Presidenttiparin vauva on syntynyt! Poika tuli
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ainoa geneettinen syy kellekään saada vain poikia on jokin geneettinen sairaus joka iskee tyttöihin. Geneettisestä vajavaisuudesta varmasti ei nyt ole kyse, vaan pelkästä tuurista. Joka kerta mahikset on 50-50, ei se mitenkään mahdotonta tilastollisesti ole saada monta poikaa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ensisynnyttäjien alatiesynntys ei käy ihan noin nopeasti, ei edes käynnistämällä.
Höpön löpön, mulla alkoi supistukset puoliltapäivin, iltaseitsemältä oli tyttö jo sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan suunniteltua sektiota.
Mistä päättelet? Tuskin sitä ois illaks jätetty
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Onnea heille! Vasta eilen oli virkaanastujaiset, ja seuraavana päivänä syntyi. Kyllä nyt on ollut kiirettä. Olisi siis voinut teoriassa alkaa syntyä siellä virkaanastujaisissa!
Jenni oli kyllä virkaanastujaisissa kasvoistaan ja jaloistaan tavallista turpeampi sekä tuskaisen näköinen. Hienona naisena pidätteli huomaavaisesti babya tähän päivään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että jotkut aidosti arvottaa pojan jotenkin huonommaksi kuin tytön :'(
poikaahan sitä toivotaan, itsellä yksi lapsi ja poikaa toivoin ja pojan sain mutta tyttö olisi ollut myös tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen rasitus varmasti vaikutti. Prinsessa Madeleine synnytti 2 päivää veljensä häiden jälkeen. Moni nainen on tehnyt esimerkiksi suursiivouksen saadakseen synnytyksen käyntiin.
Aijaa, mulla ei auttanut vaikka kannoin kaksi laatikollista kaljaa miehelle 7 km.n päästä.
Wuf! Mä en oo kyl ihan varma tästä jutusta, palautetaan se.
- Lennu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on tehtävä kiireesti toinen, kun ei tullut tyttöä.
Miksi ihmeessä? Onko tyttö jotenkin poikaa parempi, muka?
No tietenkin on!
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki veikkasi täällä tyttöä. 🤔
Sale on niin Alfa että siittää vielä seitsemänkymppisenäkin pojan
Nyt Putin miettii kuinka pistää paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Wuf! Mä en oo kyl ihan varma tästä jutusta, palautetaan se.
- Lennu
Lennu saa leikkikaverin.
MINÄ ENNUSTIN TÄÄLLÄ ETTÄ ON 100% VARMASTI POIKA. Siinä ketjussa jossa pyydettiin veikkaamaan kumpi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensisynnyttäjien alatiesynntys ei käy ihan noin nopeasti, ei edes käynnistämällä.
Höpön löpön, mulla alkoi supistukset puoliltapäivin, iltaseitsemältä oli tyttö jo sylissä.
Näin minulla myös ensimmäisen kohdalla. Menin sairaalaan aamulla klo 7 ja vauva oli ulkona klo 14.00
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tuliko se etuajassa?
Ei tullut. Eilen tiedotettiin, että rouva Jenni Haukio on virkaanastujaisissa jos hänen tilansa niin suo. Eli oli ihan silkkaa tuuria että menivät näinkin putkeen eivätkä päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ ENNUSTIN TÄÄLLÄ ETTÄ ON 100% VARMASTI POIKA. Siinä ketjussa jossa pyydettiin veikkaamaan kumpi tulee.
Sinulla on Aino Kassisen kyvyt! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin saa kolmospojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa miettii. Eihän se voi jäädä toiseksi. Kohta alkaa kuulua Putinilassa pienten töppösten töminä.
xD
Nyt poika saunoo! Torilla tavataan! :DD