Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies haluaa tapailla muita

Vierailija
02.02.2018 |

Niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että meidän lähes puolivuotinen suhde on ohi? Vai pitäiskö vaan antaa koittaa kepillä jäätä? Ottaa etäisyyttä ja antaa toisen miettiä. Tää nousi esiin nyt kun mietittiin suhdetta, ja tajusin ettei mies taida olla valmis vakavaan seurusteluun vielä, itse voisin jatkaa tapailuamme ”casual” jos vaan ei mitään muuta siinä sivussa olisi aktiivisesti.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jänskämies vähän kokeilee kepillä eri reikiä. Olet varanaisena. Suhun otetaan yhteyttä kun muihin reijille ei pääse. Olet tuleva alffaleski. Minä kilttinä miehenä vetelen käteen täällä yksinäisyydessä.

Kylläpä lateletkin kilttiä tekstiä ja vielä tasolla "moron".

Hyvä tyytyä omaan käteen noilla geeneillä.

Nainen valitsee, sinä tyydyt siihen tai häkki heilahtaa.

Jos haluat olla kurantti, kehität älyäsi, luonnettasi ja käytöstäsi muita ihmisiä kohtaan. Toki kykyjesi suppeissa rajoissa.

Vierailija
22/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti koko deittipalvelun käytön kun ruvettiin tapailemaan, mutta nyt säikähti hirmusti sitä että tämä oli menossa vakavaksi. Ei kuulemma tiedä itsekään fiiliksistään. Puhuttu puolen vuotta yhteisestä elämästä ja yhtäkkiä näin... on olo aika hajalla vaikka ei tekis sitä mieli myöntääkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jänskämies vähän kokeilee kepillä eri reikiä. Olet varanaisena. Suhun otetaan yhteyttä kun muihin reijille ei pääse. Olet tuleva alffaleski. Minä kilttinä miehenä vetelen käteen täällä yksinäisyydessä.

Et sinä ole kiltti. Sinä et vain saa juuri ketään. Jos sinulla olisi mahdollisuus useaan mieluiseen kumppaniin, toimisit täsmälleen samalla tavalla kuin kuvailemasi jänskämies. Joka reijälle pitäisi päästä kun kerran on mahdollisuus.

Vierailija
24/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti koko deittipalvelun käytön kun ruvettiin tapailemaan, mutta nyt säikähti hirmusti sitä että tämä oli menossa vakavaksi. Ei kuulemma tiedä itsekään fiiliksistään. Puhuttu puolen vuotta yhteisestä elämästä ja yhtäkkiä näin... on olo aika hajalla vaikka ei tekis sitä mieli myöntääkään.

Ap

Tunne-elämältään epävakaa aikuisvauvamies. Pahinta ihmisjätettä - ja parantumatonta. Juokse.

Vierailija
25/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti minulle tulee nyt alapeukkuja,mutta ap oletko kertonut miehelle,että rakastat häntä,jos se saisi miehen paremmin näkemään suhteenne tason..mielestäni tälläinen totuuden kertominen kannattaa.

Vierailija
26/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

JUOKSE! Ansaitset parempaa. Ei kannata olla odottelemassa kunnes mies päättää mielensä. Maailmassa on sellaisiakin miehiä jotka tajuavat mitä parisuhde tarkoittaa ;) anna mennä jos mennääkseen. Löydät paremman :) kuulostaa manipuloivalta mieheltä.. Kannattaa katkaista välit ja jättää niiden muiden naisten riesaks.

Vierailija
27/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotkut oikeasti voivat säikähtää. Itsekin ahdistuin ajatuksesta, että pitääkö kohta muuttaa yhteen, mennä naimisiin, saada lapsia jne. Ja kun tietää, että se ihana alkutaival ei tule kestämään kovin kauaa, kun arki tulee eteen. En silti palannut takaisin deittimarkkinoille, vaan mietin asioita hetken ja palasin miehen luo :) ollaan oltu jo 8 vuotta yhdessä ja asutaan yhdessä ja on yksi lapsikin... Kihloissakin ollaan :D silloin parikymppisenä juttu vaan pelotti.

Vierailija
28/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt olen hämmentävän rakastunut tähän mieheen, ja haluaisin antaa hänelle vapauden kokeilla jos niin toivoo. Hänellä tunteita mua kohtaan kyllä, mutta ajatus vakavasta seurustelusta saa hänet ahdistumaan vielä.

Osa musta ajattelee että jos annan tilaa ja mahdollisuuden kokeilla että löytyisikö muita tapailtavia, kokisikin että kaipaa mua elämäänsä...

Ap

Minä en ikinä ottaisi miestä, jonka saa ahdistumaan ajatus vakavasta seurustelusta. Sehän jo todistaa, että ihminen on epäkypsä. En tarkoita, että heti kolmansilla treffeillä pitäisi naimisiin mennä, mutta jos ei kestä edes ajatusta sitoutumisesta, niin sellaiseen ei kannata tuhlata aikaa. Ellei sitten itsekin ole samoin ajatuksin liikkeellä.

Vierailija
29/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan käsittämätön juttu juurikin tuo, että oikeasti säikähtää yhteistä tulevaisuutta... Näitä tällaisia "miehiä" on ihan pirusti! Voisin jopa sanoa, että miltei kaikki tuntemani miehet ovat jotenkin kovin varovaisia olleet noissa asioissa... Ehkä hyvä vaan, ettei suin päin juokse johonkin ja lopulta saa siipeensä. Mutta ei kai nyt tuossa vaiheessa mihinkään deittipalstoille mennä pyörimään tai tapailemaan muita!? Onko ap mies ilmaissut asian niin vai haluaako hän vain itsekseen hetken miettiä?

Vierailija
30/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tapailla muita ts. etsiä parempaa, niin se on siinä, mutta jos haluaa itsekseen sulatella asiaa, niin mikäs siinä?

Vierailija
31/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin kaksi vaihtoehtoa joko tai.Jos haluaa tapailla muita niin menköön mutta itse en haluaisi sellaista miestä.Tai sitten valitsee minut ja meidät ja unohtaa muut.

Vierailija
32/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli kysymys?

Eihän miestä voi kieltää tapailemasta muita, eikä mitään lupaa voi antaa. Jos mies haluaa käydä treffeillä, käyköön. Samaan aikaan ei tietenkään voi olla parisuhteessa.

He’s just not that into you, valitettavasti. Siinä kaikki.

Päästä irti, vaikka sattuu. Jos kerta olet rakastunut, tee se tyylikkäästi: älä polta siltoja äläkä roiku lahkeessa. Jos myöhemmin mies tulee katumapäälle ja tajuaa mitä menetti, voitte aloittaa alusta. Muttä jatka sillä välin omaa elämääsi äläkä pidä itseäsi varalla. Ja koita olla stalkkaamatta, ihan oman mielenrauhasi takia.

Vierailija
33/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että meidän lähes puolivuotinen suhde on ohi? Vai pitäiskö vaan antaa koittaa kepillä jäätä? Ottaa etäisyyttä ja antaa toisen miettiä. Tää nousi esiin nyt kun mietittiin suhdetta, ja tajusin ettei mies taida olla valmis vakavaan seurusteluun vielä, itse voisin jatkaa tapailuamme ”casual” jos vaan ei mitään muuta siinä sivussa olisi aktiivisesti.

Itselleni  sellainen mies olisi historiaa sillä sekunnilla kun tuollainen lause sen suusta pääsisi. Kaput.

Vierailija
34/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok antaa toiselle miettimisaikaa, että haluaako hän parisuhdetta vai ei. Se ei ole ok antaa toisen juosta ja naida ympäriinsä ja miettiä tuleeko takaisin vai ei. Siinä vaiheessa pitää itsellä olla selkärankaa sanoa, että tämä oli sitten tässä, ihan kiva puolen vuoden juttu oli. Siinä satuttaa itsensä pahasti, ei kenenkään kuulu olla varalla kenellekään toiselle.

Vierailija
35/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloin seurustelemaan mieheni kanssa,ei ollut puhettakaan että tässä nyt halutaan tapailla toisia ja oltaisiin ”varalla”Asia oli selvä,että me ollaan yhdessä ja tässä nyt ollaan oltu naimisissa jo yli 20v. ja lapsiakin on siunaantunut.Tuollainen mies,joka haluaa myös tapailla muita ei ole sinun kanssasi vakavissaan,todennäköisesti olet sellaista hetken hupia välillä.Älä ihmeessä hukkaa elämästäsi aikaa tuollaiseen vaan etsi se mies jollet olet se ainoa nainen,sillä sinäkin vanhenet ja kauneus katoaa sen myötä.Lopulta suret,että olit vaan varalla ja mies on löytänyt nuoremman,kauniimman,varakkaamman jne. sillä kauniita ja nuoria naisia on maailma täynnä ja aina tuollainen mies löytää sellaisen uuden..kannattaa jättää tässä vaiheessa,kun ei vielä satu niin paljoa.

Vierailija
36/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin aloituksesta voi huomata sen että tärkeintä miehessä on taso, se naama, pituus, koulutus ym pinnallinen.

Miehen huomaavaisuus, kiltteys, hyväsydämisyys ym syvällisyys ei aiheuta naisessa tuollaista kiinnostusta miestä kohtaan että oikeasti harkitsee antaa hänen kokeilla muita naisia välillä.

Vierailija
37/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt olen hämmentävän rakastunut tähän mieheen, ja haluaisin antaa hänelle vapauden kokeilla jos niin toivoo. Hänellä tunteita mua kohtaan kyllä, mutta ajatus vakavasta seurustelusta saa hänet ahdistumaan vielä.

Osa musta ajattelee että jos annan tilaa ja mahdollisuuden kokeilla että löytyisikö muita tapailtavia, kokisikin että kaipaa mua elämäänsä...

Ap

Minä en ikinä ottaisi miestä, jonka saa ahdistumaan ajatus vakavasta seurustelusta. Sehän jo todistaa, että ihminen on epäkypsä.

Mä, kahden avioliiton kokemuksella, lisään tähän läpikypsän. Sellaista ihmemiestä ei olekaan, joka enää pääsisi saman katon alle (jos nykyinen johonkin joskus katoaisi). Ajatuskin ahdistaisi. Seurustella ehkä voisin, "casual". Ei mitään liian sitovaa.

Vierailija
38/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä en ikinä ottaisi miestä, jonka saa ahdistumaan ajatus vakavasta seurustelusta. Sehän jo todistaa, että ihminen on epäkypsä.

Mä, kahden avioliiton kokemuksella, lisään tähän läpikypsän. Sellaista ihmemiestä ei olekaan, joka enää pääsisi saman katon alle (jos nykyinen johonkin joskus katoaisi). Ajatuskin ahdistaisi. Seurustella ehkä voisin, "casual". Ei mitään liian sitovaa.

Jos sulla tulee ero ja olet muutamia vuosia yksin niin et kyllä tule hyväksymään mitään casul-suhdetta.Itse kun muutaman vuoden olin yksin niin väsyin ja tunsin itseni hajonneeksi näistä casual-suhteista.Tuli niin hyväksikäytetty olo.

Vierailija
39/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alistu tuollaiseen kyykyttämiseen.

Vierailija
40/58 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla tulee ero ja olet muutamia vuosia yksin niin et kyllä tule hyväksymään mitään casul-suhdetta.Itse kun muutaman vuoden olin yksin niin väsyin ja tunsin itseni hajonneeksi näistä casual-suhteista.Tuli niin hyväksikäytetty olo.

Voi tietysti olla, että sitä elelisi tyytyväisenä yksin. Ei tuon nykyisen saappaita täytä kukaan kuitenkaan, joten tämä on puhdasta teoretisointia. Kaikessa suhteilussa on aikalailla vaivaa, ja tuntuisi kauhean vaivalloiseslta aloittaa enää alusta jonkun uppo-oudon kanssa. Joo ei.