Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Pipsa kuulostaa lempinimeltä, se ei ole kiva etunimi. Tosin se sopii lastenohjelman Pipsa possulle joka on tosi söpö.
Aina tällaisia keskusteluja lukiessani pohdin, että miten niin moni inhoaa Pipsoja. Meitä on väestörekisterikeskuksen mukaan kuitenkin Suomessa kastettu alle 900. Itse tiedän itseni lisäksi vain Pipsa Hurmerinnan ja bloggaajan värikäs Pipsa, ja jälkimmäiselläkin nimi taitaa olla lempinimi. En itsekään pidä nimeäni kauniina, mutta ainakin se jää ihmisillä helposti mieleen.
- Pipsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen ketjun innoittamana.
Miksi toinen ketju "innoitti" sinua? Onko ihanaa saada moittia toisten nimiä?
Täällä oli top 10 rumimmat miesten nimet. Ajattelin että naisten nimille voisi olla oma.
Ap
Vittu mikä supervammainen ketju👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli top 10 rumimmat miesten nimet. Ajattelin että naisten nimille voisi olla oma.
Ap
No mutta olipas vallan älykkäästi ajateltu....
Vierailija kirjoitti:
Joo, typerin aikoihin. Herjata nyt toisten nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaaatko vammaisia? Vaiko vittuja? Kenties molempia.
AKULIINA!
Kuulostaa joltain hemmetin putous- tai sarjakuvahahmolta 😂😂😂 Kuka oikeasti päätyy antamaan lapselleen tuollaisen nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍👍👍
Jotkut ne saa kicksejä ja innoitusta ilkeilystä. Ehkä pieni tovi peilin edessä tekisi terää. Ruma sielu on rumempi kuin yksikään naisen nimi maailmassa. Jokaisen nimen ovat vanhemmat rakkaudella lapselleen antaneet. Inhottava ketju.
Joskus tai aika useinkin vanhemmat tekevät virheitä ja huonoja valintoja vaikka kuinka rakkaudella lastansa ajattelisivat.
Apua ei kai kukaan Suomessa anna lapselle nimeksi Rihanna tai Rianna?!
Kerttunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
Jaa, minulla se kyllä kohdistuu muotinimiin, nykyisiin keinotekoisiin "omaperäisiin" nimiin, ja sitten ihan vain soinniltaan epämiellyttäviin nimiin.
Mariel
Päivi
Mirva
Vuokko
Ninni
Malviina
Jennica
Jonna
Mia
Emma
Bonuksena Kerttu, joka vain kuulostaa korvissani Kärtyltä, vaikka kaksi tuntemaani Kerttua ovat ihan ok tyyppejä.
Off topic, mutta pakko vaan lainata ja sanoa, että Kerttu on ehkä ihanin suomalaisista naisten nimistä. :) Nykyään ei taida olla enää niin yleinen kuin vuosikymmeniä sitten.
Ei Kertussa mitään vikaa ole, se on ihan hyvä nimi mummoille - mun mummon nimi oli Kerttu. Ja mun mummon mielestä taas mullakin on mummon nimi, kritisoi äidilleni nimeäni - että miks pitää laittaa tollanen vanhojen mummojen nimi lapsraukalle :-)
1. Jessikka, Jessika, Jessicca olin nyt miten vaan kirjoitettu
2. Pamela - ämerikkalainen nimi, tulee Dallas tv-sarja mieleen ja myös joku idiootti kappale jossa laulettiin pam pam Pamelasta
3. Vanessa - sarjassa ämerikkalaisia nimiä jotka ei sovi Suomeen
4. Elisa
5. Elise
6. Vieno
7. Kaino
8. Maire
9. Irja
10. Tuulikki
Hirvein naisen nimi on mielestäni Naima. Vaan eipä tuota nimeä tunnu esiintyvänkään enää, on vain vanhoilla mummoilla, ja harvoin niilläkin. Sitten on nimi, mikä ei sinänsä ole ruma, mutta mielestäni jotenkin outo, nimittäin Auni. Kerran näin yhden todella kauniin nuoren naisen, ja tuntui erikoiselta, kun hän esitteli itsensä, että moi, oon Auni. Yhtä oudolta kuulostaa Rauni. Muistakaa, että näistä nimien arvosteluista on turha kenenkään loukkaantua. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista. Siis se mikä nimi on jonkun mielestä ruma, on taas jonkun toisen mielestä kaunis, eli nämä ovat makuasioita, joista on turha kiistellä. Kaunein naisen nimi on mielestäni Elimia. Mutta sitäkin nimeä voi joku toinen inhota, kerran kuulin, että jollakin tuli siitä mieleen talouspaperi (Lotus Emilia). Heh:)
Ia, Ea, Lia,
ja samat pitempinä versioina.
Jessica Jassica Jadessa Marissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa kuulostaa lempinimeltä, se ei ole kiva etunimi. Tosin se sopii lastenohjelman Pipsa possulle joka on tosi söpö.
Aina tällaisia keskusteluja lukiessani pohdin, että miten niin moni inhoaa Pipsoja. Meitä on väestörekisterikeskuksen mukaan kuitenkin Suomessa kastettu alle 900. Itse tiedän itseni lisäksi vain Pipsa Hurmerinnan ja bloggaajan värikäs Pipsa, ja jälkimmäiselläkin nimi taitaa olla lempinimi. En itsekään pidä nimeäni kauniina, mutta ainakin se jää ihmisillä helposti mieleen.
- Pipsa
Minusta Pipsa on ihana nimi, se on yhden kivan perhetutun lempinimi, tulee nimestä Pirkko.
Pirjo, Arja, Marketta, Pirkko, Maija-Liisa, Erja.
"Pirjolla on kuulemma bileet - mennäänkö?"
Kuullostaa kuin siellä juotaisiin kahvia ja kuunnellaan klassista musiikkia.
Veronica
Jessica
Vois samantien antaa nimeksi Veronisa ja Jessisa.
Heidi, Sirpa, Hulda, Reetta.