Presidentin pojan nimeksi tulee Mauno
Tuosta on ollut merkkejä Jennin puheissa jo pitkään.
Hieno nimi. Perinteinen, suoraselkäinen miehen nimi, joka sopii nykyään taas hyvin pojallekin.
Kommentit (77)
Älä ap tule tänne vittuilemaan! Jokainen saa päättää lapsensa nimen itse paitsi joku aivoton aaveemamma, joka kyselee sitä täältä.
Minusta presidenttiparin vauva on ihana. Maailmallakin ihasteltiin. Hyvin sopisi Vieno Sulo tai Armas Kauno.
Varmasti ei oo jimiä, jamia, veetiä, nicopetteriä, luulen että vanha suomalainen kunnon nimi.
Minäkin olen kuullut tuon Mauno-huhun monesta paikasta. Säälittää vaan kun siitä nimestä on niin monta väännöstä: Manu, Maukka, Manne, Mane... Kyllä Kaarlo olisi parempi Suomen ensimmäisen presidentin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kuullut tuon Mauno-huhun monesta paikasta. Säälittää vaan kun siitä nimestä on niin monta väännöstä: Manu, Maukka, Manne, Mane... Kyllä Kaarlo olisi parempi Suomen ensimmäisen presidentin mukaan
Carlos Manuel olisi hyvä kuninkaallinen nimi pikku prinssille.
Olen varma että nimi löytyy kalevalasta.
Veikkaukseni on Ukko Tapio Niinistö
Jännää kuinka se miltä nimet eri ikäisenä ja aikana kuulostaa. Olen kanssasi samaa mieltä, se kuulostaa nyt kivalta, mutta aikanaan -70 luvulla minua hävetti se isän nimenä. No, Olliksi häntä kaikki kutsuivat muuten paitsi tietty lääkärien vastaanotolla kun lukivat paperista huutaessa sisään se ajan tapaan :D