Jos mies haluaa tapailla muita
Niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että meidän lähes puolivuotinen suhde on ohi? Vai pitäiskö vaan antaa koittaa kepillä jäätä? Ottaa etäisyyttä ja antaa toisen miettiä. Tää nousi esiin nyt kun mietittiin suhdetta, ja tajusin ettei mies taida olla valmis vakavaan seurusteluun vielä, itse voisin jatkaa tapailuamme ”casual” jos vaan ei mitään muuta siinä sivussa olisi aktiivisesti.
Kommentit (58)
Joo jänskämies vähän kokeilee kepillä eri reikiä. Olet varanaisena. Suhun otetaan yhteyttä kun muihin reijille ei pääse. Olet tuleva alffaleski. Minä kilttinä miehenä vetelen käteen täällä yksinäisyydessä.
No vaihtoehtoja on kolme.
Hyväksytkö asian? Kyllä -> suhteenne jatkuu moniavioisena.
Et? 1. Suhteenne päättyy. 2. Mies valitsee sinut.
Itse nyt olen hämmentävän rakastunut tähän mieheen, ja haluaisin antaa hänelle vapauden kokeilla jos niin toivoo. Hänellä tunteita mua kohtaan kyllä, mutta ajatus vakavasta seurustelusta saa hänet ahdistumaan vielä.
Osa musta ajattelee että jos annan tilaa ja mahdollisuuden kokeilla että löytyisikö muita tapailtavia, kokisikin että kaipaa mua elämäänsä...
Ap
Se on parempi antaa tapailla, kuin olla antamatta ja havaita, että mies tapailee silti.
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt olen hämmentävän rakastunut tähän mieheen, ja haluaisin antaa hänelle vapauden kokeilla jos niin toivoo. Hänellä tunteita mua kohtaan kyllä, mutta ajatus vakavasta seurustelusta saa hänet ahdistumaan vielä.
Osa musta ajattelee että jos annan tilaa ja mahdollisuuden kokeilla että löytyisikö muita tapailtavia, kokisikin että kaipaa mua elämäänsä...
Ap
Ei sulla taida muuta vaihtoehtoa olla kuin antaa hänen mennä kokeilemaan onneaan. Veikkaisin fiilispohjalta, että n. 20% todennäköisyydellä hän haluaa sinut joskus myöhemmin vakavaan suhteeseen. Eli ei kannata odottaa liikoja. Jos taas alat siihen casuaaliin, niin tuskin hän koskaan tulee enempää haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No aivan taatusti löytyy muita tapailtavia. Suhteessa joko ollaan tai ei olla. Jos tapaillaan useita toisiakin ollaan sitten polyamoorisessa suhteessa. Sitäkö haluat?
Kyllä se osaakin tuntua ikävältä, kun tuntuu ettei itse riitäkään... Mulla samanlainen kokemus, ja mies vähän aikaa kokeili deittipalvelua, mutta ei löytänytkään sieltä ketään. Kertoi koko palvelun käytön tuntuneen kurjalta, mutta teki sen kuitenkin. Palasi mun luo, ja sanoi että se avasi hänen silmiään.
Tarkoittaa. Ellei sitten jotenkin perverssisti halua valehdella itselleen ja roikkua tilanteessa kuten kunnon plan B. Muutenkin kuulostaa tosi romanttiselta ja rakkaudelliselta: katsellaan vähän muita kun ei ihan ehkä tunnu parhaalta, mutta sitten jos ei ketään muuta löydy niin sinäkin kelpaat! True Love!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se osaakin tuntua ikävältä, kun tuntuu ettei itse riitäkään... Mulla samanlainen kokemus, ja mies vähän aikaa kokeili deittipalvelua, mutta ei löytänytkään sieltä ketään. Kertoi koko palvelun käytön tuntuneen kurjalta, mutta teki sen kuitenkin. Palasi mun luo, ja sanoi että se avasi hänen silmiään.
Ja sä otit hänen takaisin, koska?
Voi hyvää päivää nyt... Oletko ap tosissasi, että pystyisit katsomaan vierestä, kun "ihastuksesi" tapailee ja/tai harrastaa seksiä muidenkin kanssa ja pahimmassa tapauksessa löytää sen elämänsä naisen, joka et ole sinä!? Minusta joko ollaan tai ei olla... Ja minulla on muutenkin periaate, että yksi kerrallaan ja jos ei toimi, niin koko homma loppuu siihen.
Pakko sanoa, että jotkut ovat ihan helvetin tyhmiä ihmisiä.
Hei,ei se tässä vaiheessa haluaisi tapailla muita jos olisi sinuun rakastunut.Olettehan olleet jo puoli vuotta tuolla tapailuasteella.Tuo on tyypillistä alfamiehen taktiikkaa ja sinä olet se rakastunut ja et halua päästää miehestä irti.Mies on kyllästynyt oikeasti ja haluaa nyt vaihtelua..sinä jos haluat pysyä ringissä niin sinun on pakko hyväksyä miehen muut naissuhteet ja miehen satunnaiset tarpeet kun ei muuta reikää saa niin silloin olet se viimeinen vaihtoehto jolta saa aina. Osa naisista on sen verran ylpeitä,että jättävät tuollaisen ja sekös alfaa harmittaa kun ei voi kyykyttää kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo jänskämies vähän kokeilee kepillä eri reikiä. Olet varanaisena. Suhun otetaan yhteyttä kun muihin reijille ei pääse. Olet tuleva alffaleski. Minä kilttinä miehenä vetelen käteen täällä yksinäisyydessä.
Alffaleski ja reijille :DDDD Voisitko mitenkään kirjoittaa kunnon suomea? Ja Ihanko ap "casual" :'D
Vierailija kirjoitti:
Hei,ei se tässä vaiheessa haluaisi tapailla muita jos olisi sinuun rakastunut.Olettehan olleet jo puoli vuotta tuolla tapailuasteella.Tuo on tyypillistä alfamiehen taktiikkaa ja sinä olet se rakastunut ja et halua päästää miehestä irti.Mies on kyllästynyt oikeasti ja haluaa nyt vaihtelua..sinä jos haluat pysyä ringissä niin sinun on pakko hyväksyä miehen muut naissuhteet ja miehen satunnaiset tarpeet kun ei muuta reikää saa niin silloin olet se viimeinen vaihtoehto jolta saa aina. Osa naisista on sen verran ylpeitä,että jättävät tuollaisen ja sekös alfaa harmittaa kun ei voi kyykyttää kaikkia.
Tämä on totta. Mutta sen sanoisin, että ei tällaiset miehet niin kovin ihmeellisen alfamaisia aina ole. On vaan silmää havaita ne huonoitsetuntoiset naiset, joilta saa.
Karmeata.Mä en pystyisi katsomaan vierestä,kun mun miesystävä tapailisi ja harrastaisi seksiä muiden naisten kanssa,sehän olisi ihan perverssiä.Kyllä silloin kun ollaan niin ollaan yhden kanssa ja jos ei olla niin ei olla sitten lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että meidän lähes puolivuotinen suhde on ohi? Vai pitäiskö vaan antaa koittaa kepillä jäätä? Ottaa etäisyyttä ja antaa toisen miettiä. Tää nousi esiin nyt kun mietittiin suhdetta, ja tajusin ettei mies taida olla valmis vakavaan seurusteluun vielä, itse voisin jatkaa tapailuamme ”casual” jos vaan ei mitään muuta siinä sivussa olisi aktiivisesti.
Ei nyt ihan selvinnyt tuo keskustelu, mutta kyllähän se aika lailla siltä kuulostaa, että mieskin oli lopettamassa suhdettanne. Et vain jostain syystä halunnut kuulla asiaa. Toki voi olla, että hän halusi suhteeseen ns. "tauon" mutta sekin kuulostaa hieman oudolta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ja varsinkin jos se on ollut vielä "tapailuasteella". Voithan vielä kerran puhua miehen kanssa, jos ei selkeää suuntaa näytä löytyvän, niin anna olla. Sen voi sanoa jo nyt, että mies ei puolen vuoden jälkeen ole ainakaan rakastunut sinuun.
Häntäheikit suhtautuvat / sitoutuvat kepeästi suhteisiin eli juuri noi!! Jos tunteet on oikeasti pelissä ei tarvitse ja kiinnosta edes muita tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Mutta sen sanoisin, että ei tällaiset miehet niin kovin ihmeellisen alfamaisia aina ole. On vaan silmää havaita ne huonoitsetuntoiset naiset, joilta saa.
Siis ne huonoitsetuntoiset joilta saa aina,mistäs Ap tietää,jos mies on aamupäivällä pannut toista naista ja tulee illalla Ap:n luo panemaan Ap:ta.
Kierrätykseen. Tai tapailet jos tykkäät kaverina mutta EI sit mitään muuta.