Miksi mulle aina käy näin, viestittelen kivan naisen kanssa ja
Kun pyydän tuhmia kuvia niin menevät vaikeaksi ja yleensä viestittely hiipuu. Samoin jos itse lähetän kuvia. ☹️
On se vaikeaa tänä päivänä viedä jutustelu-suhdetta seuraavalle tasolle kun naiset eivät uskalla ollenkaan heittäytyä. 😒
M25
Kommentit (6)
Johtuu ihan siitä, että olet totaalinen idiootti. Itse olen vaihdellut tuhmia kuvia miehen kanssa, mutta sitä ennen ollut muutenkin kiinnostusta molemmin puolin seksuaaliseen kanssakäymiseen, eikä vain toisen painostuksen takia.
Mä olen löytänyt naiset aina ihan livenä. Kuvien pyyntö ei ole edes käynyt mielessä. Se mitä niiden kanssa olen tehnyt ei oikeastaan muille kuulu. Kuvia jos haluu niin netistä löytyy, ihan liikkuvaakin kuvaa. Tiedän kun joskus tulee katsottua.
Ne kuvat/kuvapyynnöt ovat ällöttäviä.
Miksi niitä pitää lähettää?
Minusta tuhmirn kuvien lähettäminen ei ole mikään "seuraava askel". Vaan se on ehdoton no no no ja yök.
Niistä kuvista ei saa yhtään pitään muuta, kun kuvotusta.
Eriasia sitten, kun ollaan pitkään oltu yhdessä ja erossa toisistamme, on kiva vähän kiusoitella. Mutta silloinkaan en halua niitä munakuvia.
Kun mukava ja kunnollinen mies pyytää useamman viikon tekstailun jälkeen whatsapissa kuvia, niin se on ällöä ja oksettavaa! Mutta kun jän-nä-mies pyytää baarissa parin drinkin jälkeen näyttämään tissit niin silloin heittäytyminen ja sponttaanius ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kun mukava ja kunnollinen mies pyytää useamman viikon tekstailun jälkeen whatsapissa kuvia, niin se on ällöä ja oksettavaa! Mutta kun jän-nä-mies pyytää baarissa parin drinkin jälkeen näyttämään tissit niin silloin heittäytyminen ja sponttaanius ei ole mikään ongelma.
Katkeruus ja misogynia eivät yleensä vetoa naisiin, ja näiden lisäksi sinulla taitaa olla vakavia puutteita myös sosiaalisissa taidoissa.
No nyt on huono. Taidan lähteä imuroimaan, sekin on viihdyttävämpää kuin nämä ääliömäiset provot.