Jos mies haluaa tapailla muita
Niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että meidän lähes puolivuotinen suhde on ohi? Vai pitäiskö vaan antaa koittaa kepillä jäätä? Ottaa etäisyyttä ja antaa toisen miettiä. Tää nousi esiin nyt kun mietittiin suhdetta, ja tajusin ettei mies taida olla valmis vakavaan seurusteluun vielä, itse voisin jatkaa tapailuamme ”casual” jos vaan ei mitään muuta siinä sivussa olisi aktiivisesti.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde? Mutta siis oikeasti avoin tarkoittaa että nainenkin saa tapailla muita eikä vaan se mies. Ja osalle miehistä tämä taas ei sovi kun naisen pitää odotella kotona kun mies käy panemassa muita naisia.
Mitä jos sanoisit tuollaiselle miehelle,että et saa tavata muita naisia ja mä saan käydä tapaamassa ja panemassa muita miehiä!
Sitten se on sen luontoinen mies, ettei kykene sitoutumaan yhteen naiseen missään vaiheessa. Tai jos kykenee, ainakaan sinä et ole se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se on sen luontoinen mies, ettei kykene sitoutumaan yhteen naiseen missään vaiheessa. Tai jos kykenee, ainakaan sinä et ole se nainen.
Kun tulee vanhaksi niin paremmin pystyy sitoutumaan yhteen naiseen(ehkä)mutta ap ei ole tuo nainen.
Jep, kyllä se näin on että mies ei ole sinuun rakastunut. Jos olisi niin ei tarvitsisi miettiä muita vaihtoehtoja. Taidat itse olla nyt niin lääpälläsi, ettet näe asiaa kunnolla. Ikävä tilanne, minkäs niille tunteille mahtaa.
Olen itse ollut äskettäin samassa tilanteessa, naisella olisi ollut mahdollisuuksia moneen suuntaan, mutta halusi minut, jota ei voinut ihan täysin saada. Nainen oli monella tapaa mahtava tapaus, mutta jokin viimeinen palanen tai kipinä jäi vähän vajaaksi minun puoleltani ja sen takia asia ei edennyt parisuhteeksi, vaan jäi juurikin "casual" -tyyppiseksi.
Oon sanonut rakastavani. Ja että haluan hänet. Ilman mitään suuria lupauksia tässähetinyt. Olishan mullakin vientiä ihan riittämiin, mutta tunteet on pelissä niin ei muut miehet kiinnosta.
Laittoihan mies profiilinsa pystyyn. Mies on +40 ja itse vajaa 10v nuorempi. Lapset on esitelty puolin ja toisin, mun tytär kaipaa ihan hirveesti miestä. Ehkäpä se kipinä sitten puuttuu, vaikka mies olikin alkuun se aloitteellisempi yhteistä tulevaisuutta puhumaan.
Joka tapauksessa, katselkoon muita. Mä en voi ketään pakottaa olemaan mun kanssa. Olishan se oikeasti ollut kivempaa ja reilumpaa, että olis miettinyt itsekseen sitä hetken eikä heti lähtenyt profiilia luomaan deittipalveluun.
Välillä itken ikävääni, välillä olen vihainen että itse loin tämän taukotilanteen, välillä oon toiveikas sen suhteen että mies kaipaisikin mua elämäänsä. Välillä koen menettäneeni hänet kokonaan, ja välillä että kyllä hän välittää ja tulee vielä takaisin.
Ap
Irti päästäminen ei ole helppoa. Luovutan kyllä, kun näemme ja keskustelemme jos hän ei minua kaipaa.
Mieheni ailuisella tyttärellä oli ihan vastaava tilanne ja hän kysyi mielipidettä isältään eli mieheltäni. Hän neuvoi tyttärelleen, että älä missään tapauksessa hyväksy sellaista ja vedä raja heri. Muuten se on kpäälle pysyvä avoin valtakirja tehdä mitä vain ja kohdella häntä kuin saastaa. Että parempi irrottautua sellaisesta välittömästi eikä enää edes käydä keskusteluja tyypin kanssa.
Ei kannata jäädä roikkumaan.Yritä pitää kunniastasi kiinni ja älä jää ruikuttamaan miehen perään,vaikka vaikeaa se irrottautuminen on.Kun aikaa kuluu huomaat,että ero päätös oli oikea,muuten tulet soutamaan ja huopaamaan lopun elämäsi ja jos yhtään ajattele lastasi niin tuollaista miestä et ota,lapsesi tulisi kärsimään.
Eikö tuo mies ole jo tehnyt sinulle selväksi,ettei sinusta ole hänelle vakituiseksi kumppaniksi?miksi kiusaat miestä jankkaamalla tuota samaa?jos olet päättänyt,ettet suostu siihen että miehellä on muitakin naissuhteita ja teistä ei koskaan tule paria(miehen puolesta)niin miksi enään keskustella? En ymmärrä ap:ta.Jatka elämääsi ja pidä huolta tyttärestäsi (tärkein)ja päästä irti.Kyllä tyttäresi huomaa ja aistii tuon onnettoman olotilasi ja se ei ole tyttärellesi hyväksi,nyt ajattelet järjellä eikä tunteella.
No se mitä en ymmärrä, niin miksi sitten puhui yhteisestä talosta, reissuista, elämästä yhdessä jos kuitenkin pohjimmiltaan tiesi ettei minusta ole siihen hänelle? Ei kai kukaan jaksa toista vedättää puolen vuotta tarkoituksella että voi jossain vaiheessa tehdä näin. Miksi tavatuttaa lapsetkin keskenään ja ne on toisistaan tykänneet. Miksi?
Mulla on pää ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
No se mitä en ymmärrä, niin miksi sitten puhui yhteisestä talosta, reissuista, elämästä yhdessä jos kuitenkin pohjimmiltaan tiesi ettei minusta ole siihen hänelle? Ei kai kukaan jaksa toista vedättää puolen vuotta tarkoituksella että voi jossain vaiheessa tehdä näin. Miksi tavatuttaa lapsetkin keskenään ja ne on toisistaan tykänneet. Miksi?
Mulla on pää ihan sekaisin.
Kyllä voi noin tehdä,ei kuule ole ensimmäinen mies joka vedättää..älä ole NOIN sinisilmäinen.Kyllä annoit jo itsestäsi hyvin helpon kuvan kun uskoit kaikkea mitä mies puhui,harmi vaan,että lapsesi tutustutit tuohon tyyppiin.Nyt lopeta täällä vauvasivuilla tuosta miehestä jauhaminen ja keskity nyt uuteen elämääsi lapsesi kanssa ilman tuota hirviömiestä,mies on taatusti jo jatkanut omaa elämäänsä ja on tavannut uuden naisen,kun sinä vielä tillität täällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo jänskämies vähän kokeilee kepillä eri reikiä. Olet varanaisena. Suhun otetaan yhteyttä kun muihin reijille ei pääse. Olet tuleva alffaleski. Minä kilttinä miehenä vetelen käteen täällä yksinäisyydessä.
Muru, voit samalla ajatella minua ;-) <3
(en ole ap)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ailuisella tyttärellä oli ihan vastaava tilanne ja hän kysyi mielipidettä isältään eli mieheltäni. Hän neuvoi tyttärelleen, että älä missään tapauksessa hyväksy sellaista ja vedä raja heri. Muuten se on kpäälle pysyvä avoin valtakirja tehdä mitä vain ja kohdella häntä kuin saastaa. Että parempi irrottautua sellaisesta välittömästi eikä enää edes käydä keskusteluja tyypin kanssa.
Miehiltä ne parhaat neuvot saa,kun mies tietää miten mies käyttäytyy..tässä tapauksessa tuo on ollut ovelaa ap:n kusetusta miehen puolelta ja mies ilmeiseti on vaihtelunhaluinen ja jo kyllästynyt ap:n sillä ei kukaan tule selittämään että haluaa tavata toisia jos ap merkitsisi miehelle.Ap on korvattavissa taas uudella korkaamattomalla naisella ja muuten jotkut miehet kyllästyy noin puolessa vuodessa ja aikaisemminkin panemaan samaa naista=ei enään kiinnosta.
Yritätkö tehdä mieheen vaikutusta,kun tänne kirjoittelet?että hän huomaisi kuinka kaipaat ?Pitää olla kova kovaa vastaan ja säästät jotain edes omasta arvostaisi,itsekunnioituksestasi,muuten et ole sen miehen silmissä minkään arvoinen ja yleensä tuollaisia ruikuttajia ei arvosteta yhtään,ihan kuin et muita miehiä saisi(kelpaisi muille)Luulisi jos sinulla vientiä riittää niin kyllä tuollaisia miehiä sinulle olisi jo nyt jonoksi,vai puuttuuko sinusta kuitenkin se jonkin joka miehiä vetää puoleensa ja tämä mies myös huomasi sen.
Lähinnä yritän ymmärtää tätä tilannetta. Mies tuskin tätä lukee, ei oo vauvapalstoilla roikkuvaa tyyppiä :D
Oman deittiprofiilin aktivoiminen tuntuu tosi kurjalta ajatukselta. Vaikka kyllä sitä vientiä tosiaan on ollutkin ja riittäisi ihan millä mitalla. Mä nyt vaan satun olemaan sellainen, että jos haluan olla toisen kanssa, niin en edes viitsi miettiä muita vaihtoehtoja. Tässä miehessä sattuu olemaan kaikki mitä mä itse kaipaan, kaikkia huonojakin puolia myöden. Ne huonot ei nyt sisällä tätä ”haluan tapailla muita” lausetta, vaan muuta. Luotan mieheen, vaikka näin sanoikin ja lähti deittiprofiililla surffailemaan. Kuitenkin puhui asiasta ennen kuin sen teki. Mitäpä muutakaan mä olisin voinut tehdä kuin sanoa että tehköön mitä haluaa? Jos olisin kieltänyt, niin ei se musta ole oikein ketään kohtaan.
Tärkeintä nyt olisi että mies olisi onnellinen, vaikka kyllähän se mulle kipeää tekee että haluaisi tapailla muita.
Ap
Tärkeintä on että sinä olet onnellinen:)ja lapsesi.
Tsemppiä!itse olen jättänyt tuollaiset miehet aina vaikka kipeätä on tehnyt ja olen erehtynyt pyytämään takaisin,mutta sitä virhettä en enään tule itse tekemään kenenkään tuollaisen miehen kanssa.Jos mies on minut jo jättänyt ja olen yrittänyt saada takaisin,saamatta takaisin, niin nyt en enään pyydä takaisin,tämän olen päättänyt.Onnea sinulle,toivottavasti mies,jos häntä toivot itsellesi ja se tekee sinut onnelliseksi niin palaisi.
Ei ole sinun miehesi ap. Turhaan kutsut häntä mieheksesi
En minä jää ruikuttamaan rannalle, menköön ja liihottakoon vapaudessaan :D jos tulee takaisin ruinaamaan, niin katsotaan, sitten harkitsen asiaa todella. :D löytyhän se kadonnut sisu jostain :D
Treffikutsuja on tullut jo viisin kappalein, ehkäpä tässä yhden kanssa voisi suostuakin treffeille. :) en mä jätä elämääni hollille yhden tyypin takia jota ei kiinnosta tarpeeksi. Mä elän, ja keskityn tyttöön ja itseeni, jotain hyvää tulee kuitenkin. Ja olen onnellinen, koska itsekseenkin on ihan jees olla :)
Ap
Avoin suhde? Mutta siis oikeasti avoin tarkoittaa että nainenkin saa tapailla muita eikä vaan se mies. Ja osalle miehistä tämä taas ei sovi kun naisen pitää odotella kotona kun mies käy panemassa muita naisia.