kysyisin, että haluaisiko hän minun vai haluaako hän lopettaa seksin. Jos sanoisi, että haluaa kanssani seksiä niin ehdottaisin, että sovittaisiin joku tapa palauttaa seksi selvinpäin suhteeseemme. Jos taas sanoisi, että ei enää halua kanssani seksiä, niin kysyisin, että mitä sitten ehdottaa ratkaisuksi. Eroa vai sitä, että saan käydä luvan kanssa jonkun toisen miehen kanssa tyydyttämässä tarpeeni.

Tämä taitaa olla viisainta. Ap

Vierailija
9/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin seksi loppunut kun tulin raskaaksi. Kuulemma "toukka" häiriintyy siitä jylpytyksestä 😂

Meillä ei raskausaika ikävä kyllä vaikuttanut miehen haluihin. Melkein joka päivä haluaisi ja itsellä tuo iso maha ja seksin hankaluus vie innon. Ja nyt viikolla 37. kaikenlaista vaivaa ja kipua, olisin onnellinen jos mies ajattelisi raskausaikana ettei niin tee mieli. 😁

Vierailija
10/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei raskausaika ikävä kyllä vaikuttanut miehen haluihin. Melkein joka päivä haluaisi ja itsellä tuo iso maha ja seksin hankaluus vie innon. Ja nyt viikolla 37. kaikenlaista vaivaa ja kipua, olisin onnellinen jos mies ajattelisi raskausaikana ettei niin tee mieli. 😁

Et tee tässä ketjussa mitään.

Vierailija
11/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ihmettelin mikä kysymys tää on, mutta joo, yleensäkin.

Vierailija
12/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei edes runkkaa enää?

Vierailija
13/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Aika varma.

Vierailija
14/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin edelleen kommentteja heiltä joilla sama tilanne ollut joko nyt tai menneessä. Mitä muita ongelmia teillä oli kuin vain sängyssä?

Vierailija
15/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Aika varma.

No sitten mies on jollain tapaa sairas. Terve mies tyhjentää kassit vähintään kerran viikossa.

Vierailija
16/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto neuvolapsykologille. Käy vaikka ensin yksin juttelemassa. Sitten kaksin tai suoraan seksuaaliterapeutille. Julkisella neuvolan kautta ilmainen (oliko 5 krt.).

Lähesty lempeästi ja syyttelemättä, mutta selitä miehellesi, että kyse on sinulle hyvin tärkeästä asiasta ja että tällainen tilanne on pidemmällä aikavälillä kestämätön.

Meillä tilanne toisinpäin eli vaimon halut oli/on hukassa.

Miehen haluttomuuteen voi olla erilaisia syitä, joita hän ei välttämättä itse osaa yhtään tunnistaa.

Avun haun lisäksi perusjutut kuntoon, eli stressiä alas, muutakin kuin pelkkää lasten kanssa oloa (deitti-iltoja), aikaa harrastaa molemmille, arkiläheisyyttä pikkuhiljaa lisää jne.

Vierailija
17/17 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli kersat hemmettiin. Ei muuten ole ihan helppoa jos haluttomalla ei ole motivaatiota eikä mielenkiintoa ylipäätään kahdenkeskiseen aikaan oman puolison kanssa.