Heteromiehen kiinnostus miehiin
Olen siis heteromies tai näin olen ainakin tähän mennessä ajatellut. Kuitenkin saatan kiihottua myös muiden miehen sukuelimistä. Alaston mies on mielestäni todella kaunis ja kiihottava näky. En kuitenkaan usko, että voisin ihastua mieheen. Olen ollut jo pitkään naimisissa naisen kanssa ja suhde toimii hyvin. Haluaisin kuitenkin pystyä puhumaan kaikesta kumppanini kanssa. Mitä luulette, olisiko tyhmää kertoa tästä asiasta? Vaimo saattaisi suhtautua tämän kuultuaan hieman nihkeästi esim. saunailtoihin, joita pidämme välillä äijäporukalla. Kuitenkin tunnen, etten ole täysin aito, ellen kerro tästä. Olisin myös kiinnostunut kuulemaan, jos täällä on muita, jotka ovat olleet samassa tilanteessa.
Kommentit (25)
Minun heteromieheni 45 v. on myös seksuaalisesti kiinnostunut miehistä. Olen ensimmäinen nainen jolle hän on uskaltanut asian tunnustaa ja kertoo että ensimmäistä kertaa tuntuu että voi olla oma itsensä suhteessa. Itse olen onnellinen siitä että mieheni on uskaltanut avautua asiasta minulle.
Jos ap haluat kysyä jotain niin vastaan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä oo hetero.
Kukin on sitä vain siinä määrin kuin on ja sen mukaan pystyy olemaan .
Ovathan monet homoseksuaaleiksi julkisuudessakin tunnustautuneet olleet naimisissa naisen kanssa ja heillä on monilla jopa lapsiakin niistä ,itse parisuhteen onnistumisen kannalta kuitenkin epäonnistuneista avioliitoistaan.
Tuolle löytyy termi "bi-curious" ei ole harvinaista. Exälläni oli nuorena ollut kokeilu miehen kanssa, mutta ei osaisi koskaan olla miehen kanssa suhteessa ja ei pidä itseään edes bi-seksuaalina.
Mulla sama, mies ei silleen kiinnosta mut kova kalu saa jo ajatuksenakin avaamaan suun ja heittäytymään polvilleen.