Mies miksi et tervehdi enää
Eräs mies oli ihastunut minuun. Viestiteltiin. Ehdotin tapaamista, niin hän lopetti yhteydenpidon kokonaan.
Ajattelin, että ok, saa olla ja lopetin yhteydenpidon.
Mutta miksi hän ei tervehdi minua enää kun tulee autolla vastaan? Ennen aina morjesti käsi pystyssä. Mä nostan kättä niinkun aina ennenkin.
Mikä on?
Kommentit (12)
Sitä ei kiinnosta. Jätä rauhaan ja anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö silti voi kättä nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö silti voi kättä nostaa?
Ei, jos ei halua.
Sä jätit kertomatta sen kohdan, jossa loukkasit miestä.
No, jos se ei halua olla mun kanssa tekemisissä, niin miksei se poista mua sitten fb kavereista?
Mehän se tosiaankin tiedetään. Haloo nyt ne valot päälle siellä yläkerrassa.
Miksi roikut ihmisessä joka ei halua tavata tai edes tervehtiä?
Kysy siltä mieheltä, äläkä täältä, jos kerran liika sinua asia vaivaa.
Mahdotonta kenenkään tuntemattoman käytöstä on jonkun aivan ulkopuolisen arvioida.
Tyly ja hölmö ukko. Jätä omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
No, jos se ei halua olla mun kanssa tekemisissä, niin miksei se poista mua sitten fb kavereista?
Koska nämä perheelliset muille naisille flirtti viestejä kirjoittelevat haluavat kuitenkin pitää kuviteltua haaremiaan yllä. Jokainen nainen joka lähtee näihin viestittelyihin mukaan, on kuitenkin tietty voitto. Sinä jäät listalle roikkumaan yhtenä, kun miehellä on jo uusia viestikavereita olemassa, kukin kestää aikansa ja sitten tarvitaan taas saalistaa uutta. Näin ainakin minun mieheni toimii.
Mies on varattu. Vapaa mies pystyy kyllä hoitamaan asian toisin myös silloin kun ei välitä. Varatut on monesti lusmuja.
Vaimo sai tietää.