Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti sopisi ujolle ihmiselle?

Vierailija
03.02.2018 |

Sopiiko mikään? Joka ammatissa pitää olla niin yltiö sosiaalinen ja myyntihenkinen. Ehdotuksia?
En halua syrjäytyä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein mikään. Siivooja?

Vierailija
2/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkistonhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettaja eli ammatissa, mihin en ikinä voinut edes kuvitella alkavani.

Vierailija
4/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö ehkä. Riittää, että nökötät linjaston vieressä ja pakkaat lihaperunasosessa rasiaan.

Mutta saattavat ne silti haluta jonkun supliikkityypin. Hain jokin aika sitten tallennustyöhön. Siis sellaiseen, missä istutaan yksin koneella ja naputetaan numeroita excel-taulukkoon. Ryhmähaastattelussa sanottiin, että etsivät sosiaalisia tyyppejä, koska työ on sen verran yksitoikkoista, että porukan täytyy tulla toistensa kanssa taukojen aikana!

Vierailija
5/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: tulla toistensa kanssa hyvin toimeen taukojen aikana.

Vierailija
6/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ujona olen laitoshuoltaja päiväkodissa, eli olen keittiössä ja laitan ruoat tarjolle, keitän aamulla puuron, tiskaan, siivoan... Muuta henkilökuntaa moikkailen ja vaihdan muutaman sanan, lasten kanssa ei juuri tekemisissä tarvitse olla. Olen aiemmin ollut siivoamassa paikkoja missä ei ole ketään paikalla siivousaikaan ja sehän on ihanteellista jos ei halua ollenkaan ihmisiä nähdä. 

Vierailija
7/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa. Minä olen aivan hirveän ujo ja epävarma, mutta ammattiminä on aivan toinen asia. Kaupassakäyntikin jännittää joskus, päitä sitten vieraille ihmisille puhuminen, mutta työn puolesta esiintyminen taas on aivan eri asia ja teen sitä mielelläni.

Vierailija
8/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja yläkouluopettaja:)

Vierailija
9/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastovirkailija

Vierailija
10/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja yläkouluopettaja:)

Uii anna pusuja :3

Vierailija
11/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

patologi

Vierailija
12/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja. Aikuisia et yleensä tapaa kuin hetken aikaa aamuin ja illoin, ja lapsia taas ei tarvitse jännittää.

Vierailija
13/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski

Vierailija
14/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönhoitaja? Eivätkös he talvisin pääasiassa lyki lumia ja kesäisin leikkaavat ruohoa? Vai onko joku muu ammattinimike heille?

Vierailija
15/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistönhoitaja? Eivätkös he talvisin pääasiassa lyki lumia ja kesäisin leikkaavat ruohoa? Vai onko joku muu ammattinimike heille?

Vai ovatko he ympäristönhoitajia? Miten nämä menee?

Vierailija
16/16 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, olen ollut pari kuukautta sairauslomalla ja yhtenä päivänä kaupassa totesin, että minähän olen ihme hölösuu, juttelen omenoista täysin tuntemattoman kanssa.

Toisia hoitaessa ja kuunnellessa on unohtanut itsensä, vapaalla kyllä viihdyn yksikseni tai ihan läheisteni kanssa. Työssä kai on se työ minä joka myötäilee ja puhuu asiaa, ei tavallaan tarvitse antaa itsestään kuin kuoret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi