Vierailija

on normaalia saada? Onko reilu 40 ok?

• ylös 0
  • alas 18

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

No tosi vähänhän toi on. Ehkäpä se sun profiilikuva ei sitten niin nätti olekaan.

• ylös 15
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehkä luulet itsestäsi liikoja. Oikeasti toi on tosi vähän, kyllä onnistunut profiilikuva tolla kaverimäärällä tuo enemmän tykkäyksiä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Riippuu siitäkin onko ne oikeasti sun kavereita ja aktiivisia Facebookissa.

Vai oletko haalinut mukaan ala-asteella rinnakkaisluokalla olevat tyypit joille et koskaan edes puhunut mitään.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Ounou. Koko sinun ihmisarvosi on suoraan verrannollinen tykkäyksien määrään.

Olisin kyllä jo hiukan huolissani. Kyllä 723sta ainakin 150 pitäisi kiirehtiä tykkäämään muokatusta kuvastasi...

M40

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ounou. Koko sinun ihmisarvosi on suoraan verrannollinen tykkäyksien määrään.

Tämä!

Vierailija

Ei uusia FB-kavereita tyylin kolmeen vuoteen (imo uudet tykkää ja kommentoi useammin), yhteensä joku 400 kaveria; uusiin kuviin tykkäyksiä helposti yli 20 %. Oon kyllä laiska päivittämään, eli voi johtua siitä että n´multa vaan tulee FBssä tosi harvoin yhtään mitään.

Vierailija

Voi, itse varmaan pistäisin itseni kiikkuun tuon takia. Mulla ei ole ollenkaan profiilikuvaa ja pidän maksimimäärää kavereissa noin 50 nurkilla. Nyt on 47.

Vierailija

Huomioi myös me, jotka olemme sulkeneet yksittäisten ihmiisten tekemiset pois koska olemme facessa aktiivisia esim. vain harrasteryhmien takia. Eli ei näy naamakuvien vaihdot lainkaan vaikka joka päivä facessa käykin.

Vierailija

Miksi joillakin on näin paljon porukkaa facessa? Ole edes kymmenesosan kanssa tekemisissä

Vierailija

Mulla 400 kaveria ja profiilikuva, joka on ammattikuvaajan taiteellisen vision tuotos, sai reilut sata tykkäystä. Päivitän profiiliani noin puolen vuoden välein.

Itse tykkään kuvista, jotka ovat hienoja. Minua ei kiinnosta puolituttujen selfiet, vaikka kohde näyttäisikin kauniilta, jos kuvassa ei ole mitään taiteellisesti hätkähdyttävää. Hyvien ystävien kuvista tykkään aina, vaikka ne olisivatkin huonoja räpsyjä.

Vierailija

Mulla on näköjään reilu 500 fb-kaveria (oon vähän yllättynyt, en pidä niistä kirjaa), ja profiilikuvasta jonka laitoin syksyllä, on tykännyt 104. Eli karkeasti noin 20% kavereista tykkäsi. Toki olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa siitä, että uudet tykkää enemmän, minulla on vuoden sisällä tullut varmaan lähemmäs 100 uutta kaveria...

Vierailija

Miks kellään ois 723 kaveria Facebookissa? En usko, että tunnet kaikkia. Ehkä tiedät nimen just ja just, kerran nähnyt oikeasti. Jos sitäkään, mutta kuka nyt ketään randomeita kaverailistalleen ottaisi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on näköjään reilu 500 fb-kaveria (oon vähän yllättynyt, en pidä niistä kirjaa), ja profiilikuvasta jonka laitoin syksyllä, on tykännyt 104. Eli karkeasti noin 20% kavereista tykkäsi. Toki olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa siitä, että uudet tykkää enemmän, minulla on vuoden sisällä tullut varmaan lähemmäs 100 uutta kaveria...

Miten olet vuoden aikana tutustunut noin moniin ihmisiin? Siis ihan mielenkiinnosta vain, kun itsellä kavereita tulee ehkä 20 vuodessa, aika rauhallista elämää tosin elänkin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitäkin onko ne oikeasti sun kavereita ja aktiivisia Facebookissa.

Vai oletko haalinut mukaan ala-asteella rinnakkaisluokalla olevat tyypit joille et koskaan edes puhunut mitään.

Ap tuskin tunteekaan montaa ihmistä tuosta 723. Ihmisiä on vain haalittu fb kavereiksi, vaikka hädin tuskin oikeassa elämässä on sanottu "moi!". Ei tuntemattomat ihmiset jaksa vaivautua seuraamaan sellaista ja tykkäämään kuvista, jos ei ole erittäin mielenkiintoinen ihminen. Ap on varmasti aika nuori tai "niin trendikäs", että pitää pakolla olla paljon fb "kavereita".

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.